Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА IV. МАРАЗМИ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

ДПА УКРАЇНИ ТА ДЕРЖКАЗНАЧЕЙСТВО ПРИМУШУЮТЬ ПІДПОРЯДКОВАНІ ОРГАНИ ОСКАРЖУВАТИ ВСІ  РІШЕННЯ СУДУ ПРО ВІДШКОДУВАННЯ ПДВ

Відповідно до пунктів 2.1-2.3 Порядку взаємодії між органами державної податкової служби України та Державного казначейства України в процесі судового розгляду та виконання рішень суду щодо безспірного списання коштів з рахунків, на яких обліковуються надходження Державного бюджету України з податку на додану вартість, який затверджено наказом Державного казначейства України, Державної податкової адміністрації України від 27 квітня 2004 р. N 82/245 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 травня 2004 р. за N 645/9244, з метою посилення контролю з питань повернення з державного бюджету заявлених до відшкодування сум податку на додану вартість відповідні податкові органи та органи Державного казначейства в обов'язковому порядку оскаржують рішення суду, які передбачають відшкодування бюджетної заборгованості з податку на додану вартість.

Податкові органи оскаржують рішення суду по суті встановленого судом бюджетного відшкодування за відповідний звітний період та надають докази щодо неправомірності повернення коштів з державного бюджету конкретному платнику податку (незалежно від правомірності – в ДПАУ працює презумпція винності – прим. авт. ).

Органи Державного казначейства України оскаржують рішення суду або звертаються із заявою про роз'яснення рішення суду, виправлення помилок, зміну порядку та способу виконання рішення (або за їх письмовою вимогою - стягувач) у разі: якщо на момент надходження рішення суду до органу Державного казначейства платник податку на додану вартість не перебуває на податковому обліку у відповідних податкових органах; якщо до розгляду справи не залучений податковий орган, на обліку платників податку якого перебуває позивач; якщо наказ суду суперечить статті 117 ГПК України (не встановлена назва боржника, не визначено рахунки боржника, з якого передбачається відшкодування податку на додану вартість /або рахунок визначений неправильно/, та стягувача), а також у випадках установлення рішенням (наказом) суду повернення судових витрат, передбачених статтею 44 ГПК України, за рахунок коштів державного бюджету.

Таким чином Держказначейство примушують подавати до суду, якщо рішенням (наказом) суду встановлено повернення судових витрат, передбачених статтею 44 ГПК України, за рахунок коштів державного бюджету ! А як інакше ? Невже це має сплачувати платник ПДВ ?

ДПАУ оскаржує всі рішення судів не на користь держави до рівня Верховного Суду

З податковими органами при надмірному стягненні податків можна судитися лише протягом одного року, а податківці можуть донараховувати "своє" аж протягом 3-х років

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

НАКАЗ

                       27.04.2004  N 82/245

 

                                      Зареєстровано в Міністерстві

                                      юстиції України

                                      24 травня 2004 р.

                                      за N 645/9244

 

 

Про затвердження Порядку взаємодії між органами державної податкової служби України та Державного казначейства України в процесі судового розгляду та виконання рішень суду щодо безспірного списання коштів з рахунків, на яких обліковуються надходження Державного бюджету України з податку на додану вартість

З метою реалізації вимог Бюджетного кодексу України та забезпечення координації дій органів державної податкової служби України та Державного казначейства України в процесі судового розгляду та виконання рішень суду, які передбачають безспірне списання коштів з рахунків, на яких обліковуються надходження Державного бюджету України з податку на додану вартість, НАКАЗУЄМО:

1. Затвердити Порядок взаємодії між органами державної податкової служби України та Державного казначейства України в процесі судового розгляду та виконання рішень суду щодо безспірного списання коштів з рахунків, на яких обліковуються надходження Державного бюджету України з податку на додану вартість, що додається.

2. Начальнику Юридичного Управління Державного казначейства України (Зіневич О.Л.) подати цей наказ до Міністерства юстиції для державної реєстрації.

3. Начальнику Управління справами Державної податкової адміністрації України (Ніку В.О.) у десятиденний термін після державної реєстрації цього наказу забезпечити його тиражування та надсилання державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі.

4. Начальнику Управління організації діловодства та контролю виконавської дисципліни Державного казначейства України (Ливун С.В.) у десятиденний термін після державної реєстрації цього наказу забезпечити його тиражування та надсилання управлінням Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі.

5. Наказ набирає чинності через 10 днів після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України.

