БАГАЖ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ ПЕРЕВОЗИТЬСЯ ВИКЛЮЧНО У ВЛАСНИХ ВАГОНАХ НБУПункт 7.12. Правил перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, який затверджено наказом Міністерства транспорту України від 28 липня 1998 року N 297 (z0620-98) “Про затвердження ”, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 1 жовтня 1998 року за N 620/3060, регулює перевезення вантажу Національного банку України. Він говорить таке: “7.12.1. Вантаж Національного банку України (НБУ) перевозиться, як правило, у вагонах його власності. За потреби залізниця надає власнику вантажу вагони пасажирського чи вантажного парку на умовах оренди. Перевезення вантажу здійснюється за документами, передбаченими для вантажних перевезень. Перевезення ручної поклажі осіб, які супроводжують вагони, дозволяється у межах установленої норми — 36 кг на одну особу. Перевезення ручної поклажі понад вказану норму слід оплатити за багажним тарифом. Кожне місце вантажу, який перевозиться, повинне мати пломби банку. Вантаж здається за супровідною запискою, у якій слід вказати число місць та вагу кожного місця. Перевірка числа місць і їх ваги працівниками залізничного транспорту не проводиться. За супровідною запискою складається накладна, яку підписує старша особа, яка супроводжує вагон. В графі накладної “назва вантажу” слід вказати “вантаж Національного банку” без вказання числа місць, ваги вантажу та кількості супровідників. На основі заповненої таким способом накладної складається дорожня відомість, а старшому супровідникові вагона видається квитанція, яка є проїзним документом. 7.12.2. Для проїзду інкасаторів з цінностями Національного банку України у поїздах виділяється окреме купе. Заявки на виділення окремого купе надаються установами НБУ начальнику вокзалу не пізніше, як за 5 днів до відправлення поїзда з початкової станції. Продаж проїзних документів проводиться на загальних підставах за фактичною кількістю осіб, які здійснюють поїздку, але не меншою від кількості місць в купе. У разі відправлення цінностей з проміжної станції за заявкою установи НБУ залізниця проводить бронювання окремого купе з місця початкового пункту відправлення поїзда. За надання окремого купе з подавача заявки стягується плата, яка дорівнює вартості проїзного документа в даній категорії вагона та поїзда, за кількістю місць в купе за всю відстань прямування заброньованого купе. Оформлення проїзду інкасаторів з вантажем оформляється згідно з пунктом 3.1.4. Плата за перевезення вантажобагажу не стягується. Документи на перевезення цінностей та проїзні документи на проїзд супровідників по кількості місць в купе видаються до тієї станції, куди прямує вантаж”. З 1 травня 2007 року діють нові Правила перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом, які затверджено Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 27.12.2006 N 1196 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 квітня 2007 р. за N 310/13577. Відповідно до пункту 1.10 цих Правил багаж Національного банку України перевозиться у власних вагонах Національного банку України на умовах, визначених договором між ним та залізницею. Більше про багаж та вантажі НБУ ніде не сказано. Виходить так, що НБУ має стільки власних вагонів, що більше ніколи не потребуватиме орендованих вагонів Укрзалізниці. Взагалі питання наявності інкасаторських вагонів у НБУ є цікавим, адже вони не дуже завантажені і, вочевидь, більше простоюють, оскільки великі маси готівки між регіонами рухаються не вагонами НБУ, а власне через громадян та засобами комерційних банків, які власних інкасаторських вагонів не мають. Принаймні мені про таке не відомо. Віталій МОСЕЙЧУК __________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_74.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|