Рейкові автобуси (модель 620М), які закуповує Укрзалізниця для швидкого пересування пасажирів та керівництва залізниць, є дизельними, а не електричним. І це при тому, що вони постійно курсують і між електрифікованими обласними центрами, наприклад, на маршруті Львів-Рівне. Не дивлячись на дорогу солярку, більшу надійність електродвигунів, біліші швидкості електропоїздів, Укрзалізниця видає дизельні рейкові автобуси
(імпортні, виробництва польської фірми Pesa, а наш Крюковський завод поки серійно рейкових автобусів не робить), за вершину залізничного транспорту...
Щоправда системи кондиціонування повітря, вентиляції і пожежегасіння зроблені на
харківському заводі "Хартрон", українського виробництва також радіостанції та
прилади безпеки.
Маразм продовжився 1 грудня 2009 року.
"Прем’єр-міністр Юлія Тимошенко відкрила у Львові перший в Україні міський
залізничний транспорт, що дозволить розв’язати проблеми з транспортними заторами
в центральній частині міста. Рейковий автобус курсуватиме за маршрутом
Львів-Сихів-Львів-Підзамче.
Після урочистостей Юлія Тимошенко зазначила, що Уряд разом з місцевою владою
Львова та керівництвом Укрзалізниці роблять все для того, щоб мешканцям Львова
стало комфортніше діставатися до центра міста зі спальних та промислових
районів: «Сьогодні на Львівщині ми перевіряємо новий проект для України».
Прем’єр-міністр підкреслила, що для України, яка забезпечує себе електроенергією
в повному обсязі, електротранспорт у місті дозволить зекономити
велику кількість коштів та позитивно впливатиме на довкілля".
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=243185160&cat_id=43255
Про який електротранспорт вони
говорять, якщо було запущено дизельний польський рейковий автобус
(подивіться на гладенький дах цього "електротранспорту")?
Маразм завершився
мільйонними збитками. Адже Львівська залізниця із 15
червня 2010 року з метою зменшення збитків і для раціонального використання
паливно-енергетичних ресурсів, скасувала рейковий автобус сполученням «Сихів –
Головний вокзал – Підзамче». За весь період курсування послугами рейкового
автобуса на дільниці Сихів – Підзамче скористалися 67 903 пасажири, доходи від
продажу проїзних квитків склали 84 тис. 879 грн, а от експлуатаційні витрати
сягнули 1 млн 256 тис. грн. Таким чином, прямі збитки залізниці дорівнюють 1 млн
181 тис. грн. Ось така втрата коштів...
Віталій МОСЕЙЧУК
|
|