Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XL. МАРАЗМИ ЗЕМЛІ ТА ЗЕМЕЛЬНОГО ЗАКОНОДАВСТВА

Через недоліки в земельному законодавстві Київ не має і не скоро матиме велику кільцеву дорогу

Мала кільцева дорога (не плутати в вулицями “Кільцева дорога” та “Мала Кільцева”) на сьогоднішній день в Києві уже майже добудована, максимум за півтора роки нею можна буде користуватися. Велика кільцева (окружна) дорога перебуває у стадії проекту. Будівництво цієї окружної дороги в 212 кілометрів повинне завершитися у першому кварталі 2011 року. Потім строки змінили. Будівництво великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва планується завершити до 2012 року. Її будівництво планується здійснювати в три етапи.  Але влада додумалася до її побудови лише в 2008 році (Розпорядження Кабміну від 22 лютого 2008 р. N 326-р), коли землі навколо Києва поскупляли спекулянти. А вдень вантажівки в Київ не пускають...

Голова Державної служби автодоріг повідомив, що в цьому році вже розпочато реконструкцію на ділянці Бровари-Бориспіль, що входить у плани будівництва і реконструкції нової кільцевої дороги. За словами Вадима Гуржоса, на цій ділянці планується збудувати мостовий перехід довжиною 5 км, 25,7 км доріг з підходами, два допоміжні мости і шість шляхопроводів, а будівництво цієї ділянки коштуватиме 25 млрд. грн. в цінах 2008 року.

Вадим Гуржос зауважив, проектом цікавиться велика кількість інвесторів, з якими вже розпочато переговори. Зокрема, найближчим часом очікується візит делегації з Китаю для підписання необхідних документів та продовжуються переговори з французькими компаніями, з якими відповідні угоди було підписано у 2005 році.

Голова Державної служби автомобільних доріг відзначив, що будівництво кільцевої дороги підвищить транзитність України, адже зв’яже найважливіші шляхи, які поєднують Україну з іншими країнами, в першу чергу, з країнами Євросоюзу: “Кільцева дорога зв’яже третій, п’ятий і дев’ятий міжнародні транспортні коридори і чотири національні транспортні коридори”.

 Дніпропетровськ не має об'їзної дороги

Проект большой кольцевой дороги вокруг украинской столицы вынужденно отменен из-за недостатков законодательства. Напомним, что дорогу планировалось построить к Евро-2012.

По словам главы Секретариата Президента, бывшего руководителя Киевской областной государственной администрации Веры Ульянченко, в законодательстве Украины отсутствуют законы о большой кольцевой дороге, об изъятии земли на общественные нужды, «у нас до сих пор действует много устаревших актов», сетует чиновник.

Ульяченко рассказала, что дорогу планировалось построить вблизи Киева, где любая земля дорога. «Поэтому паи скупались даже без ведома, что здесь будет дорога», - сказала глава Секретариата.

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                  від 22 лютого 2008 р. N 326-р

                               Київ

Про заходи щодо прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва

1. Схвалити погоджений протоколом Київської облдержадміністрації від 17 липня 2007 р. генеральний напрямок проходження великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (далі — кільцева дорога) згідно з додатком 1.

2. Київській облдержадміністрації, Державному комітетові із земельних ресурсів, Держкомлісгоспу не вчиняти дії, спрямовані на передачу в оренду або відчуження земельних ділянок та об’єктів у зоні відведення земель для будівництва кільцевої дороги.

3. Мінтрансзв’язку, Укравтодору, Мінекономіки, Мінфіну, Мінрегіонбуду, Київській облдержадміністрації протягом 2008 року забезпечити розроблення та подання на розгляд Кабінету Міністрів України техніко-економічного обґрунтування, проектів та титулів будов (за чергами) кільцевої дороги.

4. Визначити Мінтрансзв’язку відповідальним за координацію робіт з проектування та будівництва кільцевої дороги.

5. Утворити робочу групу з питань проектування та будівництва кільцевої дороги у складі згідно з додатком 2.

Надати голові робочої групи право вносити у разі потреби зміни до її складу.

Робоча група розробляє та вносить пропозиції щодо:

здійснення координації діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади, пов’язаної з проектуванням та будівництвом кільцевої дороги;

затвердження завдань з проектування та будівництва кільцевої дороги.

6. Мінтрансзв’язку, Укравтодору, Державному комітетові із земельних ресурсів, Мінрегіонбуду, Мінагрополітики, Мінекономіки, Мінфіну, Держкомлісгоспу розробити проект Закону України “Про особливості проектування, будівництва, фінансування та відчуження земельних ділянок для великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва”, передбачивши в ньому особливі умови проектування, будівництва кільцевої дороги та вилучення відповідних земельних ділянок.

