Зазвичай трамваї мають дві кабіни: попереду і позаду. Для того, щоб рухатися в будь-якому напрямку без розвороту при руху з депо тощо. Але новий львівський трамвай виробництва спільного підприємства «Електронтранс» концерну «Електрон» має лише одну кабіну. Але при кількості секцій в 5 штук і довжині в 30 метрів друга кабіна йому просто необхідна.
Як він буде з депо рухатися? Пласким задом? Без кола не обійтися, а його ще слід пошукати… Навіть якщо вагон без другої кабіни, його поєднують із заду із іншим вагоном, кабіною до заду. В решті решт двокабінні трамваї надійніші за рахунок дублювання органів управління.
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192