ЗА НАЯВНОСТІ ГРОШОВОЇ ОЦІНКИ ЗЕМЛІ МІСЦЕВІ РАДИ ВТРАЧАЮТЬ ГНУЧКІСТЬ У ВСТАНОВЛЕННІ СТАВОК ЗЕМЕЛЬНОГО ПОДАТКУ І НАВПАКИВідповідно до частини третьої статті 7 Закону України від 03.07.1992 р. №2535-XII "Про плату за землю" ставки земельного податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь) диференціюють та затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із середніх ставок податку, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не вище ніж у два рази від середніх ставок податку з урахуванням коефіцієнтів, встановлених частиною другою і третьою цієї статті. Таким чином відповідні сільські, селищні, міські ради можуть знижувати ставки земельно податку до нуля, але не можуть їх збільшувати більш, ніж в два рази. Але це стосується лише випадку, коли не встановлено грошової оцінки землі. Таким чином при грошовій оцінці землі місцеві ради втрачають гнучкість у встановленні ставок земельного податку і навпаки. Що є несправедливим і обмежує запровадження тотальної грошової оцінки землі. А до проведення нормативної грошової оцінки земель у встановленому законодавством порядку сільська, селищна, міська ради визначають, коригують та затверджують ставки земельного податку відповідно до Закону України «Про плату за землю». Віталій МОСЕЙЧУК
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ ЛИСТвід 13.10.2005 р. №14-22-12/8608 Щодо роз'яснення деяких питань земельного законодавстваДержавний комітет України по земельних ресурсах розглянув <...> листа щодо роз'яснення деяких питань земельного законодавства і повідомляє таке. Щодо першого питання. Відповідно до статті 2 Закону України «Про плату за землю» плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення у порядку, визначеному цим Законом. У межах населених пунктів земельний податок справляється відповідно до статті 7 згаданого Закону. За землі, грошову оцінку яких установлено, ставки земельного податку встановлюються у розмірі одного відсотка від їх грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у частинах п'ятій — десятій статті 7, а за сільськогосподарські угіддя (у разі наявності) — відповідно до статті 6 цього Закону. Якщо в населеному пункті грошову оцінку земель не проведено і, відповідно, не встановлено грошову оцінку земельних ділянок, ставки земельного податку визначаються відповідно до частини другої статті 7 Закону України «Про плату за землю». Середня ставка податку щорічно коригується відповідно до Закону України про державний бюджет. Разом з тим необхідно врахувати, що ставки земельного податку за земельні ділянки (за винятком сільськогосподарських угідь) диференціюють та затверджують відповідні сільські, селищні, міські ради виходячи із середніх ставок податку, функціонального використання та місцезнаходження земельної ділянки, але не вище ніж у два рази від середніх ставок податку з урахуванням коефіцієнтів, установлених частинами другою і третьою статті 7 Закону України «Про плату за землю». Отже, до проведення нормативної грошової оцінки земель у встановленому законодавством порядку сільська, селищна, міська ради визначають, коригують та затверджують ставки земельного податку відповідно до Закону України «Про плату за землю». Щодо другого питання. Відповідно до вимог статей 25, 26 та 27 Закону України «Про землеустрій» розробниками технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку, є юридичні та фізичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону. Замовниками документації із землеустрою можуть бути органи державної влади, органи місцевого самоврядування, землевласники і землекористувачі. Взаємовідносини замовників і розробників із землеустрою регулюються законодавством України і договором, у якому за погодженням сторін визначається строк виконання робіт, вартість робіт і порядок їх оплати та інше. Отже, чинним законодавством не встановлені строки щодо виготовлення документів, що посвідчують право на земельну ділянку. Умови і строки виконання визначаються договором, укладеним замовником з виконавцем цих робіт.
____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/tax_zem/27_6.html
|
Головна сторінка
|
Українська національна ідея.
Українократія
|
КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою
|
ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки |
Уголки потребителя для всех городов с
литературой |
Информационные стенды, щиты, доски
|
Перекидні системи
Перекидные системы
| Штендеры,
Штендери
|
Буклетницы
Буклетниці
|
Коментар Податкового кодексу, Митного
Комментарий Налогового кодекса, Таможенного|
НОВИНИ |
|
Реклама |
Контакт |
Журнали з охорони праці та інші
|
Календар бухгалтера
Календарь бухгалтера
|
Інструкції з охорони праці
|Оперативна
поліграфія,
тиражування
|
Фотоприколы
|
Термінологічний словник
|
Книги,
словник,
реферати
з історії,
ЗНО з історії України
|
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження
надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється цитування
матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу
маразмів України та сайт
www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України
(www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України (www.marazm.org.ua).
Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів
для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу
автора з дотриманням вищезгаданих посилань.
Підтримка проекту: U634971969297 Z404288205014 E208021446192 |
Новини |