ГЛАВА XV. МАРАЗМЫ, НОВОСТИ ТОРГОВЛИ И СФЕРЫ УСЛУГ |
|||||||
Виробники для продажу товарів в мережах супермаркетів мають платити плату за вхід і навіть ретро-бонусиВхідний бонус (відомий також під назвами «Плата за полицю», «Плата за вхід», «Вхідний квиток») - сума, що сплачується виробником або постачальником магазину (торгової мережі) за включення товару в асортимент магазину (за «потрапляння товару на полиці» рітейлера). Чому в магазинах все так дорого? Тому що мережі беруть з постачальників гроші за те, щоб товар потрапив на полицю, а платить в кінцевому рахунку за все покупець. Принаймні, така версія постачальників.
Міжнародні мережі (в Україні це передовсім Metro та Auchan) за неофіційною
інформацією не гребують і ретро-бонусами — поверненням в мережу частини
виручених коштів (до 5% від вартості проданого товару). Згідно з підрахунками
виробників «мережеві» витрати можуть досягати 20% від вартості товару. Новеньким
доводиться особливо важко: «Якщо виробник платить тільки за вхід і його продукт
за певний час не займає встановлений мінімум обсягів продажу або ж частки у
продажах, то такий продукт можуть виключити з асортименту» - каже Анна Плутіцкая,
менеджер із розвитку бізнесу компанії Accel Trade Marketing. http://tyzhden.ua/Publication/7574 Кажуть, що система вхідних квитків є загальноприйнятою світовою практикою, що склалася за десятиліття, традиційною частиною взаємин торговців і виробників. Існує думка, що дії торговельних мереж становлять загрозу для бізнесу, в першу чергу для малих і середніх підприємств-виробників. ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/torg/15_110.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|