Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА IV. МАРАЗМИ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

В декларації з ПДВ з березня 2008 року слід вказувати всіх своїх контрагентів-платників ПДВ, навіть у випадку коли за придбаними товарами немає права на податковий кредит. Або як декларація з ПДВ порушує конфіденційність комерційної інформації

 

На виконання розпорядження КМУ від 06.02.2008 р. №262-р “Про заходи щодо удосконалення системи адміністрування податку на додану вартість” ДПАУ затвердила Наказ від 17.03.2008 р. №159 «Про внесення змін до додаткової звітності з податку на додану вартість», яким внесла зміни до самої форми декларації з ПДВ та до додатків до неї. Внесено зміни й до Порядку заповнення та подання декларації з ПДВ. Зміни набрали чинності 30.03.2008 р., а отже нову декларацію з додатками слід буде подавати у квітні, звітуючись за березень.

Головна новина Наказу - запровадження додатка 5 «Розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів». Додаток 5, має подаватися й у разі подання уточнюючих розрахунків, у яких проводиться коригування ПЗ та (або) ПК.

Податкові зобов’язання. Форма проста до заповнення і складається з трьох колонок — “Платник податку - покупець  (індивідуальний податковий номер)”, “Обсяг поставки без ПДВ” та “Сума ПДВ”. Рядків буде стільки, скільки контрагентів-покупців є платниками ПДВ. Якщо ж платник податку одному покупцеві виписує декілька ПН, то в додатку 5 дані треба навести згорнуто — сукупний обсяг операцій з одним контрагентом. Якщо здійснювати поставку кінцевому споживачу або неплатнику податку, то обсяги своїх поставок треба відображати в рядку «Інші» загальною сумою без ПДВ в колонці 3 і в колонці 4 треба відобразити суму ПДВ.

Рядок «Усього за місяць (квартал) (рядок 1 декларації)» за колонкою 3 має дорівнювати колонці А рядка 1 декларації з ПДВ, а за колонкою 4 — колонці Б того ж рядка 1 декларації. Причому в додатку 5 треба ще з цих сум окремо витягнути суми, що стосуються поставки ОФ, а також передачі товарів (послуг) комісіонером чи повіреним на умовах, передбачених п. 4.7 Закону про ПДВ (без суми комісійної винагороди).

Податковий кредит. Фактично в цій частині Додатка 5 розшифровуються рядки 10.1, 10.2 і 14 декларації з ПДВ. Тобто все, що придбавалося з ПДВ — усе потребує розшифрування. Крім трьох вищезазначених колонок — “Платник податку - покупець  (індивідуальний податковий номер)”, “Обсяг поставки без ПДВ” та “Сума ПДВ” — є ще й колонка за номером 3 “Період виписки податкових накладних, інших документів, що дають право на податковий кредит”. Тобто незалежно від того, коли ви включили ПДВ за ПН до ПК, треба зазначити, коли постачальник мав зобов’язання за такою накладною (це будь-які податкові періоди в межах установлених Законом строків давності). Так само дані за одним контрагентом треба наводити згорнуто, зазвичай у межах одного податкового періоду, у якому він виписував податкову(і) накладну(ні). Тут також рядків буде стільки, скільки є контрагентів-постачальників, які мають право виписувати ПН.

З підсумкового рядка «Усього за місяць (квартал) (рядок 10.1 декларації)» треба також виокремити суми, що стосуються придбання (будівництва, спорудження) ОФ, а також проведення розрахунків комісіонером чи повіреним за товари (послуги) на умовах, передбачених п. 4.7 Закону про ПДВ.

Маразм цього додатку полягає ще в тому, що окремо треба розписати за контрагентами операції придбання товарів (робіт, послуг) з ПДВ, але без права на ПК (платники розшифровуватимуть рядки 10.2 і 14 декларації) в розділі “Операції з придбання з ПДВ, які не надають права  формування податкового кредиту”. Не зрозуміло, який у цьому сенс, не маючи права на ПК, розписувати все за контрагентами.

Виникає питання про трудомісткість та законність вимог щодо подібних розшифровок та “викладці” всіх своїх контрагентів-платників ПДВ в додатку до звичайної декларації.

