Транспортний засіб без ідентифікаційних номерів іноді не дають зняти з облікуВиявляється корозія ідентифікаційного номеру може позбавити вас приватної власності на автомобіль так, що ви навіть його з обліку не знімете, вам заборонять його експлуатувати, але податок з власників транспортних засобів вас примусять заплатити. Відповідно до ст. 37 Закону України від 30.06.1993 р. № 3353-XII "Про дорожній рух" забороняється експлуатація транспортних засобів у разі, зокрема, невідповідності реєстраційних даних записам у свідоцтві про реєстрацію. Згідно з п. 7 Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів всіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених відповідно до ст. 34 названого Закону постановою Кабінету Міністрів України державної реєстрації та обліку авто, не приймаються до реєстрації та перереєстрації транспортні засоби, ідентифікаційні номери вузлів і агрегатів яких знищено або перероблено. Правила дорожнього руху, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 1993 р. N 1094, експлуатацію таких транспортних засобів забороняють. Також Забороняється приймати на комісію транспортні засоби, вузли та агрегати, ідентифікаційні номери яких знищені або підроблені. Крім того
експлуатація транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких
не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені або
підроблені тягне за собою штраф від 15 до 20 НМДГ Інструкція про проведення державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них та здійснення перевірок реєстраційно-екзаменаційних підрозділів Державтоінспекції МВС України (Наказ МВС N 335 від 10.04.2002 р.) передбачає таке: 1.6. Не приймаються до реєстрації ТЗ із знищеними, підробленими або фальсифікованими ідентифікаційними номерами вузлів та агрегатів. Забороняється без попереднього узгодження з Державтоінспекцією внесення змін в ідентифікаційні номери і номерні таблички кузова чи шасі (рами), двигуна ТЗ, а також їх знищення (перенесення, закріплення, відновлення тощо). ... 5.11. Зняття з обліку ТЗ у зв’язку зі скасуванням його реєстрації (у випадках, передбачених пунктом 8 Правил проводиться на підставі документів, що підтверджують встановлення факту фальсифікації чи підроблення документів, на підставі яких раніше була проведена реєстрація ТЗ, висновку експертизи або акта спеціального дослідження ідентифікаційних номерів вузлів та агрегатів ТЗ про встановлення факту їх знищення, фальсифікації або підроблення, рішень суду чи постанов слідчих органів при розслідуванні кримінальних справ. При цьому виконуються дії, передбачені пунктом 5.9 цієї Інструкції. Про зняття з обліку ТЗ у зв’язку зі скасуванням його реєстрації на заяві власника ТЗ робиться запис: “Знято з обліку в зв’язку зі скасуванням реєстрації”. Аналогічні записи вносяться також до однойменних реквізитів книги знятих з обліку ТЗ та реєстраційної картки, а відомості про скасування реєстрації ТЗ — до наявних автоматизованих баз даних АІС “Автомобіль”, “Національний банк даних — “Автомобіль”. Таким чином автомобіль зі знищеними ідентифікаційними номерами ніби можна зняти з обліку, поставити та експлуатувати не можна. Але практичне життя говорить про інше і тут деякі працівники ДАІ знайшли собі заробіток.
Водитель ГАЗ-21 отомстил "гаишникам" за формальный подход
Мужчина говорит, что побил машины потому, что его ГАЗ отказались снять с учета, и его нельзя было продать. Это было невозможно, поскольку на агрегатах машины, в частности, двигателе, нет номеров", - сообщили нам в областном ГАИ. Почему нет номеров - неизвестно: автомобилю уже 40 лет, и за это время могло произойти все, что угодно. Такое авто продать нельзя, его можно лишь отдать в аренду, говорят в ГАИ.
Дело в том, что Алексей
Янкив подыскал на свою «старушку» очень выгодного покупателя. Некий коллекционер
авто согласился приобрести ее за $2000. При том, что красная цена агрегата на
рынке $400. Счастливчик поспешил в МРЭО, но тут его ждало жестокое разочарование:
легковушку отказались с регистрации, поскольку на двигателе не было заводского
номера.
Формальный подход (хотя
выход можно было найти) и довел человека до отчания. На самом деле в Украине
тясячи автомобилей с безномерными кузовами и двигателями. Они числятся за
определенными владельцами и снимаются с учета. Чем не понравилась машина
тернопольчанина - неизвестно.
Шляхи подолання проблеми1. При снятии с учета эксперт-криминалист написал "Номер двигуна візуально недоступний", а в базу забили старый номер двигателя. Все делалось без материальной стимуляции. 2. Можно снимать авто с учета без мотора по капотом, тогда проверять нечего. 3. Кожного року змащуйте ідентифікаційні номери транспорного засобу моторною оливою. Дві краплі оливи врятують від геморою. Віталій МОСЕЙЧУК
Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_139.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|