Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XV. МАРАЗМИ ТОРГІВЛІ ТА СФЕРИ ПОСЛУГ

З 2007 року монетні гральні автомати  працювали незаконно, оскільки немає жодного грального автомату з функціями РРО

В Україні призупинили діяльність грального бізнесу з питань небезпеки та моралі. Але його діяльність можна було зупинити ще з 2007 року цілком на законних підставах через незастосування РРО гральними автоматами або суттєво обмежити їхню діяльність. Річ у тім, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2001 р. N 121 було  встановлено термін переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій щодо гральних автоматів 31 грудня 2006 р. Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування затверджено Постановою Кабміну № 199 від 18.02.2002, але навіть в 2009 році Державний реєстр РРО не містить жодного грального автомата з функціями РРО (наявність касового апарату в залі ще нічого не означає, власне гральний автомат, який приймає монети, повинен виконувати функції РРО, в тому числі і видавати чеки). Але тільки після трагедії в Дніпропетровську, яка унесла 9 життів, гральний бізнес в Україні було заборонено, але були підстави для його заборони і без цих жертв. Але гроші були важливіші за Закон.І тепер важко порахувати скільки коштів пройшло поза бюджет через невиконання монетними гральними автоматами функцій РРО.

При продажу жетонів для гральних автоматів законодавство у нас дозволяє застосовувати єдиний апарат на всі гральні апарати чи гральні столи. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до спеціалізованих реєстраторів розрахункових операцій для казино та залів гральних автоматів затверджено рішення Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом від 22.06.2004  N 5, і такі РРО існують для купівлі-продажу фішок (жетонів, кредитів) в гральних закладах. Але і це не скасовує функцій РРО у гральних автоматів.

Віталій МОСЕЙЧУК

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                    від 7 лютого 2001 р. N 121

                               Київ

Про терміни переведення суб’єктів підприємницької

діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій

та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій

         { Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

           N  151 (  151-2003-п ) від 29.01.2003

           N 1905 ( 1905-2003-п ) від 10.12.2003

           N 1447 ( 1447-2004-п ) від 28.10.2004

           N  803 (  803-2006-п ) від 07.06.2006 }

Відповідно до Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Установити терміни переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій згідно з додатком.

До настання зазначених термінів суб’єкти підприємницької діяльності здійснюють розрахункові операції із застосуванням книг обліку розрахункових операцій, крім тих суб’єктів, форми та умови провадження діяльності яких наведені у пунктах 4, 5 і 7 додатка, що здійснюють розрахункові операції із застосуванням електронних контрольно-касових апаратів і комп’ютерних систем, внесених до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів і комп’ютерних систем станом на 31 грудня 2000 р., а також із застосуванням торговельних терміналів, призначених для роботи з платіжними картками.

2. Міністерству економіки забезпечити до 1 липня 2001 р.

розроблення технічних вимог до автоматів з продажу товарів (послуг) у межах видатків, передбачених йому у Державному бюджеті України на 2001 рік для прикладних наукових та науково-технічних розробок з пріоритетних напрямів.

Міністерству промислової політики забезпечити до 1 лютого 2003 р. організацію розроблення автоматів з продажу товарів (послуг), які відповідатимуть зазначеним вимогам, а також запам’ятовуючих пристроїв (фіскальної пам’яті) для оснащення автоматів, що вже діють. (Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 151 від 29.01.2003)

Перший

віце-прем’єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ

Інд. 34

Додаток

                           до постанови Кабінету Міністрів України

                                  від 7 лютого 2001 р. N 121

 

                             ТЕРМІНИ

переведення суб’єктів підприємницької діяльності на облік розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій

------------------------------------------------------------------

      Форма та умови діяльності               |      Термін

------------------------------------------------------------------

1. Продаж   квитків    у    вагонах    поїздів  1 липня 2001 р.

   приміського сполучення

 

2. Діяльність   суб'єктів    підприємницької    один місяць з дати

   діяльності у сфері торгівлі, громадського    перевищення

   харчування  та  послуг,  яким  згідно   з    граничного розміру

постановою Кабінету Міністрів України від річного обсягу 23 серпня 2000 р. N 1336 розрахункових

дозволено проводити розрахункові операції операцій; без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, і розмір річного обсягу розрахункових операцій яких не перевищує граничного розміру, встановленого зазначеною постановою

3. Послуги з паркування автотранспортних 1 липня 2001 р. засобів у спеціально відведених і обладнаних місцях

4. Операції з продажу товарів (послуг), що 1 січня 2002 р. здійснюються у безготівковій формі із застосуванням платіжних карток та розрахункових чеків

5. Операції купівлі-продажу іноземної валюти 1 березня 2004 р.