Почнемо з джерел таких вимог. ДПАУ вважає, що за наявності від всіх платників ПДВ таких додатків можна буде автоматизувати відшкодування ПДВ. Але це все від лукавого, адже заповнений додаток ще не означає, що ПДВ сплачений покупцю ! Тобто банківської інформації про реальний рух коштів ПДВ декларація з ПДВ не містить, а тому її застосування в автоматичному відшкодування ПДВ буде просто протизаконним. Адже власне ДПАУ в Листв від 11.04.2008  N 7627/7/16-0117 говорить про те, що для отримання права на бюджетне відшкодування Законом встановлено додаткові дві умови:

а) перша — від’ємне значення різниці податкових зобов’язань та податкового кредиту окремого звітного періоду повинно хоча б частково зберегтися за наслідками наступного податкового періоду (не бути погашеними додатними податковими зобов’язаннями наступного періоду);

б) друга — таке від’ємне значення повинно бути оплачене постачальникам товарів (послуг):

у попередньому податковому періоді у разі декларування сум ПДВ до відшкодування за податкові періоди до 1 січня 2008 року;

у попередніх податкових періодах у разі декларування сум ПДВ до відшкодування за податкові періоди після 1 січня 2008 року.

А саме другу умову новий Додаток 5 аж ніяк не відображає !

Крім того абзац 2 підпункту 4.1.3 пункту 4.1. статті 4 Закон України вiд 21.12.2000 № 2181-III «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» говорить: “Встановлення форм або методів обов'язкової податкової звітності, які передбачають подання зведеної інформації щодо окремих доходів, витрат, пільг, інших елементів податкових баз, що були раніше відображені у податкових деклараціях або розрахунках з окремих податків, зборів (обов'язкових платежів), не дозволяється, якщо інше не встановлене законами з питань оподаткування”.  Тут податківців рятують слова “що були раніше відображені у податкових деклараціях ”. Дійсно, додаток 5 стосується декларації за поточний податковий період, а не за попередній. Тому ніби все законно.

Але Закон України від 3 квітня 1997 року N 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» в підпункті 7.2.8 однозначно вимагає подачі декларацій тільки з узагальненою інформацією. Тобто, ніякі розшифровки не передбачені: ««7.2.8. Платники податку зобов'язані вести окремий облік операцій з поставки та придбання товарів (послуг), які підлягають оподаткуванню цим податком, а також які не є об'єктами оподаткування згідно із статтею 3 та звільнених від оподаткування згідно із статтею 5 цього Закону.

Зведені результати такого обліку відображаються у податкових деклараціях, форма і порядок заповнення яких визначаються відповідно до закону”. Таким чином розшифровки додатка 5 до декларації з ПДВ однозначно суперечать Закону про ПДВ !

Сумніви в підставах для зміни форми декларації

Викликають сумніви і підстави для зміни форми декларації. У нас це сталося на виконання розпорядження КМУ №262-р. З якої такої радості Кабмін став розпоряджатися податковими деклараціями ? Форма декларації з податку на додану вартість та порядок її зміни встановлено наказом ДПАУ від 30 травня 1997 року №166 в редакції наказу ДПАУ від 15.06.2005 N 213. В пункті 9.2 Порядку заповнення та подання податкової декларації по податку на додану вартість говориться таке: “Унесення змін до форм податкової звітності з податку на додану вартість здійснюється у разі законодавчої зміни правил оподаткування, які запроваджують інший, ніж той, що діяв до їх прийняття, порядок відображення у звітності сум податкових зобов'язань і податкового кредиту та обчислення сум податкових зобов'язань платника перед бюджетом чи порядку обчислення і надання бюджетного відшкодування.»

Законодавчі зміни вносяться Законами України, а не Розпорядженнями Кабміну, тому законодавчих підстав для запровадження додатка 5 не було. Принаймні ДПАУ мала би його запроваджувати без вказівок Кабміну лише із посиланням на Закон.

