Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА VIII. МАРАЗМИ ТРАНСПОРТУ

Рейкові автобуси, які закуповує Укрзалізниця, є імпортними та дизельними, а не вітчизняними та електричним

Рейкові автобуси (модель 620М), які закуповує Укрзалізниця для швидкого пересування пасажирів та керівництва залізниць, є дизельними, а не електричним. І це при тому, що вони постійно курсують і між електрифікованими обласними центрами, наприклад, на маршруті Львів-Рівне. Не дивлячись на дорогу солярку, більшу надійність електродвигунів, біліші швидкості електропоїздів, Укрзалізниця видає дизельні рейкові автобуси (імпортні, виробництва польської фірми Pesa, а наш Крюковський завод поки серійно рейкових автобусів не робить), за вершину залізничного транспорту...

Щоправда системи кондиціонування повітря, вентиляції і пожежегасіння зроблені на харківському заводі "Хартрон", українського виробництва також радіостанції та прилади безпеки.

Маразм продовжився 1 грудня 2009 року. "Прем’єр-міністр Юлія Тимошенко відкрила у Львові перший в Україні міський залізничний транспорт, що дозволить розв’язати проблеми з транспортними заторами в центральній частині міста. Рейковий автобус курсуватиме за маршрутом Львів-Сихів-Львів-Підзамче.

Після урочистостей Юлія Тимошенко зазначила, що Уряд разом з місцевою владою Львова та керівництвом Укрзалізниці роблять все для того, щоб мешканцям Львова стало комфортніше діставатися до центра міста зі спальних та промислових районів: «Сьогодні на Львівщині ми перевіряємо новий проект для України».

Прем’єр-міністр підкреслила, що для України, яка забезпечує себе електроенергією в повному обсязі, електротранспорт у місті дозволить зекономити велику кількість коштів та позитивно впливатиме на довкілля".

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=243185160&cat_id=43255

Про який електротранспорт вони говорять, якщо було запущено дизельний польський рейковий автобус (подивіться на гладенький дах цього "електротранспорту")?

Маразм завершився мільйонними збитками. Адже Львівська залізниця із 15 червня 2010 року з метою зменшення збитків і для раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів, скасувала рейковий автобус сполученням «Сихів – Головний вокзал – Підзамче». За весь період курсування послугами рейкового автобуса на дільниці Сихів – Підзамче скористалися 67 903 пасажири, доходи від продажу проїзних квитків склали 84 тис. 879 грн, а от експлуатаційні витрати сягнули 1 млн 256 тис. грн. Таким чином, прямі збитки залізниці дорівнюють 1 млн 181 тис. грн. Ось така втрата коштів...

Віталій МОСЕЙЧУК

Рельсовый автобус. Рейковий автобус

Рейковий міський автобус Тимошенок 1 грудня 2009 року Львів-Сихів-Підзамче

Рейковий міський автобус Тимошенок 1 грудня 2009 року Львів-Сихів-Підзамче

Поїздка на поїзді Hyundai у Львів чи Київ обійдеться у два рази дорожче, аніж звичайним поїздом. Ліквідували нічні поїзди із втратою ранкового часу

Сайт Львіської залізниці повідомляє про неіснуючі потяги

 Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/transport/8_131.html


Попередня статтяНаступна стаття
[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"