Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXIII. МАРАЗМИ ПЕНСІЙНОГО СТРАХУВАННЯ

Дітям війни не доплачують до пенсій з 2006 року

 

Відповідно до ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», який набрав чинності з 01.01.2006 року, дітям війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.

Водночас ст. 7 цього закону передбачено, що фінансове забезпечення соціальних гарантій, передбачених зазначеним законом, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету України.

Статтею 110 Закону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» було встановлено, що пільги дітям війни, передбачені абзацом сьомим статті 5 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», запроваджуються з 1 січня 2006 року, а статтею 6 — протягом 2006 року поетапно, за результатами виконання бюджету в першому півріччі, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України за погодженням з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету. 2006 року урядом не впроваджувався порядок надання пільг, передбачених статтею 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».

Відповідно до статті 71 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» з метою приведення окремих норм законів у відповідність із цим законом, на 2007 рік зупинено, зокрема, дію статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», з урахуванням статті 111 цього закону, якою встановлено, що 2007 року підвищення до пенсії або щомісячного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, яка виплачується замість пенсії, відповідно до статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» виплачується особам, які є інвалідами (крім тих, на кого поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»), у розмірі 50 відсотків надбавки, встановленої для учасників війни.

В поточному, 2008 році, згідно з прийняттям Верховною Радою України 28.12.2007 року Закону України «Про державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» та постановою Кабінету Міністрів України від 28.05.08р. №530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій громадян» дітям війни до пенсії виплачується доплата у розмірі надбавки, встановленої для учасників війни (10% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність).

Статтею 95 Конституції України визначено, що будь-які видатки держави на загальносуспільні потреби, а також розмір і цільове спрямування цих видатків визначаються законом про Державний бюджет України. Норми, які вводяться цим законом, діють протягом бюджетного року та є пріоритетними відносно інших законів.

Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам війни пенсії або щомісячне довічне грошове утримання чи державна соціальна допомога, що виплачується замість пенсії, підвищуються на 10 відсотків від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Для довідки. В Україні налічується близько 6 млн. дітей війни. Кожному з них держава з 2006 боргує близько 1200-1500 грн. за один рік.

 

Учасникам бойових дій та учасникам війни доплата до пенсій менше, аніж дітям війни

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                   від 28 травня 2008 р. N 530

                               Київ

 

                Деякі питання соціального захисту

                    окремих категорій громадян

 

З метою збереження рівня соціального захисту окремих категорій громадян Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Міністерству праці та соціальної політики і Міністерству фінансів урахувати під час підготовки проектів рішень Кабінету Міністрів України з питань оплати праці працівників бюджетних установ необхідність поетапного збільшення посадових окладів для:

науково-педагогічних та наукових працівників до подвійного розміру середньомісячної заробітної плати у промисловості;

педагогічних, медичних та фармацевтичних працівників до розміру середньомісячної заробітної плати у промисловості;

працівників культури, спеціалістів системи освіти до розміру середньомісячної заробітної плати штатних працівників у галузях економіки.

2. Міністерству праці та соціальної політики, Міністерству фінансів і Міністерству юстиції за погодженням із Федерацією профспілок України підготувати протягом трьох тижнів проект постанови Кабінету Міністрів України про підвищення на 25 відсотків посадових окладів працівників закладів охорони здоров’я, зайнятих оглядом осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та наданням їм медичної допомоги.

3. Установити, що підвищення до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, відповідно до Закону України “Про жертви нацистських переслідувань” проводиться у таких розмірах до прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність:

1) колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, створених фашистською Німеччиною та її союзниками в період Великої Вітчизняної війни та Другої світової війни, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків, — на 25 відсотків;

2) колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним інвалідами I, II і III групи від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, — відповідно на 50, 40 і 30 відсотків;

3) колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання в період Великої Вітчизняної війни та Другої світової війни; особам, які були насильно вивезені на примусові роботи на територію Німеччини або її союзників, що перебували у стані війни з колишнім Союзом РСР, або на території окупованих Німеччиною інших держав; дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога, яких у зв’язку з патріотичною діяльністю їх батьків було піддано репресіям, фізичним розправам, гонінням, — на 10 відсотків, а зазначеним особам, які нагороджені орденами і медалями колишнього Союзу РСР за самовіддану працю і бездоганну військову службу в тилу в роки Великої Вітчизняної війни, — на 15 відсотків;

4) дружинам (чоловікам) померлих інвалідів, зазначених у підпункті 2 цього пункту, які не одружилися вдруге, — на 25 відсотків, а дружинам (чоловікам) померлих інших жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, — на 10 відсотків.