Цей Порядок заповнення та подання податкової декларації по податку на додану вартість дає цікаві роздуми взагалі щодо обов’язковості всіх додатків! Дивіться. Пункт 3.2 Порядку говорить, що “Податкова декларація з податку на додану вартість та податкова декларація з податку на додану вартість (скорочена) подаються на двох двосторонніх аркушах формату А-4, скріплених між собою; уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок (до декларації з податку на додану вартість /скороченої/) та інші додатки — на аркушах формату А-4. Тобто податкова декларація з ПДВ – це лише два двосторонніх аркушах формату А-4, скріплених між собою, а додатки - це додатки до декларації, але не сама декларація !

А Закон №2181 вимагає і штрафує лише за неподання декларації, а не додатків до неї: “17.1.1. Платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку”.

Конфіденційність інформації проти Додатка 5

Сумніви щодо законності додатку 5 до декларації з ПДВ виникають і з боку конфіденційності. Адже в результаті в базі ДПАУ будуть всі ваші покупці та постачальники-платники ПДВ разом обсягами операцій з щомісячною розбивкою! А це вже зовсім не смішно з погляду надійності збереження таких даних в ДПАУ, корупції та дій конкурентів.

Згідно зі статтею 30 Закону України від 02.10.1992 р. № 2657-XII “Про інформацію” інформація з обмеженим доступом за своїм правовим режимом поділяється на конфіденційну і таємну.

Конфіденційна інформація — це відомості, які знаходяться у володінні, користуванні або розпорядженні окремих фізичних чи юридичних осіб і поширюються за їх бажанням відповідно до передбачених ними умов. Додаток 5 до декларації з ПДВ не передбачає добровільності бажання надавати його чи ні.

А головне полягає в частинах п’ятій-шостій статті 30 Закону України від 02.10.1992 р. № 2657-XII “Про інформацію”. За ними “громадяни, юридичні особи, які володіють інформацією професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого характеру, одержаною на власні кошти, або такою, яка є предметом їх професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного та іншого інтересу і не порушує передбаченої законом таємниці, самостійно визначають режим доступу до неї, включаючи належність її до категорії конфіденційної, та встановлюють для неї систему (способи) захисту.

Виняток становить інформація комерційного та банківського характеру, а також інформація, правовий режим якої встановлено Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України (з питань статистики, екології, банківських операцій, податків тощо), та інформація, приховування якої являє загрозу життю і здоров’ю людей.

Таким чином ДПАУ, перш, аніж запроваджувати додаток 5 мала би просити Кабінет Міністрів щоб останній звернувся до Верховної Ради щодо встановлення відкритості такої конфіденційної інформації комерційного характеру щодо податків. А не сліпо виконувати Розпорядження щодо контрагентів платників-ПДВ.

Крім того, частина перша статті 36 Господарського кодексу Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання, можуть бути визнані його комерційною таємницею. Склад і обсяг відомостей, що становлять комерційну таємницю, спосіб їх захисту визначаються суб'єктом господарювання відповідно до закону. Крім того частина шоста цієї статті передбачає, що "за неправомірне збирання, розголошення або використання відомостей, що є комерційною таємницею, винні особи несуть відповідальність, встановлену законом". Аналогічно відповідно до статті Стаття 505 Цивільного кодексу комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.

Адже на думку більшості підприємців перелік їхніх постачальників, іноді і покупців та обсяги торгівлі з ним є конфіденційною інформацією (комерційною таємницею), крім того це визнає і Кабмін в своєму сумнівному розпорядженні від 06.02.2008 р. №262-р “Про заходи щодо удосконалення системи адміністрування податку на додану вартість”, де є такі слова: “забезпечити відповідно до законодавства криптографічний і технічний захист поданої платниками податку інформації та посилити контроль за дотриманням вимог до її конфіденційності.”. Особливо бентежить вимога ДПА розписувати за контрагентами розділ  “Операції з придбання з ПДВ, які не надають права  формування податкового кредиту”... Чи не занадто податківці входять у наше життя. Замість того, щоб замінити ПДВ на диференційований податок з обігу, на угоду великим експортерам ДПАУ ускладнює життя як платникам ПДВ, так і пересічним громадянам. Адже всі витрати з ПДВ, в тому числі і щодо ускладнення його обліку та звітування несуть звичайні громадяни...

