У середині 1920-х років кияни відновили мости і, отже, трамвайну зв'язок між правим і лівим берегом Дніпра (цьому сприяло і те, що лівобережжі тоді ж увійшло до складу Києва), почали електрифікацію лінії, але в 1941 році знову трапилася біда. Відступаючи, Червона Армія знову підірвала мости. Німці відновили мостові переходи, але, відступаючи в 1943-м, підірвали їх, до того ж зпопелили лівобережне депо і 68 вагонів, розібрали контактні мережі і рейки. Тільки спорудження мосту Патона дало маршрутом друге народження. А в 1959 році на лівому березі з'явилося нове трамвайне депо.
У ніч на 9 червня 2004 року, через 83 роки після возз'єднання дніпровських
берегів, раптово померло трамвайне сполучення між правобережною і лівобережною
Києвом. Десятки тисяч людей втратили свого улюбленця, та й годувальника (багато
їздили цим економічним і екологічно чистим видом транспорту на роботу). Даремно
вранці чекали пасажири на зупинках свій трамвай. Замість цього на мосту
з'явилися численні маршрутки, а пізніше навіть тролейбуси ... часто застрягають в
пробках. Цікаво, що в Дніпропетровську трамвай ходить через Дніпро аж по двох мостах, а
в Києві по жодному. Ганьба!
Перший в Російський імперії електричний трамвай з'явився в Києві
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192