УКРАЇНСЬКІ ПОЛІТИКИ ЛІТАЮТЬ В ДЕРЖАВНИХ СПРАВАХ НА ІНОЗЕМНИХ ЛІТАКАХ. ЗА НАЯВНОСТІ ГАРНИХ УКРАЇНСЬКИХ АН-140 ТА АН-148Кажуть, що Україна авіаційна держава. Передусім у нас є пасажирські та транспортні літаки марки АН. Всі говорять, в тому числі і вище керівництво України, про великі перспективи наших літаків. Але мало того, що це керівництво само не користується ними, так ще і закуповує іноземні... Ладно би гарні літаки не вироблялися... З іншого боку це відверта відповідь щодо любові наших політиків до України. Крім того такий підхід підриває позиції українських авіабудівників на вітчизняному і передусім закордонних ринках. Мовляв, якщо ваше державне керівництво не користується вашими же літаками, то щось тут негаразд. Путин літає на ІЛ-96, Буш на Боїнгу-748. То чому би нашому Президенту чи прем’єру не літати Україною та Європою на АН-148 ? Інакше не слід дивуватися про те, що частка вітчизняних авіаперевізників у польотах на Європу лише 20%. Такий стан справ становить загрозу економічній безпеці країни і може призвести до знищення українського авіабудування, а вітчизняною авіаційною інфраструктурою користуватимуться лише іноземні перевізники. А державне авіаційне підприємство "Україна" літатиме на іноземних літачках та застарілих Ту. Маразм набув нових якостей в 2009 році. Харківське державне авіаційне виробниче підприємство 15 жовтня 2009 року передало черговий літак Ан 74ТК-300Д іноземному замовникові. Літак буде експлуатуватися в авіазагоні уряду Лаоської Народно-Демократичної Республіки. Тобто в Лаосі вище керівництво буде літати на українських літаках, а на Україні – ні!?
Первым лицам Украины купят новые Airbus
http://news.liga.net/news/N0746680.html 17.10.2007
ГП "Украина" получит для перевозки vip-лиц новый "Airbus 319" В ближайшее время Государственная авиакомпания Украина, занимающаяся перевозками высших должностных лиц страны, получит новый самолет "Airbus 319-115X CJ". Самолет будет получен на условиях финансового лизинга. Стоимость самолета не уточняется. Об этом корреспонденту ЛІГАБізнесІнформ сообщили в авиакомпании. "Airbus Corporate Jetliner" или "A319-115X CJ" - это дальнемагистральный корпоративный самолет, разработанный на базе среднемагистрального самолета "Airbus A319". Первый самолет в такой модификации был выпущен в 1998 году. Самолет оснащается на выбор заказчика двумя реактивными двигателями International Aero Engines IAE V2527M-A5" или" CFM International CFM56". Максимальная скорость лайнера - 0,82 Маха. Дальность полета с 10 пассажирами - 11 тыс. 650 км. Лайнер способен перевозить от 10 до 39 пассажиров в зависимости от планировки салона. Максимальный взлетный вес самолета - 75,5 тонн. Согласно данным экспертов, стоимость базового самолета данной модели - от $35 до 40 млн. При этом стоимость интерьера обходится заказчику от $4 до 15 млн. дополнительно. Самолет для ГАП "Украина", который совершил первый полет в сентябре 2007 года, имеет серийный номер 3260, а в украинском реестре воздушных суден ему будет присвоен номер ABA. В 2004 году ГАП "Украина" эксплуатировала для перевозки первых лиц государства самолет A319-1CJ с серийным номером 1256, который имел французскую регистрацию GSVU. Аналогичный самолет "A319-115X CJ" с серийным номером 2192 (построен в 2004 году) использует для полетов Ринат Ахметов. Его лайнер зарегистрирован на Арубе и имеет регистрационный номер "P4-ARL". ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_85.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|