Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА V. МАРАЗМИ ПРОМИСЛОВОСТІ

Типові правила розміщення зовнішньої реклами не відповідають Закону України “Про захист суспільної моралі” в частині застосування елементів еротики

 

Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі прийняла своє перше рішення 2008 року лише всередині цього року. Рішення стосується застосування елементів еротики у зовнішній реклами у м. Києві. Наведено перелік еротичних, на погляд комісії, рекламних кампаній на білдбордах міста.

Але це рішення цікаве також тим, що з одного боку воно вважає ці еротичні рекламоносії такими, які говорять про недотримання Головним управлінням з питань зовнішньої реклами вимог Закону України “Про захист суспільної моралі” при розміщенні рекламного продукту.

А з іншого боку комісія просить внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N 2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” з метою приведення її у відповідність з вимогами Закону України “Про захист суспільної моралі”, передбачивши врахування вимог щодо недопущення використання у зовнішній рекламі елементів еротики або іншої інформації, що ображає або принижує честь і гідність особи. Таким чином визнано, що Типові правила розміщення зовнішньої реклами не відповідають Закону України “Про захист суспільної моралі” в частині застосування елементів еротики.

Віталій МОСЕЙЧУК

НАЦIОНАЛЬНА ЕКСПЕРТНА КОМIСIЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ СУСПIЛЬНОЇ МОРАЛI

Р I Ш Е Н Н Я

                         15.07.2008  N 1

Проведеним Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі моніторингом зовнішньої реклами у м. Києві виявлено порушення вимог чинного законодавства при її виготовленні та розміщенні. Зокрема:

- реклами керамічної плитки “Атем” “Плитка, яка спокушає” та її інший варіант з написом “Миттєво розпалює почуття” (білл-борди) (пр. Паладіна, Окружна дорога та інші);

- зображення рекламної продукції журналу “XXL” (лайтбокси)

(бул. Л.Українки, вул. Володимирська та інші);

- реклами продукції “Versace” (лайтбокси) (вул. Iнститутська, бул. Л.Українки та інші);

- реклами цигарок “Ri”, з написом “Відтінки літа. ПОТРIБНА ТIЛЬКИ IСКРА” (білл-борди, лайтбокси) (вул. Дегтярівська, вул. Артема, бул. Шевченка, Окружна дорога та інші);

- реклами цигарок “Monte Carlo” (білл-борди, лайтбокси) (пр.

Палладіна, бул. Шевченка, вул. Володимирська, Окружна дорога та інші);

- реклами цигарок “Прима” (лайтбокси) (вул. Артема та інші);

- реклами горілки “Sobieski” (білл-борди) (Лук’янівська площа та інші).

У зв’язку з цим Національна експертна комісія України з питань захисту суспільної моралі В И Р I Ш И Л А:

1. Звернутися до Київської міської державної адміністрації щодо недотримання Головним управлінням з питань зовнішньої реклами вимог Закону України “Про захист суспільної моралі” при розміщенні рекламного продукту та просити поінформувати Національну експертну комісію з питань захисту суспільної моралі про вжиті заходи до 15 жовтня 2008 р.

2. Рекомендувати органам місцевого самоврядування та місцевим державним адміністраціям забезпечити дотримання вимог Закону України “Про захист суспільної моралі” при видачі дозволів і ліцензуванні підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з виробництвом та розміщенням продукції зовнішньої реклами, передбачити у дозвільних та ліцензійних документах відповідні зобов’язання для отримувачів дозволів і ліцензій.

3. Просити Кабінет Міністрів України:

3.1. Внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. N 2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” з метою приведення її у відповідність з вимогами Закону України “Про захист суспільної моралі”, передбачивши врахування вимог щодо недопущення використання у зовнішній рекламі елементів еротики або іншої інформації, що ображає або принижує честь і гідність особи.

3.2. Включити до складу Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів представника Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі.

Голова Національної

експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі В.В.Костицький

____________

  Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/torg/15_52.html



[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"