Найбільша автомобільна катастрофа в історії незалежної України – 45 людей загинуло. В Україні понад тисяча небезпечних залізничних переїздівПісля катастрофи 12 жовтня 2010 року у Марганці, яка забрала життя 45 людей і стала найбільшою аварією на залізниці за всю історію України, влада звернулася до питання безпеки залізничних переїздів. Небезпечних в Україні, за даними ДАІ, більше тисячі. Щоразу після кожної кривавої ДТП на залізниці чиновники створюють спеціальні комісії і приймають програми для того аби подібне не повторилося. Ще 2004 року чинний президент, а тоді прем'єр Віктор Янукович вже підписував указ про розбір причин залізничної трагедії. Нині йому знову довелося повернутися до вирішення цієї проблеми. Усього на безпеку залізничних переїздів за 7 років в Україні вже витратили 600 мільйонів гривень. Водночас ДАІ бракованими і небезпечними досі називає тисячу залізничних переїздів. Сама "Укрзалізниця" про проблемні місця мовчить, а до переїзду під Марганцем, що без шлагбаума пропустив переповнений автобус на колію, залізничники і досі не мають претензій. Переїздів - таких як у Марганці, без шлагбаума, лише із світлофором - в Україні всього 1400. І згідно з чинними залізничними нормативами, шлагбаум там і не повинен бути. Водночас у міліції іншої думки. Чиновники недооцінили ризики відкритих і саморегулюючих переїздів. З переляку маршрут скасували і поділили до переїзду і після. І тепер люди злощасний переїзд переходять пішки. Маразм триває... Нерегульовані залізничні переїзди навіть не обладнуються звуковою сигналізацією Найбільше в Україні гине людей на дорозі Львів–Тернопіль — 50 загиблих на 100 аварій Українські дороги визнали одними з найгірших у світі Україна - перша в Європі за рівнем смертності в ДТП Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_174.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|