Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА VIII. МАРАЗМИ ТРАНСПОРТУ

За виготовлення власного літака можуть покарати до першого польоту

Якось в лютому 2010 року на Сумщині постраждали авіатори-аматори. На Сумщині затримали групу пенсіонерів-авіаторів, які підпільно виготовляли літаки за проектами з Інтернету. http://tsn.ua/tsikavinki/sumski-pensioneri-pidpilno-viroblyali-litaki.html Замість дорогих авіаційних деталей конструктори використовували підручні матеріали. Виробництво вони облаштували в одному з гаражів в Охтирці. За 5 років змайстрували 2 літаки.

Завершилося аматорство зустріччю з міліцією та прокурором, які мінімум загрожували колишнім льотчикам штрафом та конфіскацією літаків. Що це діється? Ніби Конституція гарантує свободу творчої діяльності, від збудованих літаків ніхто не постраждав, вони навіть ще не літали, а штраф вже нарахували?

Повітряний кодекс у статті 19 говорить, що сертифікація планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів та допоміжних пристроїв, що впливають на безпеку польотів, здійснюється органом чи установою, яким це право делеговано державним органом з питань сертифікації і реєстрації, за участю розробника зазначених повітряних суден і відповідних федерацій та асоціацій.

Видача посвідчень (сертифікатів) з метою засвідчення льотної придатності, а також контроль за підтриманням льотної придатності в процесі експлуатації здійснюються у порядку, передбаченому правилами сертифікації зазначених у цій статті повітряних суден, що вводяться в дію державним органом з питань сертифікації і реєстрації повітряних суден.

Але для такої сертифікації на практиці для аматорських конструкції літальних апаратів видається експериментальний сертифікат за умови реєстрації судна (пункт 4.4 Правил реєстрації цивільних повітряних суден в Україні, які затверджені Наказом Мінтрансу N 435 від 07.09.99 р.), а ще простіше отримати сертифікат через аероклуб. Статистика така, що сертифіковані літаки падають не рідше, аніж аматорські, які хоч один раз літали. Крім того саме на землі з літаками в 3 рази частіше пригоди стаються, аніж в повітрі... А Правила реєстрації цивільних повітряних суден в Україні не вимагають від аматорів сертифікати льотної придатності. В решті решт аматору слід самому хоча би раз піднятися в повітря на своєму літаку, а потім вже мріяти про сертифікат. А наші Закони написані профанами, які вважають, що будь-що може літати, а тому спочатку сертифікат, а поті польоти. Але на практиці навпаки – спочатку польоти, випробування, а потім – сертифікат льотної придатності. З такою державною політикою нам нових Антонових, Корольових та Туполевих не бачити...

Петро ПАТЛАТИЙ

Новий Повітряний кодекс жодним чином не згадує про спрощення процедур для аматорської авіації

Серійний випуск літаків Ан-140 налагоджено не в Україні чи Росії, а в Ірані

Літаки та гелікоптери в Україні не обкладаються податком з власників транспортних засобів

Держава підтримує лише державні авіа- та вертолітобудівні підприємства

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ

                     13.11.2006  N 1.18-7041

 

                                      Всім, кого стосується

 

Щодо порядку допуску до польотів легких, надлегких ПС та ПС аматорської конструкції ТСО України, Асоціації “Аероклуб України"

               та НДІ АПС (до листа Державіаслужби

                  від 21.08.2006 за N 1.18-5437)

     Листом Державіаслужби   від   21.08.2006   за   N   1.18-5437

( v5437629-06 ) до Товариства  сприяння  обороні  України  (ТСОУ),

Асоціації    "Аероклуб    України"   та   Центру   повітроплавання

науково-дослідницького інституту аеропружних систем (ЦП  НДІ  АПС)

була  надана інформація про порядок допуску до польотів повітряних

суден (ПС),  які знаходилися на  обліку  в  цих  організаціях,  та

порядок   реєстрації   цих   ПС  в  Державному  реєстрі  цивільних

повітряних суден України.

Виходячи з того, що не до всіх власників та експлуатантів ПС доведена зазначена в листі 21.08.2006 за N 1.18-5437 інформація, Державіаслужба вважає за необхідне надати деякі роз’яснення.

На цей час до Державіаслужби від власників ПС, типова конструкція яких не схвалена Державіаслужбою — для яких Державіаслужбою не виданий сертифікат типу або еквівалентний документ, надходять заявки, з неповною інформацією та документами, про які йдеться в зазначеному листі.