4. Установити, що особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щомісячна додаткова пенсія за шкоду, заподіяну здоров’ю, відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” виплачується у таких розмірах до прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність:

1) тим, що належать до категорії 1:

інвалідам I групи — 30 відсотків;

інвалідам II групи — 20 відсотків;

інвалідам III групи, дітям-інвалідам, а також тим, що страждають внаслідок Чорнобильської катастрофи на променеву хворобу, — 15 відсотків;

2) тим, що належать до категорії 2, — 15 відсотків;

3) тим, що належать до категорії 3, — 10 відсотків;

4) тим, що належать до категорії 4, — 5 відсотків.

5. Установити, що щомісячна компенсація сім’ям за втрату годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, яка призначається на кожного непрацездатного члена сім’ї, який був на його утриманні, не може бути нижчою від 10 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність.

6. Установити, що у всіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв’язок з Чорнобильською катастрофою, і пенсій у зв’язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи, не можуть бути нижче:

1) для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1986 році:

по I групі інвалідності — 1060 гривень;

по II групі інвалідності — 965 гривень;

по III групі інвалідності — 870 гривень;

2) для учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у 1987-1990 роках та осіб, евакуйованих у 1986 році із зони відчуження:

по I групі інвалідності — 770 гривень;

по II групі інвалідності — 725 гривень;

по III групі інвалідності — 675 гривень;

3) для інших інвалідів, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою:

по I групі інвалідності — 630 гривень;

по II групі інвалідності — 580 гривень;

по III групі інвалідності — 530 гривень;

4) дітям-інвалідам — 340 гривень;

5) непрацездатним членам сім’ї померлого годувальника, які були на його утриманні:

на одного непрацездатного члена сім’ї — 50 відсотків пенсії по інвалідності померлого годувальника;

на двох та більше непрацездатних членів сім’ї — 100 відсотків пенсії по інвалідності померлого годувальника, визначеної згідно із цим пунктом, що розподіляється між ними рівними частками.

7. Установити, що особам, які мають право на пенсійне забезпечення відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, мінімальний розмір пенсії, що призначається відповідно до цього Закону :

1) за вислугу років встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

2) по інвалідності не може бути нижче:

інвалідам війни з числа солдатів і матросів строкової служби I групи — у розмірі 120, II групи — 110, III групи — 105 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність;

іншим інвалідам з числа солдатів і матросів строкової служби I групи — у розмірі 110, II групи — 105, III групи — 100 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність;

інвалідам з числа єфрейторів (старших солдатів) і сержантів, старших матросів і старшин строкової служби — у розмірі 110 відсотків, з числа прапорщиків і мічманів, військовослужбовців надстрокової служби та військової служби за контрактом, осіб молодшого начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ і державної пожежної охорони — 120 відсотків, а з числа осіб офіцерського складу та осіб начальницького складу (крім молодшого) органів внутрішніх справ і державної пожежної охорони — 130 відсотків відповідних мінімальних розмірів пенсій, передбачених для інвалідів з числа солдатів і матросів строкової служби;

3) у разі втрати годувальника не може бути нижче розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність.

8. Установити, що дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Законів України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” та “Про жертви нацистських переслідувань") до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, підвищення проводиться у таких розмірах: з 22 травня — 48,10 гривні, з 1 липня — 48,20 та з 1 жовтня — 49,80 гривні.

Ветеранам війни, які мають право на отримання підвищення до пенсії або щомісячного довічного грошового утримання чи державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, відповідно до абзацу першого цього пункту та Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” таке підвищення провадиться за їх вибором згідно з одним із зазначених Законів (3551-12, 1584-14).

9. Установити, що матерям, які народили п’ятеро і більше дітей та виховали їх до шестирічного віку (в тому числі дітей, усиновлених в установленому законом порядку), пенсії, призначені відповідно до Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”, виплачуються у розмірі 35-40 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом для осіб, які втратили працездатність.

