ГЛАВА XV. МАРАЗМЫ, НОВОСТИ ТОРГОВЛИ И СФЕРЫ УСЛУГ |
|||||||
Особливості інтернет-користувача та інтернет-торгівлі в УкраїніГоловною особливістю українського інтернет-користувача в електронних магазинах є небажання й невміння читати. Нашим користувачам просто лінь читати опис товару, читати опис процедури доставки й оплати. Він готовий витрачати час на дзвінки, переписку й дитячі питання... Насправді це схований садизм - людей усвідомлено прагне, щоб перед ним розкланювалися й принижувалися, розповідали й показували, а він, може бути, щось і купить. З іншої сторони це слідство пренадлишку пропозиції (overchoice) і бажання в процесі розмови переконається в надійності продавця при першій покупці. Але коли це відбувається в тому самому інтернет-магазині постійно - це вже діагноз... Як правило таких користувачів можна й "послати" при відсутності настрою. Саме ці 20% користувачів віднімають 80% часу, але відповідного доходу не приносять. Більше того, досвідчені продавці знають, що якщо покупець занадто багато розпитує, а не читає, значить він нічого не купить, хоча б внаслідок своєї непевності й остраху. Небагато рятує ситуацію відео товару і їх 3 D-фотографії. Американські Інтернет-магазини вирішили цю проблему просто - там практично не приймають замовлень за телефоном.
Петро ПАТЛАТИЙ ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/torg/15_90.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|