Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXXVII. МАРАЗМИ ВИБОРІВ

ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ДОХОДИ ТА МАЙНО КАНДИДАТИ В НАРОДНІ ДЕПУТАТИ НА ВИБОРАХ 2006 РОКУ МАЮТЬ ПОДАВАТИ ЗА 2004, А НЕ 2005 РІК. ФОРМА ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО МАЙНО ТА ДОХОДИ КАНДИДАТА У ДЕПУТАТИ ЗАТВЕРДЖЕНА МІНФІНОМ БЕЗ ПОГОДЖЕННЯ З ДПАУ. ДПАУ НЕ ПЕРЕВІРЯЄ ДАНІ В ЦИХ ДЕКЛАРАЦІЯХ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ. В ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ДОХОДИ КАНДИДАТУ МОЖНА НАПИСАТИ ЩО ЗАВГОДНО

По-перше, відповідно до частини першої статті 60 Закону України від 25.03.2004 р. №1665-IV "Про вибори народних депутатів України" декларація про майно та доходи кандидата у депутати за рік, що передує року початку виборчого процесу, заповнюється ним власноручно. Проблема тут полягає в тому, що  Центральна виборча комісія оголосила в Постанові від 18 листопада 2005 року N 145 “Про початок виборчого процесу чергових виборів народних депутатів України 26 березня 2006 року” про те, що з 26 листопада 2005 року є днем початку виборчого процесу чергових виборів народних депутатів України, що відбудуться 26 березня 2006 року. Таким чином декларації про доходи та майно кандидати в народні депутати мають подавати за 2004, а не 2005 рік. Тобто ані виборці, ані ЦВК залишаються без інформації про доходи та майно кандидата в депутати за останній, 2005 рік. Тому стаоася ситуація, що ЦВК приймає а 2004 рік, то це буде порушенням норм про відкриті та чесні вибори, а прийняття декларацій за 2004 рік є порушенням норм про відкриті та чесні вибори (стаття 13 Закону України від 25.03.2004 р. №1665-IV "Про вибори народних депутатів України" так і називається "Публічність і відкритість виборчого процесу"). Ситуація патова.

По-друге, відповідно до частини другої статті 60 Закону України від 25.03.2004 р. №1665-IV "Про вибори народних депутатів України" форма декларації про майно та доходи кандидата у депутати затверджується Міністерством фінансів України не пізніш як за сто тридцять днів до дня виборів. І така форма була затверджена Мінфіном Наказом від 14 листопада 2005 року N 780, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2005 р. за N 1392/11672. Проблема тут полягає в тому, що цей наказ ніяк не погоджувався (принаймні офіційно) з ДПАУ. А головна проблема в тому, що порушено принцип єдності декларацій. Адже відповідно до пункту 18.9 статті 18 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" форма декларації визначається центральним податковим органом та узгоджується з комітетом Верховної Ради України, відповідальним за проведення податкової політики, виходячи з таких умов:

загальна частина декларації повинна мати спрощений вигляд та не містити відомостей про доходи або витрати, які отримує (несе) незначна кількість платників податку;

декларація є єдиною для всіх законодавчо встановлених випадків її подання.

З цієї проблеми плавно витікає інша.

По-третє, відповідно до частини третьої статті 60 Закону України від 25.03.2004 р. №1665-IV "Про вибори народних депутатів України"  Центральна виборча комісія може звернутися до Державної податкової адміністрації з дорученням щодо перевірки відомостей, зазначених у декларації про майно та доходи кандидата у депутати. Таким чином ЦВК може і не звертатися до ДПАУ щодо перевірки декларацій. Тобто декларації кандидатів в народні депутати не проходять обов’язкової перевірки в ДПАУ. Але навіть якщо ЦВК і попросить ДПАУ перевірити цю декларацію, то виникне низка проблем. По-перше, ДПАУ форму цієї декларації не затверджувала, у неї є своя форма - згідно з додатком N 1 до Інструкції про прибутковий податок з громадян, затвердженої наказом Головної державної податкової інспекції України від 21 квітня 1993 року N 12 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 9 червня 1993 року за N 64. По-друге, не обумовлено строків проведення такої перевірки. По-третє, відсутні санкції для тих, хто неправильно подав дані про свої доходи та майно, а також строки для виправлення даних тощо. Адже частина четверта статті 60 Закону України від 25.03.2004 р. №1665-IV "Про вибори народних депутатів України" прямо говорить, що помилки і неточності, виявлені в декларації про майно та доходи, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата у депутати. Тобто в декларації про доходи кандидату можна написати що завгодно. При перекрученнях даних в податковій декларації до ДПАУ такому кандидату в народні депутати принаймні загрожувала би частина перша статті 164-1 Кодексу про адміністративні правопорушення, яка передбачає попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

По-четверте, і напевно, головне, декларація слугує лише для реєстрації кандидата в депутати. І її офіційного оприлюднення ніде не передбачено ! На відміну від цього відповідно до частини третьої Закону України від 05.03.1999 р. №474-XIV "Про вибори Президента України" центральна виборча комісія публікує декларацію про майно та доходи кожного кандидата на пост Президента України у триденний строк після реєстрації кандидата в газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр", а також розміщує на офіційному сайті Центральної виборчої комісії.  Зрозуміло, що декларації всіх кандидатів на депутати в газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр" оприлюднити неможливо. Але це цілком реальна процедура для офіційного сайту Центральної виборчої комісії.

Аналогічна ситуація і з Декларацією про майно та доходи кандидата в депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та на посаду сільського, селищного, міського голови, яку затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 27 грудня 2005 року N 935 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2005 р. за N 1575/11855. Ця Декларація абсолютно ідентична Декларації про майно та доходи кандидата в народні депутати України (відрізняються лише шапками).

Віталій Мосейчук

За сім років дії Закону про податок на доходи фізичних осіб ДПАУ не спромоглася затвердити нової форми Декларації про доходи фізичних осіб. ДПС не квапиться і за Податковим кодексом

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


Витяг із Закону України від 25.03.2004 р. №1665-IV "Про вибори народних депутатів України"

Стаття 60. Декларація про майно та доходи кандидата у депутати

1. Декларація про майно та доходи кандидата у депутати за рік, що передує року початку виборчого процесу, заповнюється ним власноручно.

2. Форма декларації про майно та доходи кандидата у депутати затверджується Міністерством фінансів України не пізніш як за сто тридцять днів до дня виборів.

3. Центральна виборча комісія може звернутися до Державної податкової адміністрації з дорученням щодо перевірки відомостей, зазначених у декларації про майно та доходи кандидата у депутати.

4. Помилки і неточності, виявлені в декларації про майно та доходи, підлягають виправленню і не є підставою для відмови в реєстрації кандидата у депутати.

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/vibory/37_3.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"