Віталій МОСЕЙЧУК

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

                   від 6 лютого 2008 р. N 262-р

                               Київ

              Про заходи щодо удосконалення системи

адміністрування податку на додану вартість

1. З метою дотримання вимог статті 7 Закону України “Про податок на додану вартість” ДПА до 1 квітня 2008 року:

внести за погодженням з Мінфіном відповідно до пункту 3 статті 8 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість та порядку її заповнення і подання, передбачивши розшифрування платниками податку в додатку до декларації податкового кредиту та податкових зобов’язань у розрізі контрагентів за звітний місяць;

розмістити на своєму офіційному веб-сайті програму ведення обліку розшифрування податкового кредиту та податкових зобов’язань в електронному вигляді та забезпечити її безоплатне розповсюдження шляхом забезпечення доступу до копіювання такої програми через Iнтернет або шляхом її записування на магнітні носії інформації платників податку згідно з їх запитами;

забезпечити відповідно до законодавства криптографічний і технічний захист поданої платниками податку інформації та посилити контроль за дотриманням вимог до її конфіденційності.

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на Міністра фінансів.

 

Прем’єр-міністр України                                        Ю.ТИМОШЕНКО

Iнд. 34

 

 

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ ЛИСТ

 

від 21.03.2008 р. N 5565/7/16-1117

 

Щодо внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість (Витяг)

 

Державна податкова адміністрація України надсилає до відома та керівництва в роботі наказ Державної податкової адміністрації України від 17.03.2008 р. N 159 "Про внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість" (далі - наказ), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 19.03.2008 р. за N 224/14915, який набуває чинності з 30.03.2008 р. (див. окремо в базі). Таким чином, декларація за березень 2008 року подається відповідно до вимог та декларація за березень 2008 року, які передбачені вищезазначеним наказом.

Наказ розроблено відповідно до Закону України "Про податок на додану вартість" (далі - Закон), з урахуванням змін і доповнень, внесених Законом України від 28.12.2007 р. N 107-VI "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 р. N 262-р "Про заходи щодо удосконалення системи адміністрування податку на додану вартість" з метою забезпечення своєчасного і повного відшкодування податку на додану вартість, скорочення термінів проведення та кількості документальних перевірок з питань достовірності нарахування бюджетного відшкодування.

Вищезазначеним наказом викладено у новій редакції форму податкової декларації з податку на додану вартість, затверджену наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 166, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 09.07.97 р. за N 250/2054 (із змінами), а також форму податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої), затверджену наказом ДПА України від 23.10.98 р. N 499, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 10.11.98 р. за N 715/3155 (із змінами).

Зміни стосуються, зокрема, наступного:

декларацію з податку на додану вартість після рядка 23.4 доповнено рядком 23.5 "зменшено/збільшено залишок від'ємного значення за результатами перевірки податкового органу";

змінено додаток 2 до податкової декларації з податку на додану вартість, а саме: замість Розрахунку суми, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету, введено Довідку щодо сум залишку від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається не погашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду;

внесено зміни до Розрахунку суми бюджетного відшкодування (додаток 3 до податкової декларації з податку на додану вартість) щодо критеріїв, які регулюють право платника на подання Розрахунку (підпункт 7.7.11 пункту 7.7 статті 7 Закону), та визначення суми податкового кредиту попереднього податкового періоду, фактично сплаченої отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг) (підпункт "а" підпункту 7.7.2 пункту 7.7 статті 7 Закону);

введено додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та, відповідно, додаток 2 до податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої), якими передбачено розшифрування податкового кредиту та податкових зобов'язань в розрізі контрагентів;

додаток до податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої) замінено на додаток 1 до податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої).

Крім того, внесено відповідні зміни до Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПА України від 30.05.97 р. N 166, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.07.97 р. за N 250/2054 (із змінами).

 

Заступник Голови                                                                         С. Чекашкін

 

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМIНIСТРАЦIЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ

                        17.03.2008  N 159

 

                                      Зареєстровано в Міністерстві

                                      юстиції України

                                      19 березня 2008 р.

