Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XVII. МАРАЗМИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

При імпорті митниця застосовує індикативні ціни до пропуску через митний кордон, хоча це суперечить вимогам ВТО та Митному кодексу

Імпортери, як правило, використовують для розрахунків сум, що підлягають сплаті у вигляді ПДВ та ввізного мита ціну, зафіксовану в зовнішньоекономічному контракті. Але Держмитслужба найчастіше не погоджується з такою оцінкою і пропонує декларантові розрахувати неї іншими методами. Зокрема, використовувати методи визначення ціни по ідентичних або подібним (аналогічним) товарах, за так званими індикативними цінами. На найбільш масові товари Держмитслужба періодично циркулярно розсилає індикативні ціни регіональним митницям.

За рахунок таких підвищених індикативних цін митникам вдається стягувати великі суми ПДВ та ввізного мита. Звісно без цього було би заниження імпортних цін, але що заважає стимулювати внутрішнє виробництво, зокрема і таке, що замінює імпорт, та забути про індикативні ціни. Тим більше, що де-юре застосовувати індикативні ціни на увезений в Україну товар митники не можуть - це суперечить нормам ВТО, й Митний кодекс не містить такого терміну у відношенні імпорту.

Але на практиці все стоїть дещо інакше і насправді застосування індикативних цін є актом корупції та шахрайства, якщо ці ціни не відповідають реальним цінам контракту. У нас зокрема діє стаття 265 Митного кодексу та Порядок здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів, затверджений Постановою Кабміну від 9 квітня 2008 р. N 339. за його пунктом 6 під час здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів після закінчення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України митний орган може звернутися до декларанта з обґрунтованим запитом стосовно надання в письмовій формі додаткової інформації для підтвердження заявленої митної вартості таких товарів. У запиті перелічуються питання, на які декларанту пропонується надати обґрунтовану відповідь. Але насправді ці операції часто відбуваються до пропуску через митний кордон і без письмової форми.

При цьому в основному увагу митників офіційно привертають мобільні телефони, папір. Крім того діє Наказ Держмитслужби від 19.05.2008 р. № 525 “Про використання біржових цін при здійсненні контролю правильності визначення митної вартості деяких товарів”, який стосується біржових цін на товари 0901110010, 0901110090 (кава), 1701111000, 1701119000,, 1701991000 (цукор), 7403110000 (мідь), 7502100000 (нікель), 7601100000 (алюміній), 7801100000 (свинець), 7901110000 (цинк), 8001100000 (олово) товарних підкатегорій згідно з УКТЗЕД. Навпаки би економіку України цікавить дешевий імпорт цієї сировини, але щоб отримати на митниці більше, придушується вітчизняний виробник, який не може використовувати зокрема дешеві імпортні метали. Держава могла би більше податків зібрати на готових виробах та зарплатах виробників, а не в гонитві за ПДВ та ввізному миті на сировинних товарах за індикативними цінами. Більш того на заниженні цін митниця могла би не лише збагачуватися на ПДВ, але і нещадно штрафувати імпортерів-шахраїв після ввозу ними продукції на суму більшу за суму платежів від індикованих товарів, але за що карати імпортера, який ввозить дійсно дешеву продукцію, тим більше яку в Україні не виробляють?

Петро ПАТЛАТИЙ

Митниця збирає мито не задекларованими цінами, а за рівнем податкового навантаження

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Департамент митної вартості

ЛИСТ

                   23.03.2010  N 16/2-4/532-ЕП

 

                                      Регіональна інформаційна

                                      митниця

                    Про рівні цін на продукцію

                        Nokia Corporation

Відповідно до Протоколу зустрічі представників Держмитслужби та компанії Nokia Україна від 09.12.08 для використання митними органами при здійсненні контролю правильності визначення митної вартості мобільних телефонів (код товару згідно з УКТЗЕД 8525209100)) надаємо інформацію щодо рівнів цін на мобільні телефони торгової марки “Nokia”.

