ДЕКЛАРАЦІЮ ПРО МАЙНО ТА ДОХОДИ КАНДИДАТА В НАРОДНІ ДЕПУТАТИ УКРАЇНИ, КАНДИДАТА В ДЕПУТАТИ МІСЦЕВИХ РАД НЕМОЖЛИВО ПРАВИЛЬНО ЗАПОВНИТИ, ОСКІЛЬКИ ВОНА ДУБЛЮЄ ТА ПРИХОВУЄ ІНФОРМАЦІЮВідповідно до статті 60 Закону України "Про вибори народних депутатів України" Міністерство фінансів України Наказом від 14 листопада 2005 року N 780, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2005 р. за N 1392/11672, затвердило форму Декларації про майно та доходи кандидата в народні депутати України (далі - Декларація). Одразу скажу, що кандидату в народні депутати України, яки щось заробив в нашій країні своєї головою, заповнити її правильно просто неможливо. Безробітному в цьому випадку набагато простіше. Дивіться. По-перше, в рядку 1.1 Декларації слід відобразити суму Заробітна плата, інші виплати та винагороди, нараховані (виплачені) відповідно до умов трудового або цивільно-правового договору. Однак одночасно в рядку 1.11 чекає на відображення дохід від наукової, викладацької діяльності, авторська винагорода. Панове фінансисти, авторська винагорода виплачується як винагорода за авторським, тобто цивільно-правовим договором. І де накажете її відобразити ? 1.1 чи 1.11 ? Дохід від наукової, викладацької діяльності також можна отримати як заробітну плату (за сумісництвом) чи за трудовою угодою (договором підряду). Знову 1.1 чи 1.11 ? Одразу видно, що укладачі Декларації жодного разу не отримували доходу від наукової, викладацької діяльності чи авторську винагороду. По-друге, рядок 1.2 чекає на відображення дивідендів, процентів, роялті та інші виплати за використання об'єктів інтелектуальної власності. Одним з видів виплат за використання об'єктів інтелектуальної власності є авторська винагорода, але для неї вже є вищезгаданий рядок 1.11 ! Далі. При передачі грошей в позику можна отримати проценти (відповідно до частини першої статті 1048 Цивільного кодексу позикодавець має право на одержання від позичальника процентів від суми позики, якщо інше не встановлено договором або законом), але вам не відобразити їх в рядку 1.2, оскільки для них є дублюючий рядок 1.9 “Дохід від передачі грошей у позику (тимчасове користування)” ! По-третє, РОЗДІЛ V Декларації вимагає відомості про вклади у банках, цінні папери та інші активи, що перебувають у приватній власності за станом на 01.01.2004 року, а не станом на 31.12.2004 р. Через це, якщо ви протягом року продали всі ваші цінні папери протягом 2004 року, то вам доведеться інформацію про це відображати двічі. В розділі V Декларації та в рядку 1.13 “Дохід від відчуження цінних паперів та корпоративних прав”. І ви ніби станете вдвічі багатіше ! По-четверте, РОЗДІЛ V Декларації вимагає відомості про вклади у банках, цінні папери та інші активи, що перебувають у приватній власності містить рядок 2 “Загальна номінальна вартість цінних паперів” та рядок 3 “Загальний розмір внесків (паїв) до статутних (пайових) фондів підприємств, організацій”. Укладачі Декларації напевно не знають, що в Україні є така організаціно-правова форма господарювання, як акціонерні товариства, які на підтвердження внеску до статутного фонду випускають акції. А тому акціонерам слід заповнювати однаковою інформацією і рядок 2 і рядок 3. Але це буде обманом виборця, оскільки цю суму слід відобразити одноразово, але форма Декларації не дозволяє цього зробити. По-п’яте, РОЗДІЛ IV Декларації “Відомості про транспортні засоби, що перебувають у приватній власності за станом на 01.01.200__” чомусь не містить колонки щодо року випуску транспортного засобу. Адже саме вік транспортного засобу та його марка може реально говорити про його вартість, а не лише одна марка транспортного засобу. Натомість є колонка “Кількість, шт.” Виходить, що автомобілі з однаковим об’ємом двигуна однакової марки, але різними роками випуску, відображаються в одній колонці, приховуючи реальний стан майна ! По-шосте, особливо комічно виглядає колонка “Кількість, шт.” в розділі РОЗДІЛ III "Відомості про нерухоме майно, що перебуває у приватній власності за станом на 01.01.20__”. За ній виходить, що за однією адресою може існувати декілька житлових будинків чи квартир ! Міністерство фінансів бачить в чотирьох вимірах ? Невже це все зроблено спеціально, щоб докучати тим кандидатам, які відкрито говорять про свої заробітки та майно ? Аналогічна ситуація і з Декларацією про майно та доходи кандидата в депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та на посаду сільського, селищного, міського голови, яку затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 27 грудня 2005 року N 935 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2005 р. за N 1575/11855. Ця Декларація абсолютно ідентична Декларації про майно та доходи кандидата в народні депутати України (відрізняються лише шапками). А тому і проблеми неможливості її вірного заповнення - ідентичні. Віталій МОСЕЙЧУК
Про затвердження форми Декларації про майно та доходи кандидата в народні депутати України
Наказ Міністерства фінансів
України
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України Відповідно до статті 60 Закону України «Про вибори народних депутатів України» НАКАЗУЮ: 1. Затвердити форму Декларації про майно та доходи кандидата в народні депутати України, що додається. 2. Департаменту податкової та митної політики (Фудашкін Д. О.) у встановленому порядку: подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України; надіслати форму зазначеної Декларації до Центральної виборчої комісії. 3. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства фінансів України: від 28 грудня 2001 року №611 «Про затвердження форми Декларації про майно та доходи кандидата у народні депутати України та членів його сім'ї», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 2 січня 2002 року за №1/6289; від 18 квітня 2003 року №310 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 28.12.2001 №611», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21 квітня 2003 року за №313/7634. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Регурецького В. В.
ДЕКЛАРАЦІЯпро майно та доходи кандидата в народні депутати України, одержані у 20__ році
____________ * Заповнюється у разі придбання у звітному році. Правильність зазначених у цій декларації відомостей
Постійна адреса статті в Інтернеті:
http://www.marazm.org.ua/index.html?/vibory/37_14.html
|
Головна сторінка
|
Українська національна ідея.
Українократія
|
КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою
|
ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки |
Уголки потребителя для всех городов с
литературой |
Информационные стенды, щиты, доски
|
Перекидні системи
Перекидные системы
| Штендеры,
Штендери
|
Буклетницы
Буклетниці
|
Коментар Податкового кодексу, Митного
Комментарий Налогового кодекса, Таможенного|
НОВИНИ |
|
Реклама |
Контакт |
Журнали з охорони праці та інші
|
Календар бухгалтера
Календарь бухгалтера
|
Інструкції з охорони праці
|Оперативна
поліграфія,
тиражування
|
Фотоприколы
|
Термінологічний словник
|
Книги,
словник,
реферати
з історії,
ЗНО з історії України
|
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України
(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).
Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Підтримка проекту: U634971969297 Z404288205014 E208021446192 |
Новини |