6. Контроль за виконанням наказу покласти: у Державній податковій адміністрації — на заступника Голови Гриба Ю.В., у Державному казначействі України — на заступника Голови Даневича О.С.

Голова Державного

казначейства України П.Г.Петрашко

Голова Державної податкової

адміністрації України Ю.Ф.Кравченко

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

                                      Наказ Державного

                                      казначейства України,

                                      Державної податкової

                                      адміністрації України

                                      27.04.2004  N 82/245

 

                                      Зареєстровано в Міністерстві

                                      юстиції України

                                      24 травня 2004 р.

                                      за N 645/9244

 

 

                             ПОРЯДОК

взаємодії між органами державної податкової служби України та Державного казначейства України в процесі судового розгляду та виконання рішень суду щодо безспірного списання коштів з рахунків, на яких обліковуються надходження Державного бюджету України з податку на додану вартість

Цей Порядок розроблено відповідно до статті 25 Бюджетного кодексу України, Закону України “Про державну податкову службу в Україні”, з метою забезпечення взаємодії органів державної податкової служби України та Державного казначейства України в процесі судового розгляду позовних заяв платників податку на додану вартість, оскарження прийнятих господарськими судами рішень та виконання рішень суду щодо безспірного списання коштів з рахунків, на яких обліковуються надходження Державного бюджету України з податку на додану вартість.

1. Учасники судового процесу

1.1. Для забезпечення повного з’ясування обставин, що мають значення в процесі судового розгляду позовних заяв платників податку на додану вартість з питань відшкодування бюджетної заборгованості з цього податку, відповідачами у таких справах виступають податковий орган, на обліку платників податків якого перебуває підприємство, яке звернулося з позовом до суду, та відповідний орган Державного казначейства України.

1.2. У разі пред’явлення до суду позову з питання відшкодування з бюджету податку на додану вартість тільки до відповідного органу Державного казначейства України, він не пізніше наступного робочого дня після отримання позовної заяви направляє її копію відповідному податковому органу та заявляє у суді клопотання про залучення до розгляду справи податкового органу, на обліку платників податків якого перебуває підприємство, яке звернулося з позовом до суду.

У разі пред’явлення позову лише до податкового органу, він заявляє у суді клопотання про залучення до розгляду справи відповідного органу Державного казначейства.

1.3. У ході судового розгляду стосовно відшкодування податку на додану вартість податковий орган доводить обставини, які свідчать про відсутність у платника законних підстав для відшкодування (або зменшення суми бюджетного відшкодування) за податковими деклараціями за відповідні періоди, виходячи з усього комплексу правовідносин, що виникають у зв’язку з нарахуванням та сплатою даним платником податку.

1.4. Орган державної податкової служби під час розгляду справи надає довідку щодо залишку невідшкодованого податку на додану вартість за звітний період за формою, установленою додатком 1.

Довідка формується на суму податку на додану вартість, що залишилася невідшкодованою на дату формування довідки.

Якщо сума податку на додану вартість, що належить до відшкодування за звітний період і зазначена в довідці, менша, ніж сума, що зазначена в позовній заяві, то сторони за результатами звірки можуть подати до суду узгоджену довідку за формою, установленою додатком 2, про залишок суми невідшкодованого податку на додану вартість на дату розгляду справи.

2. Оскарження рішень суду

2.1. З метою посилення контролю з питань повернення з державного бюджету заявлених до відшкодування сум податку на додану вартість відповідні податкові органи та органи Державного казначейства в обов’язковому порядку оскаржують рішення суду, які передбачають відшкодування бюджетної заборгованості з податку на додану вартість.

2.2. Податкові органи оскаржують рішення суду по суті встановленого судом бюджетного відшкодування за відповідний звітний період та надають докази щодо неправомірності повернення коштів з державного бюджету конкретному платнику податку.

2.3. Органи Державного казначейства України оскаржують рішення суду або звертаються із заявою про роз’яснення рішення суду, виправлення помилок, зміну порядку та способу виконання рішення (або за їх письмовою вимогою — стягувач) у разі: якщо на момент надходження рішення суду до органу Державного казначейства платник податку на додану вартість не перебуває на податковому обліку у відповідних податкових органах; якщо до розгляду справи не залучений податковий орган, на обліку платників податку якого перебуває позивач; якщо наказ суду суперечить статті 117 ГПК України (не встановлена назва боржника, не визначено рахунки боржника, з якого передбачається відшкодування податку на додану вартість (або рахунок визначений неправильно), та стягувача), а також у випадках установлення рішенням (наказом) суду повернення судових витрат, передбачених статтею 44 ГПК України, за рахунок коштів державного бюджету.

