Залізничні електронні квитки продаються з націнкою,
а насправді лише бронюють. E-квитки реалізує ТзОВ, а не Укрзалізниця
В цивілізованих країнах купівля електронного квитка на транспорт є дешевшою, аніж паперового. У нашої залізниці все навпаки. При покупці деяких електронних залізничних квитків комісія складає до 40%! При цьому крім переплати покупець зрештою не одержує на руки власне квитки: йому потрібно роздрукувати електронне замовлення і йти з ним у звичайну залізничну касу, щоправда її чомусь називають автоматизованою, і постояти в звичайній черзі. Тим самим в Україні просто спаплюжено ідею електронних залізничних квитків.
Крім того при
продажу під договором з боку виконавця є
Товариство з обмеженою відповідальністю «Експрес-2», яке пов’язано із
“Експрес-банком”, а не власне Укрзалізниця. Крім того, незважаючи на те, що
залізничні квитки не є іменними, система E-квиток вимагає реєстрації.
І лише 15
листопада 2010 року в сервісному центрі вокзалу Київ-Пасажирський відбулася
презентація справжнього електронного квитка. Під час презентації
продемонстровано, як замовляється, оплачується та роздруковується квиток через
мережу Інтернет та як здійснюється посадка в поїзд за роздрукованим квитком. Бо
раніше його через Інтернет лише бронювали.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Експрес-2», надалі ВИКОНАВЕЦЬ, яке діє
на підставі договорів з Державним підприємством «Донецька залізниця», Державним
територіально-галузевим об’єднанням «Львівська залізниця», Державним
підприємством «Одеська залізниця», Статутним територіально-галузевим об’єднанням
«Південна залізниця», Державним територіально-галузевим об’єднанням
«Південно-Західна залізниця», Державним підприємством «Придніпровська залізниця»
публікує цю Угоду публічної оферти про надання послуг Автоматизованої системи
самообслуговування «е-Квиток»,надалі – Угода, про наступне:
1. ПРЕДМЕТ УГОДИ
ВИКОНАВЕЦЬ за допомогою Автоматизованої системи самообслуговування «е-Квиток»
(далі – АСС «е-Квиток») надає наступні послуги (далі-Послуги):
місць (з наступним викупом проїзних
документів у квитковій касі),
проїзних (перевізних) документів (з
наступним друком та отриманням проїзних (перевізних) документів у квитковій
касі).
ЗАМОВНИКОМ Послуг вважається особа, що погодилась з умовами цієї Угоди, замовила
Послуги та сплатила їх. Послуга вважається такою, що надана ВИКОНАВЦЕМ та
отримана ЗАМОВНИКОМ в повному обсязі з моменту надання ЗАМОВНИКУ засобами АСС
«е-Квиток» унікального номеру Інтернет-замовлення у вигляді, що дозволяє
скопіювати (переписати) цей номер або роздрукувати його в складі бланку
Інтернет-замовлення.
2. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
2.1. ЗАМОВНИК сплачує Послуги шляхом 100% попередньої оплати через мережу
Інтернет за допомогою банківських платіжних карт національної системи масових
електронних платежів (НСМЕП) та міжнародних платіжних систем (VISA, MasterCard)
у відповідності з правилами цих платіжних систем та згідно
Тарифів на послуги Автоматизованої системи самообслуговування «Е-Квиток » .
2.2. Фактом отримання оплати Послуги ВИКОНАВЦЕМ є зарахування вартості
відповідної Послуги на рахунок ВИКОНАВЦЯ.
2.3 При відмові від поїздки, повернення невикористаних проїзних документів
здійснюється за правилами, що встановлені Укрзалізницею, та тільки після
роздрукування цих документів в квитковій касі на бланку встановленої форми.
2.4. Повернення коштів за невикористані проїзні документи, оформлені за
допомогою АСС «е-Квиток» та сплачені картками НСМЕП, здійснюється готівкою в
квитковій касі.
2.5. Повернення коштів за невикористані проїзні документи, оформлені за
допомогою АСС «е-Квиток» та сплачені картками Visa або Master Card, здійснюється
шляхом перерахування на картковий рахунок, з якого проїзні документи були
оплачені.
3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
3.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується:
надавати Послуги передбачені умовами
даної Угоди;
надавати консультації з питань
користування Послугами;
зберігати конфіденційність інформації
ЗАМОВНИКА, отриманої від нього при реєстрації, за винятком випадків,
передбачених чинним законодавством України.
3.2. ВИКОНАВЕЦЬ має право:
призупиняти надання Послуг у зв’язку з
проведенням необхідних робіт.
3.3. ЗАМОВНИК зобов’язується:
дотримуватись умов цієї Угоди.
3.4. ЗАМОВНИК має право:
вимагати від ВИКОНАВЦЯ надання Послуг
у відповідності до умов цієї Угоди.
4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ПОРЯДОК
ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
4.1. Якість каналів зв’язку загального користування, за допомогою яких
здійснюється доступ до Послуг, знаходиться поза межами відповідальності сторін
даної Угоди.
4.2. ЗАМОВНИК несе відповідальність за збереження конфіденційності власних
логіну та паролю. Всі дії з використанням логіну та паролю ЗАМОВНИКА вважаються
такими, що здійснені ЗАМОВНИКОМ особисто.
4.3. Всі спірні питання, що пов’язані з отриманням Послуг ЗАМОВНИКОМ,
вирішуються сторонами з використанням особистих даних ЗАМОВНИКА, що були вказані
ним при реєстрації.
4.4. При користування послугою Інтернет-замовлень місць (з наступним викупом
проїзних документів у квитковій касі) відповідальність за своєчасний викуп в
квитковій касі проїзних документів несе ЗАМОВНИК.
4.5. При користування послугою Інтернет-замовлень проїзних (перевізних)
документів (з наступним друком та отриманням документів у квитковій касі)
відповідальність за своєчасне отримання проїзних (перевізних) документів у
квитковій касі несе ЗАМОВНИК.
Особа, що отримує в квитковій касі проїзні (перевізні) документи, зобов’язана
пред’явити касиру квиткової каси документ, який посвідчує особу отримувача.
4.6. Всі спірні питання, які можуть виникнути щодо цієї Угоди або у зв’язку з її
виконанням сторони вирішують шляхом проведення переговорів. Досудовий порядок
врегулювання спору є обов’язковий.
4.7. Всі спірні питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданої
поштою або факсимільним зв’язком.
4.8. У випадку, якщо сторони не зможуть досягти згоди по спірним питанням шляхом
переговорів, ці питання підлягають вирішенню згідно з діючим законодавством
України.
4.9. З усіх питань, не врегульованих в тексті цієї Угоди, сторони керуються
чинним законодавством України.
5. ІНШІ УМОВИ
5.1. Дана Угода вважається укладеною з моменту оплати ЗАМОВНИКОМ Послуги
ВИКОНАВЦЯ.
5.2.При внесенні змін в цю Угоду, призупиненні, зупиненні її дії ВИКОНАВЕЦЬ
оприлюднює заяву про це на Сайті за 2 календарних дні до відповідної дати. При
цьому ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний надати ЗАМОВНИКУ всі Послуги, що були сплачені
ЗАМОВНИКОМ.
ВИКОНАВЕЦЬ:
ТОВ «Експрес-2»
м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 25
п/р 26007064870
в АБ „Експрес-Банк”,
МФО: 322959
код ЄДРПОУ: 32978053
тел. 0-800 300-22-80
тел. 0-800 304-88-40
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192