                                      за N 224/14915

 

                 Про внесення змін до податкової

              звітності з податку на додану вартість

 

Керуючись нормами статті 7 Закону України “Про податок на додану вартість”, статтею 8 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” та статтею 4 Закону України “Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, НАКАЗУЮ:

1. Внести зміни до форми податкової декларації з податку на додану вартість (za702-05), затвердженої наказом ДПА України від 30.05.97 N 166 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 09.07.97 за N 250/2054 (у редакції наказу ДПА України від 15.06.2005 N 213 (із змінами), а також до форми податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої), затвердженої наказом ДПА України від 23.10.98 N 499 та зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10.11.98 за N 715/3155 (у редакції наказу ДПА України від 15.06.2005 N 213) (із змінами), виклавши їх у новій редакції (додаються) (za224-08).

2. Внести зміни до Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПА України від 30.05.97 N 166 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.07.97 за N 250/2054 (у редакції наказу ДПА України від 15.06.2005 N 213 (із змінами), а саме:

пункт 4.2 викласти у такій редакції:

"4.2. Одночасно з декларацією повинні подаватися всі необхідні додатки до декларації, подання яких передбачено цим Порядком, а також:

у разі наявності експортних операцій — оригінали п’ятого основного аркуша (примірника декларанта) вантажної митної декларації (оригінали аркушів ВМД нової форми МД-2 (za140-07, 910а-2007-п) з позначенням “3/8");

при поданні розрахунку суми бюджетного відшкодування — копії погашених податкових векселів, у разі їх наявності;

розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (додаток 5 до податкової декларації з податку на додану вартість та додаток 2 до податкової декларації з податку на додану вартість (скороченої). У разі подання уточнюючих розрахунків, в яких проводиться коригування податкових зобов’язань та/або податкового кредиту, такі ж розшифровки подаються на суму уточнення.

Розшифровки подаються:

на паперових носіях з копією, за бажанням платника, на магнітних носіях;

або в електронному вигляді у форматі, затвердженому ДПА України, за допомогою телекомунікаційних мереж загального користування з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису, що повинно бути підтверджено сертифікатом відповідності або позитивним висновком за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, одержаним на ці засоби від Адміністрації Держспецзв’язку, та наявності посилених сертифікатів відкритих ключів, отриманих згідно із законодавством";

друге речення абзацу другого пункту 5.6 доповнити словами “, який заповнюється в розрізі контрагентів та податкових накладних";

друге речення абзацу другого пункту 5.8 доповнити словами “, який заповнюється в розрізі контрагентів та податкових накладних";

абзац другий пункту 5.10 виключити;

у пункті 5.12:

у абзаці першому слово “подається” замінити словами та цифрою “подаються Довідка щодо сум залишку від’ємного значення попередніх податкових періодів, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (додаток 2 до податкової декларації з податку на додану вартість) та";

абзац другий підпункту 5.12.1 пункту 5.12 замінити абзацами другим та третім такого змісту:

"особа, яка була зареєстрована як платник цього податку менш ніж за 12 календарних місяців до місяця, за наслідками якого подається заява на бюджетне відшкодування (крім нарахування податкового кредиту внаслідок придбання або спорудження (будівництва) основних фондів за рішенням Кабінету Міністрів України);

особа, яка мала обсяги оподатковуваних операцій за останні 12 календарних місяців менші, ніж заявлена сума бюджетного відшкодування (крім нарахування податкового кредиту внаслідок придбання або спорудження (будівництва) основних фондів)";

абзац третій вважати відповідно абзацом четвертим;

підпункт 5.12.2 пункту 5.12 викласти у такій редакції:

"5.12.2. Бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від’ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг).

Сума податку, фактично сплачена у попередніх податкових періодах, визначається із сум, які були включені до складу податкового кредиту наступного податкового періоду та не брали участі у розрахунках бюджетного відшкодування протягом попередніх податкових періодів або не погашали податкові зобов’язання наступних звітних періодів (рядок 24)”.

3. Департаменту податку на додану вартість (Лапшин Ю.В.)

подати цей наказ до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію.

4. Департаменту масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян (Косарчук В.П.) довести цей наказ через засоби масової інформації та веб-сайт Державної податкової адміністрації України до відома платників податку.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Чекашкіна С.В.

Голова С.В.Буряк

___________

 Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/tax_pdv/4_72.html


Попередня статтяНаступна стаття

[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"