Проведення перевірок щодо відшкодування ПДВ п’ять років здійснюється за незаконним наказом ДПАУМіністерство юстиції в листі від 12.11.2009 N 24-7/221 повідомляє, що за результатами повторно проведеної правової експертизи наказу ДПАУ від 18.08.2005 р. N 350 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок достовірності нарахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість”, із змінами, повідомляє, що він фактично є нормативно-правовим актом, оскільки встановлює порядок проведення перевірок платників ПДВ для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування, що зачіпає права, свободи та законні інтереси громадян, та відповідно підлягає держреєстрації в установленому законодавством порядку, проте не зареєстрований у Мін’юсті та є нечинним, а тому — підлягає скасуванню. Але ДПАУ не звертає увагу на зауваження Міністерства юстиції і продовжує застосовувати незареєстрований Наказ щодо платників ПДВ. Маразм посилюється також тим, що в Україні відсутня відповідальність керівників органів державної влади та управління за затвердження та застосування незареєстрованих в Мін 'юсті нормативно-правових актів, якщо така реєстрація є необхідною, а також за нереєстрацію таких актів.Петро ПАТЛАТИЙ 09.06.2010
Замість відшкодування ПДВ “живими” грішми – примусові облігації
Чиновник не відповідає за відсутність реєстрації свого нормативно-правого акту в Мін'юсті МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ ЛИСТ 12.11.2009 N 24-7/221 Міністерство юстиції за результатами повторно проведеної правової експертизи наказу ДПАУ від 18.08.2005 р. N 350 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок достовірності нарахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість”, із змінами, повідомляє, що він фактично є нормативно-правовим актом, оскільки встановлює порядок проведення перевірок платників ПДВ для визначення достовірності нарахування бюджетного відшкодування, що зачіпає права, свободи та законні інтереси громадян, та відповідно підлягає держреєстрації в установленому законодавством порядку, проте не зареєстрований у Мін’юсті та є нечинним, а тому — підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, вимагаю забезпечити скасування зазначеного наказу як такого, що спрямований до виконання з порушенням законодавства про держреєстрацію нормативно-правових актів. Про результати інформуйте у 3-денний строк з дня отримання цього листа із наданням копії відповідного розпорядчого документа. Міністр М.Оніщук ___________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html? /tax_pdv/4_98.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|