10. Установити, що максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, сум індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством), призначених (перерахованих) відповідно до Митного кодексу України, Законів України “Про державну службу”, “Про Національний банк України”, “Про Кабінет Міністрів України”, “Про дипломатичну службу”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про судову експертизу”, “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів”, “Про наукову і науково-технічну діяльність”, “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, “Про пенсійне забезпечення”, постанови Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 р. N 379/95-ВР “Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України”, не може перевищувати 12 мінімальних розмірів пенсії за віком, встановленої згідно з абзацом першим частини першої статті 28 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, а пенсії, призначеної (перерахованої) відповідно до Закону України “Про прокуратуру” (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат, встановлених законодавством), — 10 тис. гривень на місяць.

11. Установити, що:

1) при призначенні пенсії відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” (далі — Закон) за вибором особи, яка звернулася за пенсією, з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, виключається період до 60 календарних місяців страхового стажу підряд за умови, що зазначений період становить не більш як 10 відсотків тривалості страхового стажу, врахованого в одинарному розмірі. У всіх випадках, крім випадку, передбаченого абзацом другим частини першої статті 40 Закону, період, за який враховується заробітна плата, після виключення 10 відсотків тривалості страхового стажу не може бути менший від 60 календарних місяців;

2) для обчислення пенсії відповідно до частини другої статті 40 Закону використовується середня заробітна плата (дохід) в середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року звернення за призначенням пенсії. Порядок визначення показників зазначеної заробітної плати затверджується Пенсійним фондом України за погодженням з Державним комітетом статистики, Міністерством економіки, Міністерством праці та соціальної політики і Міністерством фінансів;

3) у разі коли застрахована особа після призначення пенсії відповідно до Закону продовжувала працювати, проводиться перерахунок пенсії з урахуванням не менш як 24 місяців страхового стажу після призначення (попереднього перерахунку) пенсії незалежно від перерв у роботі. Перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати (доходу), з якої була обчислена пенсія. За бажанням пенсіонера перерахунок пенсії проводиться із заробітної плати за періоди страхового стажу, зазначені в частині першій статті 40 Закону, із застосуванням показника середньої заробітної плати працівників у середньому на одну застраховану особу в цілому по Україні, з якої сплачено страхові внески та яка відповідно до Закону враховується для обчислення пенсії, за календарний рік, що передує року перерахунку пенсії. При цьому з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для перерахунку пенсії, період, що настає після призначення пенсії, не підлягає виключенню згідно з абзацом третім частини першої статті 40 Закону.

Якщо застрахована особа після призначення (перерахунку)

пенсії має менш як 24 місяці страхового стажу, перерахунок пенсії проводиться не раніше ніж через два роки після її призначення (попереднього перерахунку) з урахуванням страхового стажу, набутого після призначення (попереднього перерахунку), з урахуванням заробітної плати, з якої призначено (попередньо перераховано) пенсію.

Якщо пенсіонер, що продовжує працювати, набув стажу, достатнього для призначення пенсії відповідно до частини першої статті 28 Закону, то проводиться за заявою пенсіонера перерахунок пенсії незалежно від того, скільки часу минуло після призначення пенсії при неповному стажі, з урахуванням заробітної плати, з якої призначено (попередньо перераховано) пенсію. Обчислення страхового стажу, який дає право на перерахунок пенсії, здійснюється не раніше дня, що настає за днем, по який обчислено страховий стаж при призначенні (попередньому перерахунку) пенсії.

12. Допомога при народженні дитини та допомога по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку призначається застрахованим особам органами праці та соціального захисту населення та виплачується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у порядку і розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

13. Установити, що:

1) кількість посилок (передач) і бандеролей, що одержуються відповідно до статей 112, 138, 139, 140, 143 і 151 Кримінально-виконавчого кодексу України засудженими, які відбувають покарання у виправних та виховних колоніях, не обмежується;

2) кількість посилок (передач) та грошових переказів, що одержуються відповідно до статті 9 Закону України “Про попереднє ув’язнення” особами, взятими під варту, не обмежується.

