Стоянка для таксі створюється під конкретну таксофірму, що збільшує тариф для пасажирів удвічіВідповідно до статті 7 Закону України від 05.04.2001 р. № 2344-III “Про автомобільний транспорт” органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування мають право, зокрема, укладати договір із автомобільним перевізником (на таксі) на право користування облаштованими таксомоторними стоянками та послугами диспетчерських станцій, якщо таксомоторні стоянки та диспетчерські станції є власністю органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Тобто органи місцевого самоврядування мають право влаштовувати такі стоянки. Але в Києві, наприклад, ситуація сумна – тут є лише 2 офіційні стоянки для таксі (на початок 2009 року). Перед Євро-2012 це катастрофічна ситуація. Але навіть наявність таких стоянок не позбавляє маразму. Адже укладається один договір з одним перевізником на користування однією стоянкою. В результаті користувач таксі мусить оплачувати повернення таксі через все місто на “свою” стоянку, замість того, щоб таксист чекав наступного клієнта на найближчий стоянці. Це корки, забруднення природи, аварійність на дорогах або стоянка в непристосованих місцях. Маразм із застосуванням принципу одна стоянка – одна фірма таксі продовжується по всій Україні. І Антимонопольний комітет чомусь на це не звертає уваги. Для львівських таксі стоянки будуть впорядкованими і навіть платними, що є продовженням маразму (таксисти мають за свій кошт облаштувати стоянку і ще владі платити? Ні, за законом лише якщо влада обладнає такі стоянки – є відповідна угода) Організувати впорядковану мережу таксомоторних стоянок у Львові вирішила Львівська міська рада. 11 квітня 2008 року, виконком ЛМР затвердив положення, згідно з яким такі стоянки можуть бути розташовані не на магістральних вулицях, і відстань між ними не повинна ставити менше 200 метрів. Окрім того, стоянки таксі будуть облаштовані спеціальними табличками і матимуть відповідну розмітку. "Уже є визначено 102 місця, де розташовані такі стоянки, і підписані угоди з операторами, - розповів ZAXID.NET начальник управління транспорту і зв’язку ЛМР Микола Шкурган. - Ще 120 пропозицій ми розглядаємо. Щодо 21 одного місця для стоянок уже є висновки ДАІ, решта - в процесі". За словами Миколи Шкургана, стоянки таксі будуть облаштовані у кожному районі міста, однак найбільше їх буде у центральній частині Львова, оскільки там попит на таксі більший. На стоянці одночасно зможе знаходитись 1-2 машини, решта під’їжджатимуть за необхідності. Чиновники також планують зробити ці стоянки платними. Зокрема, за попередніми підрахунками, вартість години стоянки таксі у центрі міста обходитиметься власнику машини у п’ять гривень. http://www.zaxid.net/newsua/2008/4/11/153528/ Але ми прийдемо до єдиних стоянок таксі Життя примусить, особливо біля вокзалів, де зараз неліцензовані вуйки зустрічають пасажирів вигуками: “Таксі. Кому таксі?” і проколюють “чужим” таксистам шини в кращому випадку. Єдині стоянки таксі створено в Москві, Санкт-Петербурзі, і це є нормальним і справедливим. А інакше – корупція та побори з пасажирів. Віталій МОСЕЙЧУК
Стаття 7. Організація пасажирських перевезень органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядуванняОрганізація пасажирських перевезень покладається: на міжнародних та міжміських і приміських автобусних маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути), — на урядовий орган державного управління на автомобільному транспорті; на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), — на Раду міністрів Автономної Республіки Крим чи обласні держадміністрації; на міських автобусних маршрутах загального користування — на виконавчий орган сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані: забезпечувати формування автобусної маршрутної мережі загального користування й мережі таксомоторних стоянок та розробляти перспективи їх розвитку; організовувати утримання в належному стані проїзної частини автомобільних доріг та під’їздів (на міських автобусних маршрутах загального користування) і в разі завдання матеріальних збитків автомобільному перевізнику, що обслуговує автобусний маршрут загального користування, унаслідок неналежного утримання проїзної частини автомобільної дороги чи під’їзду компенсувати йому збитки; забезпечувати облаштування необхідною інфраструктурою автобусних маршрутів загального користування, а саме — автопавільйонами, інформаційним забезпеченням пасажирів і підтримувати її в належному технічному та санітарному стані; забезпечувати розроблення паспортів автобусних маршрутів загального користування з визначенням необхідної кількості автобусів, їх пасажиромісткості, класу, технічних та екологічних показників, розкладу руху. Порядок розроблення та затвердження паспорта маршруту визначає центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту; проводити конкурс на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування; забезпечувати укладання договору на автобусних маршрутах загального користування із автомобільним перевізником — переможцем конкурсу на міських, приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласні маршрути), чи надання дозволу на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування, які виходять за межі території області (міжобласні маршрути), та забезпечувати контроль за виконанням ним умов договору чи дозволу; забезпечувати безпечне і якісне обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах загального користування; забезпечувати компенсацію втрат автомобільному перевізнику внаслідок перевезення пільгових категорій пасажирів та регулювання тарифів. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування мають право: достроково розірвати договір з автомобільним перевізником чи позбавити його дозволу в разі порушення ним умов договору чи дозволу і призначити для роботи на автобусному маршруті загального користування (групі маршрутів) автомобільного перевізника, який за результатами конкурсу зайняв наступне місце, а в разі їх відмови — призначати до проведення конкурсу автомобільного перевізника один раз на термін не більше ніж три місяці; у разі припинення автомобільним перевізником перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування призначати перевізника, який за результатами конкурсу зайняв наступне місце, а в разі їх відмови — призначати до проведення конкурсу автомобільного перевізника один раз на термін не більше ніж три місяці; у разі відкриття автобусного маршруту, який не має паспорта, призначати один раз тимчасового автомобільного перевізника на термін до трьох місяців, після чого за результатами функціонування маршруту приймати рішення щодо доцільності відкриття маршруту та проведення конкурсу; укладати договір із автомобільним перевізником (на таксі) на право користування облаштованими таксомоторними стоянками та послугами диспетчерських станцій, якщо таксомоторні стоянки та диспетчерські станції є власністю органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html? /transport/8_126.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|