Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXXVII. МАРАЗМИ ВИБОРІВ ТА РЕФЕРЕНДУМІВ

Другий тур виборів Президента-2010: обирати немає кого, але і голосування всіх проти всіх не дає шансу на прихід нової людини

Перед другим туром президентських виборів 7 лютого 2010 року добра половина українського народу як ніколи постала перед дилемою про те, що голосувати немає за кого. Адже 25% за Юлію Тимошенко і 35% за Віктора Януковича це лише 60% від тих, хто проголосував, але проголосувало лише 66,76% виборців. Інші 33,24% (третина!) не проголосували в тому числі і з причин, що немає за кого голосувати чи “все одно нічого не зміниться”. Навіть Президент України Ющенко закликає в другому турі голосувати “проти всіх”. І це був би вихід із патової ситуації (навіть для Ющенка, який би на рік залишався Президентом, але такий легальний варіант другого президентства Ющенка в Секретаріаті Президента “проґавили”) і заміни правлячої еліти. Аби не наше виборче законодавство.

Річ у тім, що навіть якщо і 51% виборців проголосує в другому турі “проти всіх”, Президент у нас буде зі “старих” облич! Повторне голосування вибори фактично неможливо "завалити", крім того на повторних виборах, де кандидати, які “завалили” другий тур, не втрачають права балотуватися і витрачати державні гроші та людські нерви.

Частина третя статті 84 Закону України “Про вибори Президента України” (далі - Закон) говорить, що обраним у день виборів Президентом України вважається кандидат, який одержав на виборах більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Про обрання Президента України Центральна виборча комісія оформлює протокол. У протоколі Центральної виборчої комісії про підсумки голосування в день виборів Президента України при цьому зазначаються прізвище та ініціали кандидата, який відповідно до цього Закону обраний Президентом України.

Але для повторного голосування діє інший принцип визначення Президента України. Згідно з  частиною 16 статті 85 Закону про вибори Президента України Якщо до бюлетеня для повторного голосування було внесено дві кандидатури, обраним Президентом України за підсумками повторного голосування вважається кандидат, який за підсумками повторного голосування одержав більшу, ніж інший кандидат, кількість голосів виборців, які взяли участь у голосуванні.

Таким чином, якщо “проти всіх” на повторному голосування проголосує навіть 50% від проголосувавших + 1 виборець, то Президент у нас все одно буде, обраний меншістю голосів.

Стаття 9 Закону говорить, що Президентом України може бути обраний громадянин України, який на день виборів досяг тридцяти п’яти років, має право голосу, володіє державною мовою і проживає в Україні протягом десяти останніх перед днем виборів років. А те, що він “провалив” два тури, Закон не цікавить, а треба було би міняти коней і не давати таким кандидатам права балотуватися принаймні на рік. Але в комплексі більшістю голосів, із високим майновим цензом, обмеженості доступу до медійних ресурсів та використанням адміністративного ресурсу, дійсно новий кандидат може прийти до влади лише неординарним шляхом. Але якщо би більшість проголосувала проти всіх зараз, це був би вагомий виклик владі та опозиції про те, що варто би їй піти у відставку добровільно... Як на мене, то це був би найкращий і справедливий підсумок виборів Президента-2010.

А є і інший вибір. Проголосувати за будь-кого навмання. Більше 2-х років економіка України не протягне при БУДЬ-ЯКОМУ президенті з цих двох, бо вони не розуміють, що людям слід дати свободу, що всю країну слід зробити вільною економічною зоною, що слід негайно проводити НЕП, що слід скасувати ПДВ, що слід виконувати авторське гасло "Кожній багатодітній родині - по хатині" і все таке інше. Буде невеликий соціальний вибух і попереднє речення з новою національною ідеєю буде здійснюватися новими керманичами...

Віталій МОСЕЙЧУК

Парадокси голосування за Президента на Заході України – кандидат, який виграє у виборах завдяки Західній України, нею же і ганьбиться

Голоси “проти всіх” не мають значення при визначенні переможця на виборах мера чи сільського(селищного) голови і невиправдано сприяють популярним партіям в багатомандатних округах

Рекорд голосування “Проти всіх” – 24% поставлено в Краматорську, а Донецька область дала 13% противсіхів

2 февраля 2010 года в Пресс-центре Информационного агентства ЛІГАБізнесІнформ (Киев, ул. Шамрыло, 23) состоялась пресс-конференция на тему: "Активисты требуют от телеканалов поддержать тех, кто против всех".

Активисты направили в редакции ведущих ток-шоу страны и в редакции новостей самых рейтингов телеканалов открытое письмо с требованием предоставить эфирное время для агитации за пункт "Не поддерживаю ни одного кандидата" в бюллетене на выборах президента Украины.

http://lbi.liga.net/pressroom/releases/PP100013.html

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


Стаття 84. Встановлення результатів виборів Президента України

1. Центральна виборча комісія на своєму засіданні протягом десяти днів, але не пізніше ніж на третій день з дня отримання всіх протоколів окружних виборчих комісій про підсумки голосування в межах відповідних територіальних виборчих округів встановлює результати голосування у день виборів Президента України, про що складає протокол.

Центральна виборча комісія може продовжити не більш як на один день зазначений термін у разі необхідності надання окружній виборчій комісії часу для подання протоколу з позначкою “Уточнений”.