14. Установити, що пільги, компенсації та гарантії, на які згідно із законами мають право окремі категорії працівників бюджетних установ, військовослужбовці та особи начальницького і рядового складу, щодо знижки плати за користування житлом (квартирної плати), паливом, телефоном та плати за комунальні послуги (водопостачання, газ, електрична та теплова енергія, інші послуги), безоплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту (за винятком таксі) та автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів надаються за умови, якщо розмір наданих пільг у грошовому еквіваленті разом із середньомісячним сукупним доходом пільговика за попередні шість місяців не перевищує 900 гривень.

15. Ця постанова набирає чинності починаючи з 22 травня 2008 року.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Iнд. 26

 

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


Зразок позовної заяви для отримання доплат до пенсій

http://www.konstantinovka.com.ua/node/11069

Донецький окружний адміністративний суд (з 2009 року заяву слід подавати до місцевих судів загальної юрисдикції)
Адреса: вул. Ткаченка, 140 А,
83062, м. Донецьк,
тел. 8(0622) 66-03-85, 61-50-47, 8(062) 349-45-66

Позивач:
Іванов Іван Іванович
Адреса: вул. Леніна, 260,
85114 м. Костянтинівка,
Донецька область
тел. 8(06272) 2-00-00

Відповідач:
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області
Адреса: вул. Університетська, 91
83073, м. Донецьк,
Код ЄДРПОУ 13486010
факс: 8(062) 57-76-96, 57-03-69
 

Позовна заява

про поновлення пропущеного строку для звернення до адміністративного суду та стягнення недоплаченої щомісячної державної соціальної допомоги дітям війни


Я, Іванов Іван Іванович, народився 22 червня 1941 року, відповідно до ст. 1 Закону України №2195-IV від 18 листопада 2004 року «Про соціальний захист дітей війни» є дитиною війни. Згідно зі статтею 6 зазначеного Закону з першого січня 2006 року мені повинна виплачуватися щомісячна соціальна допомога у розмірі 30 відсотків мінімальної пенсії за віком. У 2006-2007 роках така допомога мені не виплачувалась, а у 2008 році виплачувалась у неповному обсязі.

Верховна Рада України Законом України № 3235-IV від 20.12.05 року «Про Державний бюджет України на 2006 рік», ст. 77 та ст. 110, та Законом України № 489-V від 19.12.2006 року «Про Державний бюджет України на 2007 рік», ст. 71, пункт 12, призупинила дію статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни».

Конституційний Суд України своїм рішенням № 6-рп/2007. по справі №1-29/2007 року визнав положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» - п. 12. ст. 71, яким призупинено дію ст. 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», такими, що не відповідають Конституції України. Відповідно до ч. 2. ст. 3 Закону України «Про соціальний захист дітей війни» державні соціальні гарантії дітям війни, встановлені цим Законом, не можуть бути обмежені або скасовані іншими нормативно-правовими актами. Статтею 22 Конституції України передбачено, що при прийнятті інших, або нових законів, або внесення змін до чинних законів, не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав та свобод.

Таким чином, зважаючи на вищевикладене, невиплата мені соціальної допомоги, передбаченої ст. 3 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», є противоправною і такою, що суперечить Конституції України та законам України.

Розмір соціальної допомоги, відповідно до статті 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», становить 30 відсотків мінімальної пенсії за віком.

Мінімальна пенсія за віком, відповідно до статті 28 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить: з 01 січня - 350 грн., з 01 квітня - 359 грн., з 01 жовтня - 366 грн.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить: з 01 січня - 380 грн., з 01 квітня - 406 грн., з 01 жовтня - 411 грн.

Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік» прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність, становить: з 01 січня - 470 грн., з 01 квітня - 481 грн., з 01 липня - 482 грн., з 01 жовтня - 498 грн.

Прошу Суд взяти до уваги те, що відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», а саме ч. 2. ст. 46 Закону, передбачено, що нараховані суми пенсії, які не отримані з вини органу, що призначає і виплачує пенсію, виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком із нарахуванням компенсації втрати частини доходів.

Ситуація з виплатами щомісячної соціальної державної допомоги з 01.01.2006 року є такою:

Відповідно до Закону України «Про соціальний захист дітей війни» невиплачена щомісячна державна соціальна допомога за 2006 рік складає: (4302x30):100 = 1290 грн.;

невиплачена щомісячна державна соціальна допомога за 2007 рік складає: (4809x30):100 = 1442 грн.;

невиплачена щомісячна державна соціальна допомога за 2008 рік складає:

1. (2853x30):100 = 855,9 грн.;
2. (855,9-285,3) = 570,6 грн.

