Продавати свій продукт у
супермаркеті — це справді дороге задоволення
В інтерв’ю “Контрактам”
Людмила Русаліна, президент холдингової компанії «Петрус», розповіла про те, що
продавати свій продукт у супермаркеті — це справді дороге задоволення
— Дуже дороге. Бо
компанія має сплатити маркетинговий збір, заплатити за вхід у супермаркет, за
місце на полиці кожної товарної позиції. Дуже багато різних виплат, і заробітку
практично немає. Продавати товар у супермаркеті — це для нас, скоріше, реклама,
промоушн: у такий спосіб ми даємо людям можливість спробувати нашу продукцію.
А де слід
продавати, щоб заробляти?
— У лінійному
роздробі — звичайних магазинах. Хоча там теж є плата за полицю, маркетингові
відрахування, але вони значно нижчі, ніж у мережах.
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192