Зазначену інформацію необхідно розмістити в розділі “Перегляд довідкових цін на товари” ПІК “Рівні митної вартості митних оформлень в порівнянні з довідковими цінами на товари”.

Прошу повідомити Департамент митної вартості про розміщення зазначеної інформації для подальшого інформування митних органів.

Заступник директора

Департаменту митної вартості К.В.Шелепова

Додаток

РІВЕНЬ ЦІН на мобільні телефони для сервісних потреб

          (код товару за УКТЗЕД 8525209100) ( 2371г-14 )

                      торгової марки "Nokia"

 

 

------------------------------------------------------------------

|   N    |  Марка   |  Модель  |  Модель відповідно  |  Ціна*,   |

|  з/п   |          |          |    до сертифікату   |  EUR/шт   |

|        |          |          |    відповідності    |           |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    1   |  Nokia   |   1200   |      1200 RH-99     |    15     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    2   |  Nokia   |   1202   |    1202-2 RH-112    |    16     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    3   |  Nokia   |   1203   |    1203-2 RH-112    |    22     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    4   |  Nokia   |   1208   |     1208 RH-105     |    15     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    5   |  Nokia   |   1209   |     1209 RH-105     |    16     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    6   |  Nokia   |   1650   |     1650 RM-305     |    22     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    7   |  Nokia   |   1661   |    1661-2 RH-122    |    19     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    8   |  Nokia   |  1680c   |    1680c-2 RM-394   |    26     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|    9   |  Nokia   |  2323c   |    2323c-2 RM-543   |    27     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   10   |  Nokia   |  2330c   |    2330c-2 RM-512   |    29     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   11   |  Nokia   |  5030c   |    5030c-2 RM-524   |    22     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   12   |  Nokia   |   6070   |     6070 RM-166     |    54     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   13   |  Nokia   |   6233   |     6233 RM-145     |    94     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   14   |  Nokia   |   6288   |      6288 RM-78     |    132    |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   15   |  Nokia   |  7510a   |    7510a RM-398     |    90     |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   16   |  Nokia   |    E75   |    E75-1 RM-412     |    180    |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   17   |  Nokia   |    E78   |    N78-1 RM-235     |    128    |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   18   |  Nokia   |    N96   |    N96-1 RM-247     |    259    |

|--------+----------+----------+---------------------+-----------|

|   19   |  Nokia   |   1616   |    1616-2 RH-125    |    17     |

------------------------------------------------------------------

 

---------------

·        для сервісних потреб

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                    від 9 квітня 2008 р. N 339

                               Київ

 

               Про затвердження Порядку здійснення

               контролю за правильністю визначення

                     митної вартості товарів

Відповідно до статей 41 і 265 Митного кодексу України Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Затвердити Порядок здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів, що додається.

2. Ця постанова набирає чинності через 30 днів з дня опублікування.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Інд. 27

                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                             постановою Кабінету Міністрів України

                                   від 9 квітня 2008 р. N 339

 

                             ПОРЯДОК

               здійснення контролю за правильністю

                визначення митної вартості товарів

1. Цей Порядок установлює процедуру здійснення митними органами контролю за правильністю визначення митної вартості товарів під час проведення і після закінчення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України, а також донарахування обов’язкових платежів.

2. Контроль за правильністю визначення митної вартості товарів під час проведення операцій їх митного контролю і митного оформлення здійснюється митним органом відповідно до статті 41 Митного кодексу України шляхом:

1) проведення:

перевірки документів, поданих для підтвердження заявленої митної вартості товарів, і відомостей, що необхідні для здійснення митного контролю, згідно з Порядком декларування митної вартості товарів, які переміщуються через митний кордон України, та подання відомостей для її підтвердження, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. N 1766 (Офіційний вісник України, 2006 р., N 51, ст. 3417);

усного опитування посадових осіб підприємств і громадян, а також консультацій з декларантом з метою обміну інформацією, що стосується певної зовнішньоекономічної операції та впливає на вартість товарів;

митного огляду товарів для визначення характеристик, які впливають на рівень їх митної вартості;

2) порівняння рівня заявленої митної вартості товарів з:

рівнем митної вартості ідентичних або подібних (аналогічних)

товарів, митне оформлення яких вже здійснено;

наявною у митного органу інформацією про рівень цін на такі товари або вартість прямих витрат на їх виробництво, у тому числі сировини, матеріалів та/або комплектувальних виробів, які входять до складу товарів;

3) застосування інших передбачених Митним кодексом України та законами з питань митної справи форм контролю.