6. Використання автоматів:

залізничному транспорті

гральних 31 грудня 2006 р.

контрольних пунктах проходу пасажирів у метрополітені

з продажу дозованих і штучних товарів 1 вересня 2003 р.

іншого призначення 1 червня 2004 р.

7. Роздрібна торгівля нафтопродуктами (крім роздрібної торгівлі через контейнерні автозаправні станції):

адміністративних центрах областей

або на відстані до 0,2 кілометра від них

до 0,2 кілометра від них

містах обласного підпорядкування

на територіальних автомобільних дорогах 1 листопада 2003 р. або на відстані до 0,2 кілометра від них

в інших місцях 1 січня 2004 р.

{  Додаток  із  змінами,  внесеними  згідно  з  Постановами КМ 151

(  151-2003-п  )  від  29.01.2003,  N  1905  (  1905-2003-п  ) від

10.12.2003,   N  1447  (  1447-2004-п  )  від  28.10.2004,  N  803

( 803-2006-п ) від 07.06.2006 }

 

 

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ СИСТЕМ І ЗАСОБІВ КОНТРОЛЮ ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ І ГРОШОВИМ ОБІГОМ ПРИ КАБІНЕТІ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

Р І Ш Е Н Н Я

                         22.06.2004  N 5

 

Відповідно до пункту 4.1 протокольного рішення Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом від 27.02.2004 р. N 17 затвердити Технічні вимоги до спеціалізованих реєстраторів розрахункових операцій для казино та залів гральних автоматів (додається).

Голова Ф.О.Ярошенко

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                      Рішення Голови Державної

                                      комісії з питань

                                      впровадження електронних

                                      систем і засобів контролю

                                      та управління товарним

                                      і грошовим обігом

                                      при Кабінеті Міністрів

                                      України

                                      22.06.2004  N 5

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

до спеціалізованих реєстраторів розрахункових операцій для казино та залів гральних автоматів

Загальні положення

1. Ці вимоги (далі — фіскальні вимоги) встановлюють перелік додаткових вимог щодо реалізації фіскальних функцій спеціалізованими реєстраторами розрахункових операцій — електронними контрольно-касовими апаратами (далі — спеціалізований реєстратор), що застосовуються для обліку та реєстрації операцій з купівлі-продажу фішок (жетонів, кредитів) в гральних закладах.

Спеціалізовані реєстратори повинні відповідати цим фіскальним вимогам і Вимогам щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.2002 р. N 199 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 8, ст. 362).

2. У цих фіскальних вимогах терміни використовуються у значенні, наведеному у ст. 2 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та п. 2 Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування.

Для цілей цих фіскальних вимог також використовуються такі терміни:

фіскальний блок — невід’ємна складова частина спеціалізованого реєстратора, за допомогою якої забезпечується реєстрація обороту, розрахунок прибутку фізичних осіб (гравців) за підсумками гри в гральному закладі, визначення розміру податку на додану вартість (далі — ПДВ) та податку на отриманий фізичними особами (гравцями) прибуток, зберігання даних кожного касового чека (N чека, кількість та вартість проданих фішок (жетонів, кредитів) протягом робочого дня грального закладу, але не більш, ніж двадцять чотири години з моменту їх роздрукування, керування механізмом друкування чеків і звітів, виведення інформації на індикатори цього спеціалізованого реєстратора;

фішка — засіб розрахунку при прийнятті ставок та отриманні виграшу під час проведення гри на гральних столах;

жетон, кредит — засоби розрахунку при прийнятті ставок та отриманні виграшу під час проведення гри на гральних автоматах; курс — встановлене гральним закладом співвідношення вартості фішки (жетона, кредиту) у національній валюті до її номіналу;

зміна — період роботи спеціалізованого реєстратора від реєстрації першої розрахункової операції після виконання Z-звіту до виконання наступного Z-звіту;

прибуток фізичної особи (гравця) — сума коштів, яка визначається як різниця між доходом фізичної особи (гравця), отриманим за підсумками гри/ігор в гральному закладі (казино, залі гральних автоматів) протягом робочого дня, та витратами, понесеними такою особою протягом такого робочого дня, пов’язаними з отриманням такого доходу;

X-звіт грального столу — денний звіт спеціалізованого реєстратора щодо руху (видачі та повернення) фішок по гральному столу без обнулення такої інформації в оперативній пам’яті;

X-звіт грального автомата — денний звіт спеціалізованого реєстратора щодо руху (видачі та повернення) жетонів по гральному автомату без обнулення такої інформації в оперативній пам’яті.

