Зміна маршрутів у Львові: змінили нумерацію того, що залишилося, а замість розвантаження центру від приватного транспорту, обмежують рух громадськогоНа початку 2011 року на замовлення міської ради французька компанія «Луї Бергер» (фр. Louis Berger) спільно з Львівською політехнікою розробила нову транспортну систему для Львова. Вони запропонували скоротити кількість автобусних маршрутів з 78 до 46, розвантажити центральну частину міста і скасувати маршрути, які дублюються. 6 автобусних маршрутів будуть радіальними: напряму з'єднають кільце проспект Свободи — площа Галицька — вулиця Підвальна з околицями міста: Галицьким перехрестям, кінцем вулиці Городоцької, торговим центром «King Cross Leopolis», Санта-Барбарою, Винниками і Рясне-2; інші 40 маршрутів будуть хордовими і оминатимуть центральне кільце. Важливим елементом нової системи є міжмаршрутні пересадки і єдиний електронний квиток на всі види транспорту, який полегшить їхнє здійснення. Нова система маршрутів впроваджена з 1 січня 2012 року. http://uk.wikipedia.org/wiki/Львівський_автобус Маразмів тут кілька: 1) чомусь ПОВНІСТЮ змінили нумерацію маршрутів, які залишилися. Що спричинило плутанину серед мешканці та гостей міста. Я досі достеменно не знаю, які "старі" маршрутки ходять біля моєї хати. Кому заважали старі номери, французам? 2) а головна проблема в тому, що замість того, щоб розвантажувати центр Львова від приватного транспорту, його розвантажують від громадського. Щоправда біля мерії руху немає вже декілька років (крім трамваю); 3) реформи провели ті, хто громадським транспортом не користується; 4) метро у Львові треба будувати, хоча б пару ліній: “Північ-Південь”, “Сихів-Рясне” Петро ПАТЛАТИЙ
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|