Ан-14 не зміг замінити Ан-2Ан-14 «Бджілка» (по кодифікації НАТО: Clod — «Брила») — радянський легкий двомоторний транспортний літак, що призначався для заміни Ан-2, зробив перший політ в 14 березня 1958 року. Літак мав можливість короткого зльоту й посадки й був розрахований на експлуатацію з непідготовлених ґрунтових майданчиків довжиною всього в 50-60 метрів. Але, на жаль, замінити Ан-2 він не зміг. Місткість Ан-14 7-9 пасажирів, а в Ан-2 пасажировмісність аж 12 людей! Крейсерська швидкість Ан-14 - 170-180 км/год, а в Ан-2 максимальна швидкість: 236 км/год ( при максимальній злітній масі) і крейсерська швидкість: 180 км/год ( при максимальній злітній масі). Дальність польоту Ан-2 максимально 900 км, а Ан-14 - 680 км. При цьому Ан-14 почали експлуатувати з 1966 року, а Ан-2 з 1948 року. Віталій МОСЕЙЧУК 10.06.2013 Ан-2 и Ан-3 самые большие в мире одномоторные бипланы за всю историю авиации Росія та Україна не випускають серійно літаків для малої авіації Українці навчили літати Ан-2 на авіацонном гасі, а не бензині Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/ transport/8_263.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|