Україна та Росія скасували найдовший у світі залізничний потяг за маршрутом Харків-ВладивостокЧи знаєте ви, який залізничний пасажирський маршрут був найдовшим у світі? Ні? Потяг №53-54 Харків-Владивосток занесено до Книги рекордів Гіннесса як найбільш протяжний за маршрутом (9713 км) слідування регулярний пасажирський потяг, що курсує увесь рік, але тепер він відходить в історію. У новому графіку Південної залізниці на 2010-2011 рік, що вступив у дію 30 травня, цього поїзду вже немає (буде Харків-Уфа), а є безпересадкові вагони. Скасування відбулося через відсутність попиту через високу ціну на квітки (5 тисяч гривень за купейний квиток і понад 2 за плацкарт з Харкова до Владивостоку). А існував маршрут з 1957 року... Кажуть що на скасування наполягала російська сторона, яка явно невдоволена закордонним потягом, що курсує через усю країну. І тепер найдовшим залізничним пасажирським маршрутом у світі протяжністю 9300 км буде рухатися російський потяг Москва-Владивосток № 240Э . Віталій МОСЕЙЧУК Самые длинные пассажирские железнодорожные маршруты в Украине: двое суток в пути ПОТЯГ №604Л ЛЬВІВ-ЧЕРНІВЦІ ДОЛАЄ ВІДСТАНЬ В 278 КМ ЗА 11 ГОДИН ! МІЖ ЛЬВОВОМ ТА ЛУЦЬКОМ НЕМАЄ ПРЯМИХ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ, ХОЧА ЗАЛІЗНИЦЯ ІСНУЄ
Ось що про закриття маршруту Харків-Владивосток пише Укрзалізниця http://www.uz.gov.ua/index.php?f=Doc.View&p=news_5210.0.news&lng=uk: “Маршрут прямування поїзда № 53/54 сполученням Харків — Владивосток з 30 травня 2010 року буде обмежено до станції Уфа. Таке рішення було ухвалене спільно з російськими залізничниками через відсутність попиту. При розробці графіка руху пасажирських поїздів на 2010-2011 рр. було прийнято рішення обмежити маршрут прямування поїзда № 53/54 Харків — Владивосток до станції Уфа, оскільки прямих пасажирів з Харкова до Владивостока за один рейс було не більше 10 осіб. Основна висадка пасажирів здійснювалася на станціях Самара, Уфа, Челябінськ, Новосибірськ та Красноярськ. Для прикладу у поїзді, що рушив 6 травня 2010 року з Харкова до Владивостока їхав один пасажир, а 4 травня до кінцевої зупинки не було придбано жодного квитка. У сполученні до станції Владивосток у складі поїзда № 53/54 Харків — Уфа передбачено курсування двох причіпних вагонів (один вагон Харків — Владивосток і один вагон Київ — Владивосток курсуванням через день), у сполученні до станції Красноярськ — двох вагонів (один вагон Харків — Красноярськ курсуванням через день, і по одному вагону Маріуполь — Красноярськ і Дніпропетровськ — Красноярськ курсуванням один раз на чотири дні кожен). Причеплення вагонів, що курсуватимуть до Владивостока та Красноярська, буде здійснюватися до поїзда № 133/134 Пенза — Владивосток на станції Самара. Затверджений порядок курсування поїзда № 53/54 Харків–Уфа з безпересадковими вагонами до Владивостока, Уфи та Красноярська забезпечить у повному обсязі вивезення пасажирів у даному напрямку. Довідково: Швидкий поїзд № 53/54 Харків — Владивосток формування Південної залізниці курсує з 1986 року. Спочатку до складу поїзда входили 9 пасажирських вагонів і вагон-ресторан приписки Південної залізниці, а також 9 причіпних вагонів Далекосхідної, Забайкальської, Східно-Сибірської, Красноярської й Байкало-Амурської залізниць. У літній період потяг курсував щодня, у осінньо-зимовий період – через день по парних числах. З 1994 року потяг почав курсувати увесь рік через день по парних числах, а схема його змінилася: у потязі курсували 10 пасажирських вагонів і вагон-ресторан формування Укрзалізниці (5 вагонів Південної залізниці, два вагони Донецької, два вагони Південно-Західної та один вагон Придніпровської залізниць)”. Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_151.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|