7. Мінтрансзв’язку, Укравтодору, Мінекономіки, Мінфіну подати пропозиції щодо внесення змін до Законів України “Про концесії” та “Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг” з урахуванням міжнародного досвіду врегулювання питань забезпечення гарантій держави та розподілу ризиків.

8. Київській облдержадміністрації, Державному комітетові із земельних ресурсів, Мінприроди, Держкомлісгоспу, Держводгоспу, МОЗ, Мінрегіонбуду, МКТ, Мінтрансзв’язку, МВС:

подати Укравтодору необхідні матеріали щодо погодження місця розташування кільцевої дороги, висновки та технічні умови для її проектування та будівництва;

розробити план заходів щодо вилучення земельних ділянок під будівництво кільцевої дороги та об’єктів дорожнього сервісу і забезпечити його виконання.

Рекомендувати органам місцевого самоврядування забезпечити в межах своїх повноважень подання зазначених матеріалів та розроблення плану заходів.

9. Мінфіну, Укравтодору, Мінтрансзв’язку, Мінекономіки підготувати пропозиції щодо внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України”, передбачивши фінансування робіт з проектування та будівництва кільцевої дороги.

10. Мінфіну, Мінекономіки, Мінтрансзв’язку, Укравтодору:

визначити механізм залучення додаткових коштів під державні гарантії для фінансування робіт з проектування та будівництва кільцевої дороги;

опрацювати питання щодо залучення міжнародних фінансових організацій до фінансування робіт з підготовки та реалізації проекту будівництва кільцевої дороги.

11. Київській обласній та міській держадміністраціям, Мінрегіонбуду, Мінтрансзв’язку, Укравтодору, Держмитслужбі, МВС, Мінекономіки, Мінфіну, Державному комітетові із земельних ресурсів розробити план розвитку придорожньої інфраструктури кільцевої дороги і порушити перед Київською обласною та міською радами питання щодо внесення відповідних змін до генеральних планів розвитку м. Києва та Київської області, передбачивши, зокрема, розташування товарних та вантажно-митних комплексів, торговельних підприємств, центрів сервісного обслуговування, відпочинку водіїв та пасажирів, облаштування стоянок і місць зупинки транспорту.

Право на розміщення об’єктів сервісу набувається на аукціонах. Кошти, отримані від суб’єктів господарювання за розміщення об’єктів сервісу, спрямовуються відповідно до законодавства на будівництво автомобільних доріг.

12. Мінтрансзв’язку, Київській облдержадміністрації опрацювати питання щодо можливості будівництва паралельної до кільцевої дороги залізничної лінії, що з’єднає селища міського типу Клавдієво-Тарасове, Глеваха, мм. Бориспіль та Бровари.

13. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2007 р. N 872 “Про організацію проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва”.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Iнд. 21

Додаток 1

                       до розпорядження Кабінету Міністрів України

                              від 22 лютого 2008 р. N 326-р

 

                       ГЕНЕРАЛЬНИЙ НАПРЯМОК

проходження великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва

Вишгородський район — околиці сіл Новосілки та Старі Петрівці

Бородянський район — околиці сіл Озера, Блиставиця, Микуличі та Діброво-Ленінське

Макарівський район — околиці сіл Миколаївка, Мар’янівка, Березівка, Новосілки та Ясногородка

Києво-Святошинський район — околиці сіл Хмільна, Любимівка, Бузова, Неграші та Княжичі

Васильківський район — околиці сіл Бобриця, Iванковичі, Зелений Бір, Рославичі, Гвоздів, Мархалівка та смт Глеваха

Обухівський район — околиці сіл Великі Дмитровичі, Таценки, Плюти та Старі Безрадичі

Бориспільський район — околиці м. Борисполя, сіл Проців, Вороньків, Глибоке, Iванків, Несторівка, Велика Олександрівка, Безуглівка та Сеньківка

Броварський район — околиці м. Броварів, сіл Княжичі, Требухів, Дмитрове, Красилівка, Калинівка, Рожівка, Пухівка, Рожни, Велика Димерка

Додаток 2

                       до розпорядження Кабінету Міністрів України

                              від 22 лютого 2008 р. N 326-р

 

                              СКЛАД

               робочої групи з питань проектування

                 та будівництва великої кільцевої

              автомобільної дороги навколо м. Києва

 

 

ВIНСЬКИЙ — Міністр транспорту та зв’язку,

Йосип Вікентійович керівник робочої групи

ГУРЖОС — заступник Міністра транспорту та

Вадим Миколайович        зв'язку, заступник керівника робочої

                         групи

 

УРБАНСЬКИЙ — заступник Міністра транспорту та

Iгор Анатолійович        зв'язку, заступник керівника робочої

                         групи

 

