БЕЗДУМНО ЗАБОРОНИЛИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИ РЕМОНТАХ ДОРІГ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ ЧОРНОВ’ЯЖУЧІ МАТЕРІАЛИ КОКСОХІМІЧНОГО ВИРОБНИЦТВА (ДЬОГТІ, СМОЛИ ТОЩО)Відповідно до частини першої статті Закону України від 08.09.2005 р. №2862-IV "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Пунктом 1.1 Наказу Державної служби автомобільних
доріг від 27.10.2005 р. №490 "Про вдосконалення влаштування захисних
шарів на дорогах загального користування" наказано виконувати
влаштування поверхневих обробок на автомобільних дорогах державного
значення лише новітньою технікою із застосуванням бітумоемульсійних
технологій. Здавалося би гарно – дорогам державного значення –
новітню технологію. Але пунктом 1.3 цього Наказу
заборонили застосування на дорогах загального
користування (тобто і на автомобільних дорогах державного, і місцевого
значення) чорнов’яжучих матеріалів коксохімічного виробництва
(дьогті, смоли тощо). Виходить, що і місцеві дороги ремонтуватимуть
лише за новітніми технологіями ? Смішно. Їх просто не ремонтуватимуть,
посилаючись на цей наказ, бо в країні немає стільки бітуму, нового
обладнання, але є матеріали коксохімічного виробництва. То чому би не
ремонтувати місцеві дороги ними ? Крім того не внесено відповідні зміни
до Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального
користування України П-Г.1-218-113-97, які затверджено Головою
Української державної корпорації "Укравтодор" В. О. Герасимчук (наказ
від 26 вересня 1997 р. N 190). Ще є ДБН В.2.3-4-2000 Споруди транспорту.
Автомобільні дороги. ДОВІДКААвтомобільні дороги місцевого значення поділяються на територіальні, обласні та районні. До територіальних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з адміністративними центрами районів, містами обласного значення, міста обласного значення між собою, а також автомобільні дороги, що з'єднують з дорогами державного значення основні аеропорти, морські та річкові порти, залізничні вузли, об'єкти національного і культурного надбання та курортного і природно-заповідного фонду, автомобільні пункти пропуску міжнародного та міждержавного значення через державний кордон. До обласних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри районів між собою та адміністративними центрами сільських населених пунктів району, залізничними станціями, аеропортами, річковими портами, пунктами пропуску через державний кордон і місцями відпочинку. До районних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри сільських населених пунктів з іншими населеними пунктами у межах району, інші населені пункти між собою, з підприємствами, об'єктами культури, іншими дорогами загального користування.
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ НАКАЗ 27.10.2005 N 490 Про вдосконалення влаштування захисних шарів на дорогах загального користування Технічний стан автомобільних доріг та рівень фінансування дорожньої галузі зумовлюють підвищення вимог до якості та ефективності виконання ремонтних робіт. Поверхнева обробка покриття є одним із видів робіт, що дозволяє зберегти мережу автомобільних доріг при мінімальних капіталовкладеннях. Проте застосування при їх виконанні чорнов’яжучих матеріалів та недотримання технології за існуючої інтенсивності руху призводить до послаблення безпеки руху на автодорогах та викликає справедливі нарікання користувачів доріг. З метою створення безпечних умов руху, подовження терміну служби дорожнього покриття та широкого впровадження сучасних технологій починаючи з 2006 року, НАКАЗУЮ: 1. Начальникам Служб автомобільних доріг в АР Крим, областях та м. Севастополі: 1.1. Виконувати влаштування поверхневих обробок на автомобільних дорогах державного значення лише новітньою технікою із застосуванням бітумоемульсійних технологій. 1.2. Забезпечити обов’язкове проведення вирівнювання існуючого дорожнього покриття перед улаштуванням поверхневої обробки. 1.3. Заборонити застосування на дорогах загального користування чорнов’яжучих матеріалів коксохімічного виробництва (дьогті, смоли тощо). 1.4. При складанні планів ремонтних робіт з улаштування захисних шарів на дорогах державного значення надавати перевагу тонкошаровим покриттям. 1.5. Забезпечити відповідну роботу з підрядними організаціями щодо своєчасного і якісного виконання робіт з улаштування шарів зносу із застосуванням сучасних технологій. 2. Департаменту автомобільних доріг (Данкевич І.В.) та Управлінню науково-технічної політики (Андрєєв С.І.): 2.1. Забезпечити виконання вимог цього наказу при формуванні планів робіт 2006 року та розробці державних і галузевих програм, що стосуються забезпечення функціонування автомобільних доріг загального користування. 2.2. Спільно з ДНТЦ “Дор’якість” здійснювати відповідні перевірки при реалізації виробничої програми Укравтодору 2006 року. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Березовського М.В. Голова В.М.Гуржос __________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_58.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|