Послідовність дій посадових осіб митного органу під час здійснення передбаченого цим пунктом контролю визначається Держмитслужбою.

3. Контроль за правильністю визначення митної вартості товарів після закінчення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України здійснюється митним органом відповідно до пункту 5 частини першої статті 41, статей 60 і 69 Митного кодексу України у разі:

1) виникнення обґрунтованого сумніву стосовно достовірності відомостей, що містяться в документах, поданих митному органу для здійснення митного контролю (на підставі письмового розпорядження керівника такого органу або особи, що його заміщує);

2) прийняття митним органом рішення про випуск товарів у вільний обіг згідно із статтею 264 Митного кодексу України на підставі відповідного звернення декларанта у разі виникнення потреби в уточненні заявленої митної вартості товарів, що декларуються;

3) надходження:

від митних органів іноземних держав інформації про непідтвердження автентичності документів, поданих митному органу України щодо товарів, митне оформлення яких завершено, та недостовірність відомостей, що в них містяться, а також запитів про надання інформації стосовно певних зовнішньоекономічних операцій, які здійснювалися за участю суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності — резидентів України;

від правоохоронних органів, органів державної податкової служби, інших контролюючих органів та фінансових установ відомостей, що стосуються зовнішньоекономічної операції чи обставин продажу імпортних товарів;

4) підтвердження наявності ризику за результатами аналізу електронних копій вантажних митних декларацій із застосуванням групи критеріїв ризику “митна вартість товарів”. При цьому ризиком вважається ймовірність порушення вимог законодавства з питань митної справи, а критерієм ризику — конкретна ознака з визначеними параметрами, які дають змогу здійснювати вибір об’єктів контролю;

5) виявлення:

фактів митного оформлення товарів, рівень митної вартості яких нижчий за рівень вартості прямих витрат, пов’язаних з їх виробництвом, у тому числі сировини, матеріалів та/або комплектувальних виробів, які входять до складу таких товарів;

істотних розбіжностей за рівнем вартісних показників, отриманих у результаті зіставлення даних митної статистики зовнішньої торгівлі України з даними митної статистики держав — торговельних партнерів;

обставин, що мали вплив на митну вартість товарів та не були відомі чи документально підтверджені на момент їх митного контролю та митного оформлення;

6) наявності інших передбачених Митним кодексом України та законами з питань митної справи підстав.

4. Контроль за правильністю визначення митної вартості товарів після закінчення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України здійснюється митним органом шляхом:

1) проведення:

перевірки відомостей, заявлених у декларації митної вартості товарів;

камеральної перевірки;

перевірки згідно з Порядком проведення митними органами на підприємствах перевірок системи звітності та обліку товарів і транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2004 р. N 1730 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 51, ст. 3363);

2) надсилання запитів до:

митних органів іноземних держав з метою встановлення автентичності документів, поданих під час митного оформлення товарів митним органам України;

державних органів, установ та організацій для встановлення автентичності документів, поданих під час митного оформлення, та достовірності відомостей, що в них містяться, у тому числі з метою підтвердження дотримання вимог статті 267 Митного кодексу України ;

3) вжиття інших передбачених Митним кодексом України та законами з питань митної справи заходів.

Послідовність дій посадових осіб митного органу під час здійснення передбаченого цим пунктом контролю встановлюється Держмитслужбою.

5. Митні органи взаємодіють з правоохоронними органами, органами державної податкової служби та іншими контролюючими органами під час здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів після завершення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України.