Для реєстрації таких ПС в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України необхідно оформлення для кожного ПС рішення Державіаслужби про можливість та умови допуску до експлуатації як цивільного ПС.

Зазначені ПС поділяються Державіаслужбою на:

3. аматорські ПС, до яких відносяться:

а) ПС оригінальної конструкції, які розроблені і вироблені власником;

б) ПС, які виготовлені власником шляхом збирання з набору вузлів і деталей згідно з інструкцією виробника набору, або

в) ПС, які виготовлені або відновлені власником за кресленнями на літальні апарати, які раніше експлуатувалися, але експлуатація їх припинена.

4. ПС, які виготовлені серійно, типова конструкція яких схвалена Національною авіаційною адміністрацією країни-розробника (сертифікат типу або еквівалентний документ) і не має схвалення Державіаслужби.

Для оформлення рішення Державіаслужби про можливість та умови допуску ПС до експлуатації як цивільного ПС, власник ПС надає до Державіаслужби на ім’я заступника голови звернення в довільній формі, яке повинне містити:

- заяву, що ПС буде експлуатуватися як ПС авіації загального призначення (для задоволення особистих потреб);

- відомості про досвід експлуатації ПС — кількість польотів та наліт, окремо за час знаходження на обліку в ТСОУ, Асоціації “Аероклуб України” або ЦП НДІ АПС;

- перелік документації, згідно з якою виконується льотна експлуатація ПС та технічне обслуговування;

та

а) для аматорських ПС оригінальної конструкції:

- назву та основні дані і характеристики ПС;

б) для аматорських ПС, які виготовлені з набору вузлів і деталей:

- назва набору та назву і контактні дані виробника набору;

в) для аматорських ПС, які відновлені власником або виготовлені за кресленнями на літальні апарати, що знаходилися в експлуатації:

- відомості про виробника ПС: тип, серійний номер та основні дані та характеристики ПС;

- дату припинення експлуатації, або іншу інформацію, що засвідчує припинення експлуатації ПС в ЦА (перелік креслень, місце та ким виготовлене, застосовані матеріали).

- відомості про обсяг робіт з поновлення льотної придатності;

г) для ПС, яке виготовлене серійно, але типова конструкція якого не схвалена Державіаслужбою:

- відомості про тип, серійний номер, розробника та виробника ПС;

- відомості про схвалення типової конструкції в країні виробника (бажано надати копію схвального документа).

До звернення додається Акт оцінки технічного стану повітряного судна з висновком про можливість та умови допуску повітряного судна до польотів, який складений ТСО України, Асоціацією “Аероклуб України” або ЦП НДІ АПС.

Власник ПС забезпечує Державіаслужбу копією комплекту експлуатаційної документації, який залишається в Державіаслужбі в якості контрольного екземпляру.

Такий порядок застосовується лише для ПС, які були на обліку в ТСО України, Асоціації “Аероклуб України” або ЦП НДІ АПС. Для ПС, заявка на допуск до експлуатації яких подається вперше, застосовується порядок, визначений в розділі 12 Положення про допуск до польотів цивільними повітряними трасами повітряних суден за спеціальними сертифікатами льотної придатності повітряних суден експериментальної категорії, яке затверджене наказом Державного департаменту авіаційного транспорту від 14.06.2002 р. N 281.

За відсутністю зазначеної інформації та документів заяви від власників Державіаслужбою розглядатися не будуть.

За додатковою інформацією звертатися до:

------------------------------------------------------------------

|Авіаційного відділу ЦК ТСО     |Начальник - Грибанов Володимир  |

|України 03057, м. Київ,        |Михайлович                      |

|пр. Перемоги, 52/2 тел/факс:   |                                |

|(044) 458-93-64                |                                |

|-------------------------------+--------------------------------|

|Асоціації "Аероклуб України"   |В.о. президента - Піхало        |

|01057, м. Київ, вул.           |Олександр Степанович            |

|Воровського, 29-б тел/факс:    |                                |

|(044) 272-21-28                |                                |

|-------------------------------+--------------------------------|

|НДІ АПС 98112, АР Крим,        |Директор - Николаєв Петро       |

|м. Феодосія, вул. Гарнаєва, 85 |Миколайович                     |

|тел/факс: (06562) 4-26-50      |                                |

------------------------------------------------------------------

 Заступник Голови

 Державіаслужби                                         С.Г.Губань

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_163.html


Попередня статтяНаступна стаття
[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"