Отже, сума невиплаченої щомісячної державної соціальної допомоги за період із 2006 по 2008 рік складає: (1290+1442+570,6) = 3302,6 грн.

Відповідно до статті 99, 100 КАС України для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи встановлюється річний строк, який обчислюється з дня, коли особа дізналася, або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Мої законні права було обмежено шляхом прийняття окремих неконституційних положень нормативно-правових актів вищої сили, Законів України, крім того, про належні мені, як дитині війни, виплати мене повідомлено не було, тому про факт порушення моїх прав мені стало відомо лише після висвітлення зазначених подій у пресі у зв’язку з ухваленням відповідного рішення Конституційним Судом України 09 липня 2007 року. У зазначеному рішенні вказано, що воно повинно бути опубліковано в офіційному періодичному виданні «Вісник Конституційного Суду України», що й було зроблено у №4 від 07.11.2007 р.

Отже, про грубе порушення моїх прав, що на момент винесення рішення Конституційним Судом тривало понад півтора року, мені стало відомо тільки після висвітлення зазначених подій у засобах масової інформації.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 3, 6 Закону України «Про соціальний захист дітей війни», ст.ст. 8, 19, 22, 55, 64, 124, 147 Конституції України, Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2007 року №6рп/2007, ч. 2. ст. 46 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» №1058 від 09.07.03 року, ч. 2. ст. 19 КАСУ №2747 (редакція від 01.12.2006 р.),

ПРОШУ:

1. Відновити пропущений строк для звернення до суду за захистом порушених прав, свобод та інтересів.

2. Визнати дії відповідача неправомірними.

3. Стягнути із відповідача на мою користь недоплачену мені щомісячну соціальну державну допомогу до пенсії за період з січня 2006 по червень 2008 року включно в сумі 3302,60 грн. (три тисячі триста дві грн. 60 коп.).

Додатки:

1. Дві копії паспорта позивача.
2. Дві копії ідентифікаційного коду позивача.
3. Дві копії Позовної заяви.
4. Дві копії пенсійного посвідчення з відміткою штампа «Дитина війни».
5. Квитанція про сплату держмита у сумі 3 грн. 40 коп.

Дата 29 жовтня 2008 р.

Підпис_____________

 

Олександр Мороз: Тільки в Україні прийнято такий важливий Закон для дітей війни

01:11 - 04/11/2008
 http://www.spu.in.ua/ua/news/15860 

4 листопада 2008 року пройшла конференція Всеукраїнської громадської організації «Діти війни». У її роботі взяло участь 600 представників ВГО з усіх областей України.

ВГО є всеукраїнською громадською організацією, яка створена в 2004-му році на підставі спільності інтересів для виконання мети та поставлених завдань. Основним завданням організації є захист громадян, які постраждали під час Великої Вітчизняної війни від воєнних збройних конфліктів. До категорії «дітей війни» відносяться громадяни України, кому до моменту закінчення війни не виповнилося 18 років. Підрозділи ВГО сьогодні є у всіх областях, районах, майже в кожному населеному пункті. Головою ВГО є секретар Політради СПУ Олександр Баранівський.

За його словами, «СПУ - фактично єдина політична сила, що послідовно відстоює інтереси цієї категорії громадян. Саме соціалісти, в парламент і 5 скликання ініціювали і домоглися прийняття закону про соціальний захист дітей війни. Він передбачає:

- спрощену процедуру встановлення статусу дітей війни лише на підставі паспорта громадянина України;

- право на переважне залишення на роботі при скороченні чисельності або штату працівників;

- використання чергової відпустки в зручний для них час, одержання додаткової відпустки без збереження заробітної плати строком до двох тижнів на рік;

- виплата допомоги по тимчасовій непрацездатності в розмірі 100 відсотків середньої заробітної плати незалежно від стажу роботи;

- першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва та городництва;

- безплатний проїзд усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів у межах області (автономної Республіки Крим) за місцем проживання;

- право на 25-відсоткову знижку при платі за користування комунальними послугами, до яких належить централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення побутових відходів;

- надбавки до пенсії дітям війни, які є інвалідами, у розмірі 50 відсотків від розміру встановленої надбавки для учасників війни;

- безплатну реєстрацію та легалізацію місцевих осередків громадської організації ВГО "Захист дітей війни".

