Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА VIII. МАРАЗМИ ТРАНСПОРТУ

Велосипеди мають найнижчі витрати енергії на кілометр пробігу, але в Україні та Росії велосипедистів меньше, ніж автомобілів

Якщо глянути на гістограму витрат енергії на кілометр шляху то побачимо, що найефективніше пересуватися велосипедом. А найгірше – автомобілем с одним водієм! Але велосипедистів в Росії та Україні менше, аніж автомобілістів.  Для порівняння – в Німеччині кількість велосипедів сягає 71 мільйона

Координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко в 20013 році розповіла, що в столиці велосипедистів стає усе більше і їх чисельність уже досяглася 300 тис., оскільки Київ це двадцята частина Укрины, те количестов велосипедистів в Україні – 6 млн. чол.., а автопарк автомобілів в Україні оцінюється в 7,5 млн штук. При цьому автомобілем користуються буквально щодня, а велосипедом – час від часу й дуже сезонно. Хоча на велосипеді можна їздити й узимку, за допомогою спеціальних пристосувань – зимових шин або ланцюгів противоскольжения.

По даним Велотранспортного союзу, в одній тільки Москві щорічно продається близько 1 млн велосипедів. Сьогодні велосипеди в Росії збирають близько 20 компаній.

Интерсно, що в Європі чому північніше (навіть Скандинавії), тим більше велосипедист проїжджає за рік і вище частка велосипедистів. Сама "велосипедна" країна Європи - Данія, середній житель цієї країни проїжджає за рік на велосипеді 893 кілометра. Слідом ідуть Нідерланди (853 км). У Бельгії й Німеччини середній житель проїжджає за рік на велосипеді близько 300 кілометрів. Найменш популярний велосипед у країнах Південної Європи - середньостатистичний іспанець проїжджає за рік на велосипеді всього 20 кілометрів.

 

ТОП-10 стран с наибольшим количеством велосипедов на душу населения

10. Китай.

Населення: 1342700000
Велосипедів:> 500000000
Велосипедисти:> 37,2%

Факт: 60 відсотків місцевих велосипедистів
перебувати в Шанхаї основне застосування поїздка на роботу.

9. Бельгія.

Населення: 10827519
Велосипедів: 5200000
Велосипедисти: ~ 48%

У Бельгії 8% усіх поїздок
проводиться на велосипеді.
Велоспорт
є національним видом спорту для бельгійців.

8. Швейцарія.

Населення: 7782900
Велосипедів: 3800000
Велосипедисти: ~ 48,8

В Швейцарії 5% від усіх поїздок і 10% поїздок на роботу припадати на велосипед. Швейцарія найбільше підходить для туристичних поїздок на
велосипеді.

7. Японія.

Населення: 127370000
Велосипедів: 72540000
Велосипедисти: ~ 56,9%

У Японії 15 відсотків населення добираються на
работуна велосипеді. У цей час усе більше й більше японців пересаджуються на велосипед по стану здоров'я й, щоб уникнути пробок і переповнених вагонів метро.

6. Фінляндія.

Населення: 5380200
Велосипедів: 3250000
Велосипедисти: ~ 60,4%

У Фінляндії 9% поїздок припадати на велосипед.
Середня відстань, що проїжджає на велосипеді на людину в день становить 0,7 км. Хоча велосипедний сезон у цій країні традиційно починається навесні або влітку, деякі экстремалы велосипеда не бояться ні дощу, ні сльоти, ні заметілей у суворі зими.

5. Норвегія.

Населення: 4943000
Велосипедів: 3000000
Велосипедисти: ~ 60,7%

У Норвегії
всього 4% поїздок припадати на велосипед. У Норвегії з населенням 4 943 млн. чоловік яким належить 3 млн. велосипедів, велосипедні крадіжки відбуваються щодня, приблизно 60,000 великов зникають щороку. Близько 10% украдених велосипедів експортується в Східну Європу.

4. Швеція.

Населення: 9418732
Велосипедів: 6000000
Велосипедисти: ~ 63,7%

У Швеції 9% усіх поїздок припадати на велосипед.
Середня відстань, що проїжджає на велосипеді на людину в день становить 0,7 км. Велосипед у шведській родині така ж необхідна річ як телевізор.

3. Германія.

Населення: 81802000
Велосипедів: 62000000
Велосипедисти: ~ 75,8%

У Німеччині 9% поїздок
відбувається на велосипеді. Середня відстань, що проїжджає на велосипеді на людину в день становить 0,9 км. Велоспорт є вкорінене традицією в німецькій культурі. Рідко можна знайти дорослого німця, який виріс без велосипеда або дитини в якого немає велосипеда.

2. Данія.

Населення: 5560628
Велосипедів: 4500000
Велосипедисти: ~ 80,1%

У Данії 18% поїздок
відбувається на велосипеді. Середня відстань, що проїжджає на велосипеді на людину в день становить 1,6 км. Велоспорт, як правило, сприймають як більш здоровіший, більш дешевий, екологічно дружній і часто навіть більш швидкий спосіб подорожі по містах, чому машині або суспільному транспорті.
У Копенгаген 37% усіх громадян, пересуваються на
велосипеді на щодня.
Факт: середня швидкість
руху в Копенгагені становить 16 кілометрів у годину для велосипедистів і 27 кілометрів у годину для легкових автомобілів.

1. Країна велосипедистів - Нідерланди.

Населення: 16652800
Велосипедів: 16500000
Велосипедисти: ~ 99,1%

У Нідерландах 27% усіх поїздок і 25% поїздок на роботу
происходит на велосипеді. Середня відстань, що проїжджає на велосипеді на людину в день становить 2,5 км. Голландія й велосипед ідуть рука про руку, як хліб і масло. Незважаючи на наслідки світової кризи Голландці продовжують витрачати багато грошей на свої велосипеди - майже 1 млрд. євро в рік. Амстердам є одним із самих екологічно чистим міст у світі. Він має 400 км велосипедних доріжок, і майже 40% поїздок відбувається в Амстердамі на велосипеді. Як не дивно, більшість велосипедистів не носять шоломи.

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/transport/8_276.html


Попередня статтяНаступна стаття
[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"