У разі неподання до Центральної виборчої комісії у терміни, передбачені Законом, протоколу окружної виборчої комісії про встановлення підсумків голосування (у тому числі уточненого) Центральна виборча комісія встановлює результати виборів у цьому окрузі на підставі наявних протоколів дільничних виборчих комісій.

До протоколу про результати голосування у день виборів Президента України заносяться прописом та цифрами такі відомості:

1) кількість виготовлених виборчих бюлетенів;

2) кількість виборчих бюлетенів, одержаних окружними виборчими комісіями;

3) кількість виборчих бюлетенів, одержаних дільничними виборчими комісіями;

4) кількість виборців, внесених до списків виборців на виборчих дільницях;

5) кількість невикористаних виборчих бюлетенів;

6) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені;

7) кількість виборців, які взяли участь у голосуванні;

8) кількість виборчих бюлетенів, визнаних недійсними;

9) кількість голосів виборців, поданих за кожного кандидата на пост Президента України;

10) відсоток голосів виборців, поданих за кожного кандидата на пост Президента України, у відношенні до кількості виборців, які взяли участь у голосуванні;

11) кількість виборців, які не підтримали жодного кандидата на пост Президента України;

12) відсоток голосів виборців, які не підтримали жодного кандидата на пост Президента України, у відношенні до кількості виборців, які взяли участь у голосуванні.

(Частина перша статті 84 в редакції Закону N 1616-VІ від 21.08.2009)

2. Відомості про підсумки голосування цифрами і прописом заносяться до протоколу Центральної виборчої комісії про підсумки голосування в день виборів Президента України. Відомості, зазначені у пунктах 2-12 частини першої цієї статті, вносяться як по кожному територіальному виборчому округу, так і сумарно по загальнодержавному округу. Протокол про результати голосування у день виборів Президента України зобов’язані підписати голова, заступники голови, секретар та інші члени Центральної виборчої комісії, які присутні на засіданні комісії. Зазначений протокол засвідчується печаткою Центральної виборчої комісії. У разі своєї незгоди з відомостями, що зазначені у протоколі, член комісії має право викласти у письмовій формі свою окрему думку, яка додається до протоколу.

Непідписання або відмова у підписанні протоколу окремими членами комісії не має правових наслідків для дійсності протоколу. (Частина друга статті 84 в редакції Закону N 1616-VІ від 21.08.2009)

3. Обраним у день виборів Президентом України вважається кандидат, який одержав на виборах більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Про обрання Президента України Центральна виборча комісія оформлює протокол. У протоколі Центральної виборчої комісії про підсумки голосування в день виборів Президента України при цьому зазначаються прізвище та ініціали кандидата, який відповідно до цього Закону обраний Президентом України.

(Частина третя статті 84 в редакції Закону N 1616-VІ від 21.08.2009)

4. Якщо до виборчого бюлетеня для голосування у день виборів було включено не більше двох кандидатів на пост Президента України і за результатами голосування у день виборів Президента України жоден кандидат не був обраний відповідно до вимог частини третьої цієї статті, Центральна виборча комісія на підставі пункту 1 частини четвертої статті 15 цього Закону приймає рішення про звернення до Верховної Ради України з поданням про призначення повторних виборів Президента України, про що зазначається у протоколі про підсумки голосування в день виборів Президента України.

5. Якщо до виборчого бюлетеня для голосування у день виборів було включено більше двох кандидатів на пост Президента України і за результатами голосування у день виборів Президента України жоден кандидат не був обраний відповідно до вимог частини третьої цієї статті, Центральна виборча комісія приймає рішення про проведення повторного голосування, про що зазначається у протоколі про підсумки голосування в день виборів Президента України.

6. Повідомлення про результати голосування у день виборів Президента України та про прийняте Центральною виборчою комісією за підсумками голосування рішення, передбачене частинами третьою, четвертою або п’ятою цієї статті, публікується нею в газетах “Голос України” та “Урядовий кур’єр” не пізніш як на третій день після підписання протоколу про результати голосування.

     (  Положення  частини  сьомої статті 84 втратило чинність, як

таке,  що  є  неконституційним на підставі Рішення Конституційного

Суду N 26-рп/2009 ( v026p710-09 ) від 19.10.2009 )

7. Скарги, що стосуються підготовки і проведення виборів Президента України, на рішення, дії чи бездіяльність виборчих комісій та їх членів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, закладів та організацій, їх посадових і службових осіб, акти та дії об’єднань громадян, крім тих, які відповідно до закону, статуту (положення) об’єднання громадян належать до їх внутрішньої організаційної діяльності або їх виключної компетенції, дії та бездіяльність засобів масової інформації, їх посадових та службових осіб, а також інших суб’єктів виборчого процесу у день голосування і наступні дні виборчого процесу до Центральної виборчої комісії не подаються. У разі надходження зазначені скарги залишаються Центральною виборчою комісією без розгляду. Подання таких скарг не перешкоджає встановленню результатів виборів Президента України та їх оголошенню.

 

 ____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/vibory/37_84.html


Попередня статтяНаступна стаття


Ваше ім`я:  Захисний код:  <=>
символів залишилось

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2018. All rіghts reserved. Тел. (032) 243-43-23, (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"