ГЛIНСЬКИЙ — генеральний директор комунального

Георгій Ярополкович концерну “Київавтодор"

ГОЛУБЧЕНКО — перший заступник голови Київської

Анатолій Костянтинович міськдержадміністрації

ГРИНЧУК — головний санітарний лікар Київської

Галина Миколаївна області

КОВАЛIВ — заступник директора департаменту

Олександр Iванович       врегулювання відносин власності та

                         соціального розвитку села

                         Мінагрополітики

 

КРАВЧЕНКО — начальник відділу організації Євген Iванович дорожнього руху департаменту Державтоінспекції МВС

КРАВЧУК — Голова Укравтодору Петро Костянтинович

МЯРКОВСЬКИЙ — заступник Міністра фінансів Анатолій Iванович

ОЛЕКСIЄНКО — перший заступник Голови Юрій Олександрович Держземагентства

ОЛЬШАНСЬКИЙ — начальник державного управління

Анатолій Iванович        охорони навколишнього природного

                         середовища в Київській області

 

ПАЛIЙ — директор інституту “Союзтранспроект" Валерій Якович

ПАНТЕЛЕЄНКО — заступник Міністра економіки Віктор Михайлович

ПИСАНКО — начальник служби автомобільних доріг у Анатолій Олексійович Київській області

ПОЛЬКА — заступник директора Iнституту гігієни Надія Степанівна та медичної екології

імені О.М. Марзеєва

ПОТIМКОВ — заступник Голови Фонду державного Олександр Юрійович майна

СИЗОНЕНКО — директор державного підприємства Віктор Васильович “Укрдіпродор"

СОКОЛОВ — заступник Міністра регіонального Iгор Анатолійович розвитку та будівництва

УЛЬЯНЧЕНКО — голова Київської облдержадміністрації Віра Iванівна

ШЕВЕЛЄВ — перший заступник Голови Держводгоспу Олександр Iванович

 

 

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                  від 11 березня 2009 р. N 296-р

                               Київ

Про невідкладні заходи щодо прискорення будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва

1. Укравтодору і Київській облдержадміністрації вжити заходів до недопущення внесення змін до генерального напрямку проходження великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва (далі — кільцева дорога), схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 р. N 326 “Про заходи щодо прискорення проектування та будівництва великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва”.

2. Укравтодору:

1) організувати робочу зустріч Прем’єр-міністра України з провідними інвестиційними компаніями Європи, Америки, Китаю, Японії та Південної Кореї з метою залучення інвестицій та підготувати українською і англійською мовами презентаційні матеріали, зокрема на електронних носіях, щодо проекту будівництва кільцевої дороги;

2) залучити консультантів для підготовки документів, пов’язаних з проведенням концесійного конкурсу на будівництво та експлуатацію кільцевої дороги;

3) разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити та подати Кабінетові Міністрів України:

проект Закону України “Про особливості проектування, будівництва та експлуатації великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва";

пропозиції щодо спрощення процедури відведення та видачі дозволів на використання земельних ділянок з метою видобування ґрунту для будівництва та реконструкції автомобільних доріг загального користування;

4) разом з Мінрегіонбудом визначити перелік нормативно-правових актів, до яких необхідно внести зміни з метою спрощення порядку проектування і будівництва автомобільних доріг;

5) разом з Мінприроди, Держкомлісгоспом і Держкомземом подати пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів стосовно надання із зміною цільового призначення земельних лісових ділянок для будівництва та реконструкції кільцевої дороги, об’єктів автомобільних доріг загального користування, щодо будівництва та реконструкції яких прийняті рішення Кабінету Міністрів України.

3. Київській облдержадміністрації і Укравтодору:

1) подати пропозиції щодо включення кільцевої дороги до Переліку об’єктів права державної власності, які можуть надаватися в концесію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 р. N 2293 ;

2) разом з Мінрегіонбудом, Держкомземом і Держкомлісгоспом у тижневий строк виявити всі факти передачі в оренду або відчуження земельних ділянок під будівництво та здійснення будівництва нових об’єктів у зоні відведення земель для будівництва кільцевої дороги після набрання чинності розпорядженням Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 р. N 326 та вжити відповідно до законодавства заходів щодо відновлення статусу земельних ділянок;

3) разом з Мінприроди і Держкомземом визначити в натурі (на місцевості) земельні ділянки з видобування ґрунту для будівництва кільцевої дороги;

4) разом з Мінрегіонбудом, Мінпромполітики і Держкомземом:

забезпечити розроблення схеми планування територій районів, через які проходитиме кільцева дорога, з визначенням земельних ділянок для будівництва промислової та комерційної інфраструктури;

провести у разі необхідності коригування генеральних планів населених пунктів, околицями яких проходитиме кільцева дорога.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Iнд. 21

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/zemla/40_13.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"