Українці навчили літати Ан-2 на авіацонном гасі, а не бензиніМодернізований варіант легендарного "кукурузника" "Ан-2" - літак "Ан-2-100", розроблений українським держпідприємством "Антонов", 10 липня 2013 вперше після розробки піднявся в небо в Києві. Основна відмінність "Ан-2-100" від його знаменитого попередника полягає в силовій установці з маршовим турбогвинтовим двигуном МС-14, розробленим українським підприємством "Мотор-січ". Однією з переваг модернізованого "кукурузника", за словами розробників, є перехід з авіаційного бензину, який не виробляється в країнах СНД, на авіаційний гас. Також літак отримав реверсійний гвинт АВ−17 (взамін нереверсивного АВ−2). Нновий літак названий «Генріх Онгірській» на честь заступника Генерального конструктора ДП «Антонов» Г.Г. Онгірського (1939-2012), який зробив значний внесок у розвиток програми Ан-2 і Ан-3. Петро ПАТЛАТИЙ 12.12.2013 Ан-2 и Ан-3 самые большие в мире одномоторные бипланы за всю историю авиации
Росія та Україна не випускають серійно літаків для малої авіації Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/transport/8_287.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|