ГЛАВА V. МАРАЗМИ ПРОМИСЛОВОСТІ |
|||||||
ІНФОРМАЦІЇ ПРО АСОРТИМЕНТ РОЗПРОДАЖУ ПРИ ЙОГО РЕКЛАМІ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯКоли продавці заявляють на великі знижки, наприклад, 50%, виясняється, що така знижка стосується лише декількох речей, яких немає в продажу (“товар скінчився”, “товар бракований”, “модель відкладено”). Адже в цій рекламі не сказано, що знижка розповсюджується на всі товари, і головне, українське законодавство це фактично дозволяє. Адже відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України “Про рекламу” реклама про зниження цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення зниження цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру зниження до попередньої ціни реалізації товару. Тобто інформації про асортимент розпродажу не вимагається. В той же час частина п’ята статті 15 Закону України про захист прав споживачів (в редакції від 2006 року) говорить, що вживання поняття "розпродаж" або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється лише з додержанням таких умов: 1) якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів; 2) якщо тривалість розпродажу обмежено в часі; 3) якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими від їх звичайної ціни. Тобто знову про конкретний асортимент товарів при розпродажу нічого говорити не вимагають. Нагадаємо – що асортимент – це перелік конкретних товарів, адже, наприклад, Правила торгівлі алкогольними напоями передбачають, що у торгівельному залі на відповідному торгівельному обладнанні повинні бути виставлені алкогольні напої у повному асортименті, наявному у суб'єкта господарської діяльності. Більше того, виходить, що розпродаж стосується або всіх товарів, або лише визначеної групи товарів, а не декількох груп товарів !____________
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|