6. Під час здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів після закінчення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України митний орган може звернутися до декларанта з обґрунтованим запитом стосовно надання в письмовій формі додаткової інформації для підтвердження заявленої митної вартості таких товарів. У запиті перелічуються питання, на які декларанту пропонується надати обґрунтовану відповідь.

Митний орган має право вимагати від декларанта подання декларації митної вартості, якщо її не було подано під час митного оформлення.

7. У разі коли в результаті здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів після закінчення операцій їх митного контролю, митного оформлення та пропуску через митний кордон України виявлено обставини, що вплинули на рівень задекларованої митної вартості таких товарів, митний орган приймає рішення про визначення їх митної вартості за встановленою Держмитслужбою формою.

Зазначене рішення декларант має право оскаржити до митного органу вищого рівня та/або до суду.

8. Рішення про визначення митної вартості товарів надсилається декларанту в десятиденний строк з моменту прийняття поштою з повідомленням про вручення або видається йому під розписку.

Після надходження рішення декларант може протягом 10 днів звернутися до митного органу з метою коригування суми податкових зобов’язань.

9. У разі заниження податкового зобов’язання та його непогашення протягом 10 днів з дати надходження рішення митного органу про визначення митної вартості товару зазначений орган самостійно вживає заходів для донарахування сум податків і зборів (обов’язкових платежів) у встановленому Законом України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами” порядку.

Повернення помилково та/або надмірно зарахованих до бюджету податків і зборів (обов’язкових платежів), контроль за справлянням яких покладено на митні органи, здійснюється в установленому законодавством порядку.

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ

                        19.05.2008  N 525

                  Про використання біржових цін

при здійсненні контролю правильності визначення митної вартості деяких товарів

        ( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної

                                             митної служби

          N 1080 ( vb080342-08 ) від 30.09.2008 )

З метою забезпечення ефективного контролю правильності визначення митної вартості товарів із застосуванням положень статті 265 Митного кодексу України НАКАЗУЮ:

1. Департаменту аналізу ризиків та аудиту забезпечити щотижневе надання:

Регіональній інформаційній митниці — біржових цін на товари 0901110010, 0901110090, 1701111000, 1701119000,, 1701991000, 7403110000, 7502100000, 7601100000, 7801100000, 7901110000, 8001100000 товарних підкатегорій згідно з УКТЗЕД ; (Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної митної служби N 1080 від 30.09.2008)

Управлінню митної вартості — інформації щодо обсягів митного оформлення, митної вартості товарів у порівнянні з біржовими цінами на такі товари в розрізі митниць оформлення та країн походження.

2. Департаменту аналізу ризиків та аудиту, Регіональній інформаційній митниці (Копосов С.А.), Управлінню митної вартості (Ляденко І.Г.) у двотижневий строк визначити структуру та формат представлення біржової інформації.

3. Управлінню митної вартості (Ляденко І.Г.), Департаменту організації митного контролю (Сьомка С.М.) у двотижневий строк розробити Методичні рекомендації використання біржової інформації під час проведення процедур митного оформлення.

4. Регіональній інформаційній митниці (Копосов С.А.) на виконання пункту 4 наказу Держмитслужби від 23.01.08 N 37 у 30-денний строк з моменту підписання цього наказу забезпечити внесення змін і доповнень до програмно-інформаційних комплексів “Інспектор 2006” та “Рівні митної вартості митних оформлень у порівнянні з довідковими цінами на товари” щодо розміщення та використання біржової інформації під час здійснення митного оформлення товарів.

5. Начальникам митних органів забезпечити контроль за використанням біржової інформації посадовими особами митних органів при здійсненні митного контролю та митного оформлення зазначених товарів.

6. Управлінню митної вартості (Ляденко І.Г.) забезпечити постійний контроль за рівнем митної вартості зазначених товарів, оформлених митними органами.

7. Установити, що цей наказ набирає чинності через 30 днів після його підписання.

8. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Служби Гутника А.Є.

Голова Служби В.І.Хорошковський

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/zed/17_79.html


Попередня статтяНаступна стаття

  [an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"