Звіти реєстратора

3. Спеціалізований реєстратор повинен забезпечувати формування та друкування таких звітів:

X-звіту;

X-звіту грального столу;

X-звіту грального автомата;

звіту про реалізовані товари (надані послуги);

Z-звіту;

періодичних (повного, скороченого).

4. Чек X-звіту повинен додатково містити такі дані (всі підсумки та суми обчислюються з початку зміни до моменту формування X- звіту):

курс;

залишок фішок та їх вартість за кожним номіналом окремо на початок зміни;

залишок жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо на початок зміни;

залишок суми готівки на початок зміни;

кількість фішок і жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо за операціями “службового внесення” та “службової видачі"; кількість та вартість фішок за кожним номіналом окремо, виданих на гральні столи;

кількість та вартість жетонів за кожним номіналом окремо, виданих на гральні автомати;

кількість та вартість фішок за кожним номіналом окремо, повернутих з гральних столів;

кількість та вартість жетонів за кожним номіналом окремо, повернутих з гральних автоматів;

кількість та вартість проданих фішок за кожним номіналом окремо;

кількість та вартість проданих жетонів за кожним номіналом окремо;

кількість та вартість проданих кредитів за кожним номіналом окремо;

кількість та вартість куплених фішок за кожним номіналом окремо;

кількість та вартість куплених жетонів за кожним номіналом окремо;

кількість та вартість куплених кредитів за кожним номіналом окремо;

залишок фішок та їх вартість за кожним номіналом окремо;

залишок жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо;

загальна сума розрахункових операцій з продажу фішок;

загальна сума розрахункових операцій з продажу жетонів;

загальна сума розрахункових операцій з продажу кредитів;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі фішок;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі жетонів;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі кредитів;

ставка податку на прибуток, отриманий фізичними особами (гравцями) за підсумками гри в гральному закладі;

загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних столах;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних столах;

загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних автоматах;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних автоматах;

загальна вартість фішок, виданих на гральні столи;

загальна вартість жетонів, виданих на гральні автомати;

загальна вартість фішок, повернутих з гральних столів;

загальна вартість жетонів, повернутих з гральних автоматів;

загальна вартість фішок за чеками продажу, пред’явлених фізичними особами (гравцями) після закінчення гри касиру грального закладу протягом робочого дня;

загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальна вартість фішок за чеками продажу, не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальний підсумок розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити) з розбивкою за формами оплати;

загальний підсумок розрахункових операцій з купівлі фішок та жетонів (кредитів) з розбивкою за формами оплати;

кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів);

кількість касових чеків купівлі фішок та жетонів (кредитів);

кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів), пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів), не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

кількість касових чеків за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити);

кількість видаткових касових чеків за виданими коштами.

5. Чек X-звіту грального столу повинен містити такі дані:

назву господарської одиниці;

фіскальний номер спеціалізованого реєстратора, перед яким друкуються великі літери “ФН";

назву гри, яка проводиться за гральним столом;

номер грального столу (відповідно до нумерації грального закладу);

кількість та вартість фішок за кожним номіналом окремо, виданих на гральний стіл;

кількість та вартість фішок за кожним номіналом окремо, повернутих з грального столу;

дату і час друкування чека.

Чек X-звіту грального столу друкується у складі X-звіту або окремо.

6. Чек X-звіту грального автомата повинен містити такі дані:

назву господарської одиниці;

фіскальний номер спеціалізованого реєстратора, перед яким друкуються великі літери “ФН";

назву гри, яка проводиться на гральному автоматі;

номер грального автомата (відповідно до нумерації грального закладу);

кількість та вартість жетонів за кожним номіналом окремо, виданих на гральний автомат;

кількість та вартість жетонів за кожним номіналом окремо, повернутих з грального автомату;

дату і час друкування чека.

Чек X-звіту грального автомата друкується у складі X-звіту або окремо.