Нині соціалісти ведуть жорстку боротьбу щодо введення в дію Закону "Про соціальний захист дітей війни" у повному обсязі, що зокрема передбачає надбавку до пенсій у розмірі 30% від мінімального розміру пенсії, яка складатиме не менше 1 30 грн. на місяць кожній дитині війни , а також пільгове забезпечення їх медикаментами. Сьогодні під дію Закону «Про соціальні гарантії дітей війни» підпадає більше 6 мільйонів осіб.

Прийнятий, за поданням Уряду Ю.Тимошенко Закон «Про Державний бюджет України на 2008 рік», призупинив понад сто статей соціального характеру різних законів. Ці статті в першу чергу стосуються соціального захисту дітей війни. Фактично, уряд пограбував кожну «дитину війни» на 2500 гривень. У відповідь на це ВГО "Захисту дітей війни" розпочало акції протесту по всій України. Вимога - повернути пільги дітям війни.

Водночас, аби відновити справедливість, цинічно поховану урядом Тимошенко, представники цього Об'єднання радять дітям війни позиватися до суду і надають їм юридич ну та консультативну допомогу. Сьогодні 400.000 позовів в судах, по 50 тис. прийняті позитивні рішення. Скажімо, в Хмельницькій області, за ініціативою громадських організацій ВГО «Захист дітей війни» у районні та міські суди подано близько 500 позовних заяв до Пенсійного фонду з вимогою виплатити надбавку у розмірі 30% мінімальної пенсії, починаючи з січня 2006 року. На користь дітей війни розглянуто 100 заяв. У Львівській області, до суду подано 465 позовних заяв, із них розглянуто на користь дітей війни 105. У Херсонській області, 13100 дітей війни направили свої позовні заяви до суду, з них понад 600 розглянуто на користь дітей війни і т.д.

Лідер СПУ Олександр Мороз наголошує, що тільки в Україні прийнято такий важливий для дітей війни Закон. Прийнято завдяки наполяганню депутатської фракції соціалістів. Та уряд Юлії Тимошенко не забезпечує виконання всіх його положень. Уряд Тимошенко на реалізацію закону передбачив лише третин у суми. Тож діти війни замість 1 30 гривень доплати до мінімальної пенсії, "дітям війни" дораховується тільки 47 гривень. Цій категорії громадян не забезпечуються пільги на проїзд у громадському транспорті, ліквідовують знижки у плані за комунальні послуги» . О.Мороз нагадав, що Конституційний суд України визнав ці дії уряду неправомірними і відновив пільги для дітей війни".

Крім бюджетного фінансування соціалісти пропонують розробити програму медичного обслуговування «дітей війни» на рівні ветеранів ВОВ і створити спеціальну комісію в парламенті, яка контролювала б питання забезпечення пільг цієї категорії громадян.

«Ми і зараз, поза парламентом, не забуваємо про цю категорію громадян і захищаємо їхні права », – каже голова ВГО О. Баранівський.

4 листопада 2008 року під час звітно-виборчої конференції ВГО "Захисту дітей війни", було прийнято звернення до Уряду України з вимогою повного виконання закону «Про соціальний захист дітей війни».

Під час конференції також була прійнята резолюція, в якій діти війни, відмітили підтримку на можливих позачергових виборах кандидатів в народні депутати від Соціалістичної партії України, які постійно захищають інтереси знедолених людей, ветеранів війни і праці, дітей війни.

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/pens/23_42.html


Попередня статтяНаступна стаття


Коментарі

11.10.2009 14:41, Борис
мой иск частично удовлетворен судом.Исполнительній отослал в Главное юр.управление исполнительной службе.Пенсион.фонд подал апелляцию и ещё вопрос - чем всё кончится в стране где ЗАКОН не работает,суд коррумпирован а в верхах постоянніе разборки.
Ваше ім`я:  Захисний код:  <=>
символів залишилось

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2018. All rіghts reserved. Тел. (032) 243-43-23, (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"