Якщо глянути на гістограму витрат енергії на кілометр шляху то побачимо, що найефективніше пересуватися велосипедом. А найгірше – автомобілем с одним водієм! Але велосипедистів в Росії та Україні менше, аніж автомобілістів. Для порівняння – в Німеччині кількість велосипедів сягає 71 мільйона
Координатор Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко в 20013 році
розповіла, що в столиці велосипедистів стає усе більше і їх чисельність уже
досяглася 300 тис., оскільки Київ це двадцята частина Укрины, те количестов
велосипедистів в Україні – 6 млн. чол.., а автопарк автомобілів в Україні
оцінюється в 7,5 млн штук. При цьому автомобілем користуються буквально щодня, а
велосипедом – час від часу й дуже сезонно. Хоча на велосипеді можна їздити й
узимку, за допомогою спеціальних пристосувань – зимових шин або ланцюгів
противоскольжения.
По даним Велотранспортного союзу, в одній тільки Москві щорічно продається
близько 1 млн велосипедів. Сьогодні велосипеди в Росії збирають близько 20
компаній.
Интерсно, що в Європі чому північніше (навіть Скандинавії), тим більше
велосипедист проїжджає за рік і вище частка велосипедистів. Сама "велосипедна"
країна Європи - Данія, середній житель цієї країни проїжджає за рік на
велосипеді 893 кілометра. Слідом ідуть Нідерланди (853 км). У Бельгії й
Німеччини середній житель проїжджає за рік на велосипеді близько 300 кілометрів.
Найменш популярний велосипед у країнах Південної Європи - середньостатистичний
іспанець проїжджає за рік на велосипеді всього 20 кілометрів.
У Японії 15 відсотків населення добираються на работунавелосипеді. У цей час усе більше й більше
японців пересаджуються на велосипед по
стану здоров'я й, щоб уникнути пробок і переповнених
вагонів метро.
У Фінляндії 9% поїздок припадати на велосипед. Середня
відстань, що проїжджає на велосипеді
на людину в день становить 0,7 км. Хоча
велосипедний сезон у цій країні традиційно починається навесні або влітку,
деякіэкстремалы
велосипеда не бояться ні дощу, ні сльоти, ні
заметілей у суворі зими.
У Норвегії всього 4% поїздок припадати на
велосипед. У Норвегії з населенням 4 943 млн. чоловік яким належить 3 млн.
велосипедів, велосипедні крадіжки відбуваються щодня, приблизно 60,000
великов зникають щороку. Близько 10% украдених
велосипедів експортується в Східну Європу.
У Швеції 9% усіх поїздок припадати на велосипед. Середня
відстань, що проїжджає на велосипеді
на людину в день становить 0,7 км. Велосипед
у шведській родині така ж необхідна річ як
телевізор.
У Німеччині 9% поїздок відбувається на
велосипеді. Середня
відстань, що проїжджає на велосипеді
на людину в день становить 0,9 км. Велоспорт є
вкорінене традицією в німецькій культурі. Рідко
можна знайти дорослого німця, який виріс без
велосипеда або дитини в якого немає
велосипеда.
У Данії 18% поїздок відбувається на
велосипеді. Середня
відстань, що проїжджає на велосипеді
на людину в день становить 1,6 км. Велоспорт, як правило, сприймають як більшздоровіший, більш
дешевий, екологічно дружній і часто навіть більш
швидкий спосіб подорожі по містах, чому
машині або суспільному транспорті.
У Копенгаген 37% усіх громадян, пересуваються на велосипеді
на щодня.
Факт: середня швидкість руху в
Копенгагеністановить
16 кілометрів у годину для велосипедистів і
27 кілометрів у годину для легкових
автомобілів.
У Нідерландах 27% усіх поїздок і 25% поїздок на роботу происходит
на велосипеді. Середня
відстань, що проїжджає на велосипеді на
людину в день становить 2,5 км. Голландія й велосипед ідуть
рука про руку, як хліб і масло. Незважаючи на
наслідки світової кризи Голландці продовжують витрачати
багато грошей на свої велосипеди - майже 1 млрд. євро в рік. Амстердам є
одним із самих екологічно чистим міст у світі.
Він має 400 км велосипедних доріжок, і майже 40% поїздок відбувається
в Амстердамі на велосипеді.
Як не дивно, більшість велосипедистів не носять шоломи.
Постійна адреса
статті в Інтернеті:
http://www.marazm.org.ua/transport/8_276.html
[an error occurred while processing this directive]
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192