Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXX. МАРАЗМИ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ

ЧАСТИНА П'ЯТА СТАТТІ 23 ТА СТАТТЯ 25 ЗАКОНУ "ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ" МІСТЯТЬ СУПЕРЕЧЛИВІ НОРМИ ЩОДО ОБОВ'ЯЗКОВОСТІ АБО МОЖЛИВОСТІ ВИСУВАННЯ ВИМОГИ ПРО ВНЕСЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ

Відповідно до статті 25 Закону України від 22.02.2000 р. №1490-III "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" під час здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг замовник вимагає від учасника - переможця процедури закупівлі внесення ним під час укладення договору про закупівлю забезпечення його виконання згідно з умовами, зазначеними в тендерній документації. Замовник повертає учаснику забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до умов, зазначених у цьому договорі. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 15 відсотків його кошторисної вартості під час здійснення закупівлі товарів і послуг та відповідно 5 відсотків у разі закупівлі робіт.

В той же час частина п’ята статті 23 цього ж Закону говорить, що тендерне забезпечення не повертається замовником у разі:

відкликання або зміни тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання;

непідписання учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю;

ненадання учасником, що став переможцем торгів, необхідних гарантій щодо виконання договору про закупівлю після акцепту його тендерної пропозиції, якщо надання таких гарантій передбачено тендерною документацією.

Таким чином виникає суперечність, адже з одного боку переможцю не повертають тендерне забезпечення у разі ненадання ним необхідних гарантій щодо виконання договору про закупівлю після акцепту його тендерної пропозиції, якщо надання таких гарантій передбачено тендерною документацією, а з іншого боку замовник повертає учаснику забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до умов, зазначених у цьому договорі. Таким чином тендерне забезпечення можуть повернути а можуть і не повернути за одних і тих самих умов. Тобто сама можливість вимагати тендерне забезпечення від переможця виглядає необов’язковою. Про цю неузгодженість говорить Мінекономіки в Листі від 21.03.2005 р. №55-36/533 "Щодо надання роз'яснення про застосування законодавства у сфері державних закупівель".

 

 

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ ТА З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 21.03.2005 р. №55-36/533

Державній митній службі України

 

Департамент з питань координації державних закупівель та державного замовлення Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України розглянув лист від 18.02.2005 №25/3-42/1609 щодо надання роз'яснення про застосування законодавства у сфері державних закупівель та повідомляє.

Замовник може опублікувати оголошення про проведення торгів у кінці поточного року (якщо порядок проведення відповідної процедури закупівлі потребує опублікування оголошення) і провести процедуру закупівлі. Однак, варто враховувати, що згідно статті 26 Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» (далі — Закон) загальний строк здійснення оцінки, порівняння та визначення переможця торгів не повинен перевищувати 30 робочих днів після розкриття тендерних пропозицій, а відповідно до статті 29 Закону договір про закупівлю укладається з переможцем торгів не пізніше ніж через 21 робочий день з дня акцепту. Порушення цього терміну призводить до недійсності договору (стаття 34 Закону).

Тому замовник може провести процедуру закупівлі, виходячи з її очікуваної річної вартості за умови, що у договорі про закупівлю та у проекті договору про закупівлю, який є невід'ємною складовою тендерної документації (у запиті — при здійсненні процедури запиту цінових пропозицій), буде передбачений відповідний порядок його виконання в залежності від обсягів реального фінансування, передбачених у кошторисі організації. При цьому, виходячи з частини першої статті 23 Бюджетного кодексу у договорі необхідно обов'язково передбачити умову виникнення платіжних зобов'язань замовника при наявності відповідного бюджетного призначення.

Якщо ж замовнику протягом року необхідно здійснити додаткову закупівлю продукції, то вона здійснюється на загальних засадах відповідно до Закону, оскільки додаткова закупівля є новим предметом договору.

Разом з цим, пунктом 45 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» визначено, що у разі коли бюджетний розпис на наступний рік не затверджено в установлений законодавством термін, в обов'язковому порядку складається тимчасовий розпис бюджету на відповідний період. Бюджетні установи складають на цей період тимчасові індивідуальні кошториси, які затверджуються їх керівниками. Тому, виходячи з обсягів коштів, затверджених у тимчасовому розписі, замовник для забезпечення оперативної потреби саме на період проведення відкритої процедури може обрати і провести процедуру запиту цінових котирувань, виходячи з обсягу предмета закупівлі на вказаний період.

Подальшу процедуру відкритих торгів замовник проводить без урахування обсягу зазначеної закупівлі.

Щодо тендерного забезпечення. Частина п'ята статті 23 та стаття 25 Закону містять суперечливі норми щодо обов'язковості або можливості висування вимоги про внесення переможцем торгів забезпечення виконання договору, що допускає альтернативність дій замовника в частині їх застосування.

Враховуючи вищевикладене, рішення про встановлення вимоги щодо внесення забезпечення виконання договору про закупівлю та його форми (забезпечення) замовник приймає самостійно і на власний розсуд, виходячи з доцільності та економічної ефективності висування зазначеної вимоги.

Крім того, на даний час Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України розробило проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти», який найближчим часом буде передано до Кабінету Міністрів України і згідно з яким питання внесення тендерного забезпечення буде детальніше врегульовано, виходячи з інтересів держави та учасників торгів.

 

Заступник директора Департаменту з питань координації державних закупівель та державного замовлення Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції

 

 

Є. Мюллер

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/zakup/33_2.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"