В деяких українських літаках Як-40, Іл-62 та Ту-134 крісла пілотів досі не обладнано ременями безпекиЗ Директиви Держававіаадміністрації № ЕД-04К-10 від 18.02.2011 можна дізнатися, що в деяких українських літаках Як-40, Іл-62 та Ту-134 крісла пілотів досі не обладнано ременями безпеки...
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ’ЯЗКУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА АВІАЦІЙНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ДИРЕКТИВА 18.02.2011 N ЕД-04К-10 Експлуатація літаків, що не обладнані прив'язними системами (Нижченаведену Експлуатаційну директиву видано Державіаадміністрацією відповідно до Правил сертифікації експлуатантів, п. 4.1.4, затверджених наказом Державіаслужби 20.09.2005 N 684, та п. 2.2 Правил сертифікації експлуатантів, затверджених наказом Державіаадміністрації 05.07.2010 N 430)
Починаючи з 01.09.2011 року на літаках, Як-40, Іл-62 та Ту-134, які зареєстровані в державному реєстрі цивільних повітряних суден України та не обладнані відповідно до вимог Додатка 6 (частина 1, п. 6.2.2. c) 3)) Конвенції про міжнародну цивільну авіацію та JAR-OPS1 (п. 1.730), виконання комерційних перевезень заборонено. Обладнання літаків повинно відповідати вимогам: 1. На кожному кріслі льотного екіпажу літака встановлена прив’язна система, яка складається з плечових ременів та поясних ременів, якими можна користуватись окремо. 2. Прив’язна система на кожному кріслі пілота включає пристрій, що автоматично обмежує рух корпуса пілота в випадку різкого гальмування. 3. Усі ремені прив’язної системи кожного крісла льотного екіпажу повинні мати єдиний механізм роз’єднання. 4. Експлуатаційна директива ЕД-04К-10 корегує директиву ЕД-04-10. Заступник головиДержавіаадміністрації О.І.Лісняк
Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/transport/8_185.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|