Річкові судна платять за проходження шлюзів та розвід мостів, хоча шлюзи та мости мають утримувати їхні власникиВізьмемо, наприклад, плату за проходження шлюзів. В інших країнах, та й в Україні, шлюзи — це штучні перепони. І платить той, хто їх створює. В Україні шлюзи збудовані і експлуатуються енергетичними компаніями, вони ж отримують і прибутки від їх роботи. Це штучно створені перепони на річці, то чому ж судновласники повинні платити за них? Аналогічна ситуація і з платою за проходження мостів. Чи винна судноплавна компанія в тому, що мости, які збудовані на потреби “Укрзалізниці” (УЗ), ними ж експлуатуються, збудовані низько і заважають повноцінному річковому судноплавству, якщо їх не розводити? Очевидно, що, ні. Тож, в цьому випадку, УЗ повинна взяти на себе витрати на розведення цих мостів. І в цивілізованих країнах саме такий підхід.Керівник одного з найбільших українських сільськогосподарських підприємств “НІБУЛОН” Олексій Вадатурський http://ukrrudprom.com/digest/Oleksy_Vadaturskiy_V_Mnsterstv_nfrastrukturi_nas_zrobili_vorogom.html Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/transport/8_322.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|