ВТРАТА КВИТКА НА ЛІТАК - ВТРАТА ПРАВА ЛІТАТИ, ЯКЩО НЕ ОТРИМАНО ДУБЛІКАТА ТА НЕ УКЛАДЕНО УГОДИ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ПЕРЕВІЗНИКУ ЗБИТКІВ У ЗВ'ЯЗКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ОРИГІНАЛУ КВИТКА ТРЕТЬОЮ ОСОБОЮВідповідно до пункту 6.2.1 Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу, яку затверджено наказом Міністерства транспорту України від 25 липня 2003 р. N 568 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 серпня 2003 р. за N 755/8076, у разі втрати або псування квитка (його частини) пасажиром, перевізник на клопотання пасажира може замінити такий квиток (його частину) шляхом видачі дубліката квитка за умови підписання пасажиром угоди про відшкодування перевізнику збитків аж до вартості оригіналу квитка, які зазнав або може зазнати перевізник у зв'язку з використанням оригіналу квитка третьою особою. Якщо пасажир не підписує таку угоду, перевізник, який видає дублікат квитка, має право вимагати від пасажира сплатити його повну вартість. Перевізник має право на стягнення з пасажира плати за послуги з оформлення дубліката квитка, якщо втрата або псування не були зумовлені недбальством перевізника (його агента). При втраті або псуванні квитка іншого перевізника дублікат квитка оформлюється тільки за наявності письмового дозволу такого перевізника. Таким чином, щоб отримати дублікат квитка на літак слід підписати додаткову угоду ! І це правило розповсюджується навіть не електронні квитки ? Невже на реєстрації пасажирів неможливо перевірити по базам даних та документам пасажира той це пасажир чи не той і літати взагалі без квитків ? Виявляється, всі ці вимоги Мінтрансу повністю незаконні. В частині другій статті 3 Конвенции для унификации некоторых правил, касающихся международных воздушных перевозок, яку підписаноу Варшаві ще 12 жовтня 1929 року, говориться “отсутствие, неправильность или утеря проездного билета не влияют ни на существование, ни на действительность договора о перевозке, который будет тем не менее подпадать под действие правил настоящей Конвенции”. Шкода, що аналогічних вимог в Конвенции для унификации некоторых правил международных воздушных перевозок (Монреаль, 28 мая 1999 г.) немає ... А вона має невдовзі замінити Варшавську конвенцію. Нічого не змінилося і в Правилах повітряних перевезень пасажирів і багажу, які затверджено Наказом Державіаслужби від 14.03.2006 р. № 187 та зареєстровано у Мін’юсті України 13.06.2006 за № 706/12580. В ньому передбачено такий маразм:
6.2.1. У разі втрати або псування квитка (його частини) пасажиром
перевізник на клопотання пасажира може замінити такий квиток (його
частину) шляхом видачі дубліката квитка за умови підписання пасажиром
угоди про відшкодування перевізнику збитків аж до вартості оригіналу
квитка, які зазнав або може зазнати перевізник у зв'язку з використанням
оригіналу квитка третьою особою. Якщо пасажир не підписує таку угоду,
перевізник, який видає дублікат квитка, має право вимагати від пасажира
сплатити його повну вартість. Перевізник має право на стягнення з
пасажира Віталій МОСЕЙЧУК __________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_60.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|