Новий Повітряний кодекс жодним чином не згадує про спрощення процедур для аматорської авіаціїІз 17 вересня за Законом України від 19.05.2011 р. №3393-VI цивілізовані норми аеропортів почнуть діяти і у нас. У разі скасування рейсу авіаперевізником та продовження пасажиром подорожі іншим рейсом (рейсами) або за іншим маршрутом пасажирам має бути безплатно запропоновано та забезпечено: 1) харчування та прохолодні напої відповідно до часу очікування нового рейсу; 2) місця в готелі у разі, якщо пасажири змушені чекати на відправлення впродовж однієї або більше ночей чи якщо час додаткового очікування відправлення більший, ніж передбачалося; 3) наземний трансфер за маршрутом аеропорт — готель — аеропорт; 4) два телефонні дзвінки або телекса, факс-повідомлення, або повідомлення електронною поштою, якщо для цього є технічні умови аеропорту. Пілоту комерційної авіації дозволяється виконувати функції командира повітряного судна під час здійснення польотів до досягнення ним 60 років, 65 років — якщо польоти виконуються у складі екіпажу на повітряному судні, сертифікованому для виконання польотів більш як одним пілотом, і другий пілот молодший 60 років. Пілоту комерційної авіації, який виконує функції другого пілота, дозволяється виконувати свої обов’язки під час здійснення польотів до досягнення 65 років. На жаль, Повітряний кодекс жодним чином не згадує про малу авіацію та пільги для неї.
Віталій МОСЕЙЧУК За виготовлення власного літака можуть покарати до першого польоту Держава підтримує лише державні авіа- та вертолітобудівні підприємства
Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/transport/8_197.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|