7. Чек Z-звіту — фіскальний звітний чек повинен додатково містити такі дані (всі підсумки та суми обчислюються за зміну):

курс;

залишок фішок та їх вартість за кожним номіналом окремо на початок зміни;

залишок жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо на початок зміни;

залишок суми готівки на початок зміни;

залишок фішок та їх вартість за кожним номіналом окремо на кінець зміни;

залишок жетонів та їх вартість за кожним номіналом окремо на кінець зміни;

залишок суми готівки на кінець зміни;

загальна сума розрахункових операцій з продажу фішок;

загальна сума розрахункових операцій з продажу жетонів;

загальна сума розрахункових операцій з продажу кредитів;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі фішок;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі жетонів;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі кредитів;

ставка податку на отриманий фізичними особами (гравцями)

за підсумком гри в гральному закладі прибуток;

загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних столах;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних столах;

загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних автоматах;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних автоматах;

загальна вартість фішок, виданих на гральні столи;

загальна вартість жетонів, виданих на гральні автомати;

загальна вартість фішок, повернутих з гральних столів;

загальна вартість жетонів, повернутих з гральних автоматів;

загальна вартість фішок за чеками продажу, пред’явлених фізичними особами (гравцями) після закінчення гри касиру грального закладу протягом робочого дня;

загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальна вартість фішок за чеками продажу, не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальний підсумок розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити) з розбивкою за формами оплати;

загальний підсумок розрахункових операцій з купівлі фішок та жетонів (кредитів) з розбивкою за формами оплати;

кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів);

кількість касових чеків купівлі фішок та жетонів (кредитів);

кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів), пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

кількість касових чеків продажу фішок та жетонів (кредитів), не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

кількість касових чеків за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити);

кількість видаткових касових чеків за виданими коштами.

8. Спеціалізований реєстратор повинен формувати періодичні звіти фіскальної пам’яті за будь-який відрізок часу з початку його експлуатації. Чек періодичного повного звіту за певний період повинен додатково містити такі дані (всі підсумки та суми обчислюються за період):

загальна сума розрахункових операцій з продажу фішок;

загальна сума розрахункових операцій з продажу жетонів;

загальна сума розрахункових операцій з продажу кредитів;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі фішок;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі жетонів;

загальна сума розрахункових операцій з купівлі кредитів;

ставки податку на отриманий фізичними особами (гравцями)

за підсумком гри в гральному закладі прибуток, що використовувалися (у відсотках) з датами їх занесення;

загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних столах;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних столах;

загальна сума прибутку, отриманого фізичними особами (гравцями) за підсумками гри на гральних автоматах;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри на гральних автоматах;

загальна вартість фішок, виданих на гральні столи;

загальна вартість жетонів, виданих на гральні автомати;

загальна вартість фішок, повернутих з гральних столів;

загальна вартість жетонів, повернутих з гральних автоматів;

загальна вартість фішок за чеками продажу, пред’явлених фізичними особами (гравцями) після закінчення гри касиру грального закладу протягом робочого дня;

загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальна вартість фішок за чеками продажу, не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня;

загальна вартість жетонів (кредитів) за чеками продажу, не пред’явлених фізичними особами (гравцями) касиру грального закладу після закінчення гри протягом робочого дня.

Чек періодичного повного звіту за період повинен містити дані всіх Z-звітів (окремо) за такий період про:

загальні підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити);

загальні підсумки розрахункових операцій за сумами коштів, виданих покупцям (споживачам послуг), куплені фішки та жетони (кредити);

кількість чеків за додатним підсумком розрахунків за всіма податковими групами та продажу фішок і жетонів (кредитів);

кількість чеків за від’ємним підсумком розрахунків за всіма податковими групами та купівлі фішок і жетонів (кредитів).

9. Чек періодичного скороченого звіту за певний період повинен додатково містити такі дані (всі підсумки та суми обчислюються за період):

загальна сума прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри;

загальна сума податку з прибутку фізичних осіб (гравців), отриманого за підсумками гри;

ставка податку на прибуток фізичних осіб (гравців), отриманий за підсумком гри;

загальний підсумок розрахункових операцій за реалізовані товари (надані послуги), продані фішки та жетони (кредити);

загальний підсумок розрахункових операцій за сумами коштів, виданих покупцям (споживачам послуг), куплені фішки та жетони (кредити);

кількість чеків за додатним підсумком розрахунків за всіма податковими групами та продажу фішок і жетонів (кредитів);

кількість чеків за від’ємним підсумком розрахунків за всіма податковими групами та купівлі фішок і жетонів (кредитів).

____________

  Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/torg/15_54.html



[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"