2.4. У разі надходження до відповідного податкового органу або органу Державного казначейства рішення суду та/або постанови (ухвали) Апеляційного господарського суду та/або постанови (ухвали) Вищого господарського суду за справами, до участі в яких не було залучено відповідного податкового органу або органу Державного казначейства, не пізніше наступного робочого дня після одержання рішення суду його копія надсилається відповідному органу, який не був відповідачем за справою з метою оскарження рішення (постанови, ухвали) суду.

2.5. Податковий орган (або орган Державного казначейства) у день подання апеляційної (касаційної скарги) повідомляє орган Державного казначейства (або відповідний податковий орган) про це з наданням копії такої скарги.

2.6. У разі, якщо орган податкової служби не є відповідачем за справою, подання апеляційної (касаційної) скарги на рішення суду проводиться органом Державного казначейства в разі надання податковим органом органу Державного казначейства протягом п’яти робочих днів з дати отримання копії рішення (постанови, ухвали) обгрунтування щодо неправомірності встановлення судом бюджетного відшкодування за звітний період позивачу.

2.7. У разі подання касаційної скарги податковий орган (орган Державного казначейства) одночасно заявляє клопотання про зупинення виконання судового рішення.

3. Виконання рішення суду

3.1. У разі надходження до органів Державного казначейства України оригіналу виконавчого документа (наказу суду), який свідчить про набрання рішенням законної сили, його копія не пізніше наступного робочого дня після його одержання передається до податкового органу для забезпечення повноти контролю за правильністю відшкодування та формування довідки щодо залишку невідшкодованого податку за звітний період за формою, установленою додатком 3.

3.2. Податковий орган протягом п’яти робочих днів після одержання копії виконавчого документа (наказу суду) направляє органу Державного казначейства України довідку щодо залишку сум невідшкодованого податку за звітний період.

У разі ненадходження до органу Державного казначейства України протягом п’яти днів довідки щодо залишку сум невідшкодованого податку за звітний період Державне казначейство України на підставі оригіналу виконавчого документа (наказу суду), рішень, ухвал, постанов суду (за відсутності обставин, які зумовлюють зупинення виконання рішення) своїми платіжними дорученнями перераховує кошти з рахунку обліку доходів державного бюджету на рахунок платника податків, указаний у виконавчому документі (наказі суду).

3.3. У разі, якщо сума податку на додану вартість, що залишилась невідшкодованою на дату формування довідки, менша, ніж сума, визначена рішенням суду, то сума до відшкодування за звітній період, зазначена в довідці, узгоджується податковим органом з платником податку або оскаржується в суді з повідомленням про це відповідного органу Державного казначейства не пізніше наступного робочого дня після одержання рішення суду.

У такому разі та за умови узгодження платником податків суми податку на додану вартість до відшкодування за звітній період, зазначеної у довідці, Державне казначейство України на підставі оригіналу виконавчого документа (наказу суду), рішень, ухвал, постанов суду (за відсутності обставин, які зумовлюють зупинення виконання рішення) своїми платіжними дорученнями перераховує кошти з рахунку обліку доходів державного бюджету на рахунок платника податків у сумі, зазначеній у довідці.

Якщо сума до відшкодування за звітній період, зазначена в довідці, менша, ніж сума, визначена рішенням суду, та не узгоджена платником податку, Державне казначейство України на підставі оригіналу виконавчого документа (наказу суду), рішень, ухвал, постанов суду (за відсутності обставин, які зумовлюють зупинення виконання рішення) своїми платіжними дорученнями перераховує кошти з рахунку обліку доходів державного бюджету на рахунок платника податків, указаний в наказі суду, у сумі, зазначеній у рішенні суду.

Якщо сума, зазначена в довідці, відповідає сумі, визначеній рішенням суду, Державне казначейство України на підставі оригіналу виконавчого документа (наказу суду), рішень, ухвал, постанов суду (за відсутності обставин, які зумовлюють зупинення виконання рішення) своїми платіжними дорученнями перераховує кошти з рахунку обліку доходів державного бюджету на рахунок платника податків, указаний в наказі суду.

Начальник Юридичного

Управління Державного казначейства України О.Л.Зіневич

Директор Департаменту

правового забезпечення Державної податкової адміністрації України В.М.Зав’ялов

___________

 Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/tax_pdv/4_63.html


Попередня статтяНаступна стаття

[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"