У наших автобусів замерзає пневматична система закриття дверейЗавжди вважав, що з дизельним авто єдина проблема взимку – застигае дизелене пальне, тобто солярка робиться як желе і насос її не качає. Але в січні 2012 року дізнався про ще одну проблему автомобілів, точніше наших автобусів – у них замерзают і пневматичні системи відкриття-закриття дверей. Тому, що повітря без просушки потрапляє в систему через компресор, де пара конденсується і перетворюється на лід та воду, яка замерзає і блокує поршні та шланги. Плюс і мастило гусне. Ось вам і громадський транспорт взимку. Проблема є і в ЛАЗах, і в «Еталонах» і в «Богданах». В сучасному транспорті повітря в пневматичні системі насичується парою спирту, але нашим водіям спирт видавати не можна, самі знаєте чому... Хоча в ресивер гальмівної системи його постійно слід взимку додавати. Тоді чому працюють пневматичні гальма, а двері не працюють, окремі системи у них? Але чому одна система працює, а інша – ні? Скоріше всього системи окремі і для дверей ресівер із можливістю залиття спирту «забули» поставити. Може хтось з читачів пояснить в чому проблема... Віталій МОСЕЙЧУК
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|