ЗА ВТРАЧЕНІ МІЖМІСЬКІ ЗАЛІЗНИЧНІ КВИТКИ, НА ВІДМІНУ ВІД КВИТКІВ НА ЛІТАК, ГРОШІ НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ І КВИТКИ НЕ ПОНОВЛЮЮТЬСЯ, ХОЧА ЦІ КВИТКИ ІМЕННІВідповідно до пункту 23 Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом, який затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1997 р. №252, проїзні та перевізні документи з виправленнями, додатковими написами, позначками, зробленими особами, до компетенції яких це не належить, а також підроблені, підмочені, обгорілі, розірвані або склеєні вважаються недійсними, не поновлюються і гроші за них, як і за загублені, не повертаються. І це при тому, що відповідно до пункту 19 цього самого Порядку оформлення проїзних документів здійснюється за поданням паспорта чи іншого документа, який посвідчує особу (військового квитка, посвідчення водія, службового посвідчення, свідоцтва про народження дитини), або їх ксерокопій з внесенням до проїзного документа прізвища особи та ініціалів (крім продажу квитків у приміському сполученні). Тобито залізниця знає, кому вона які квитки продала, але не відновлює і гроші за втрачені квитки не повертає. На відміну від повітряного транспорту, в якому відновлюють квитки (роблять дублікати) або повертають гроші.
Витяг із ПРАВИЛ повітряних перевезень пасажирів і багажу ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державіаслужби 14.03.2006 N 187
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 червня 2006 р. за N 706/12580 6.2.1. У разі втрати або псування квитка (його частини) пасажиром перевізник на клопотання пасажира може замінити такий квиток (його частину) шляхом видачі дубліката квитка за умови підписання пасажиром угоди про відшкодування перевізнику збитків аж до вартості оригіналу квитка, які зазнав або може зазнати перевізник у зв’язку з використанням оригіналу квитка третьою особою. Якщо пасажир не підписує таку угоду, перевізник, який видає дублікат квитка, має право вимагати від пасажира сплатити його повну вартість. Перевізник має право на стягнення з пасажира плати за послуги з оформлення дубліката квитка, якщо втрата або псування не були зумовлені недбальством перевізника (його агента). При втраті або псуванні квитка іншого перевізника дублікат квитка оформлюється тільки за наявності письмового дозволу такого перевізника. 6.2.2. Перевізник має право відмовити пасажиру у видачі дубліката квитка, якщо: пасажир не підписав угоду, передбачену пунктом 6.2.1 цього розділу, і відмовився оплатити послуги з оформлення дубліката квитка; пасажир вимагає видачі дубліката квитка після початку реєстрації на відповідний рейс. Віталій МОСЕЙЧУК ____________Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_82.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|