Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА IV. МАРАЗМИ, НОВИНИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ

Приватні підприємці-платники єдиного податку фактично позбавлені права на отримання житлових субсидій

Багаторазове збільшення тарифів на житлово-комунальні послуги у багатьох регіонах України - це тема, яка сьогодні хвилює більшу частину населення. Уряд і місцеві органи влади заспокоюють громадян і стверджують, що малозабезпеченим громадянам збільшення вартості житлово-комунальних послуг не загрожує, оскільки підвищення цін буде компенсовано субсидіями і оплата цих послуг не перевищить 10-15% сукупного доходу сім'ї. Навіть обіцяють значно спростити процедуру з оформлення субсидій.

А як бути з субсидіями приватним підприємцям, як працюють на єдиному податку? Адже вони хоч і мають свій власний бізнес, однак доходи від бізнесу часом є мізерними. Чи зможе ця категорія громадян розраховувати на отримання субсидій?
Без перебільшення можна відповісти, що так, проте лише теоретично. Щоб переконатися в цьому, достатньо відповісти на такі два питання: які доходи підприємця включаються у розрахунок сукупного доходу і хто їх визначає, а також видає довідки підприємцям?
Кабінет Міністрів України Постановою від 28 лютого 2015 року №106 оновив порядок надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг. Згідно з документом, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерство енергетики разом з Міністерством інфраструктури повинні забезпечити до 15 квітня і до 1 листопада 2015 року виготовлення підприємствами, які надають послуги з газо – та електропостачання і централізованого опалення, бланків-заяв про призначення субсидій та декларації про доходи і видатки одержувачів субсидій, а також доставку їх споживачам.
Кабмін заборонив вимагати від громадян, які претендують на отримання субсидій, документи, не передбачені новим порядком.
У положенні сказано, що громадяни несуть відповідальність за надані відомості про доходи та майно, що вплинули або могли вплинути на надання субсидії та на визначення її розміру.
Для нарахування субсидій можуть використовуватися відомості про доходи та розміри платежів, отримані від служб зайнятості населення, житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та інших компаній, які надають послуги або нараховують плату за них.
В Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 р. № 106 (ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії) в Розділі II. "Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з __________ 20__ р. до __________ 20__ року" зазаначаються: вид доходу, сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, гривень, джерело доходу.
Довідки про доходи надаються у випадках, передбачених абзацом третім пункту 12 цього Положення. Такими випадок є коли за бажанням громадян субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за шість місяців, що передують місяцю звернення) сукупного доходу осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення, після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений період за формами, затвердженими Мінсоцполітики. Тобто фіскальна служба і підприємців тут не проходять.
Про те, що доходи від заняття бізнесом включаються до сукупного доходу, сумніватися не доводилося: п. 8 Положення № 1050 передбачав, щодо сукупного доходу відносяться доходи від підприємницької діяльності, обумовлені місцевими органами виконавчої влади. Але тепер пункт 8 говорить, що розрахунок сукупного доходу для призначення субсидії провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженої спільним наказом Мінсоцполітики, Мінфіну, Мінекономіки, Держкомсім'ямолоді, Держкомстату.
Пункт 5.4 МЕТОДИКИ обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги, яку затверджено Наказом Міністерства праці
та соціальної політики України, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України,
Державного комітету статистики України, Державного комітету молодіжної політики, спорту і туризму України від 15.11.2001 № 486/202/524/455/3370, говорить, що до сукупного доходу сімей (одержувачів) входять доходи від підприємницької діяльності та іншої незалежної професійної діяльності, у тому числі доходи адвокатів, приватних нотаріусів та від заняття літературною, художньою, музичною, артистичною та іншою творчою діяльністю. Доходи осіб, які займаються зазначеною діяльністю, визначаються на підставі даних державних податкових адміністрацій. За відсутності цих даних доходи фізичних осіб - підприємців та фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, визначаються на підставі даних книги обліку доходів і витрат за встановленою формою;
Органи державної податкової служби, насамперед, користаються лише даними про доходи, якими вони офіційно володіють. Такі дані платники єдиного податку вказують у передбачених законодавством податкових звітах (деклараціях) - Податкова декларація платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця.

Нескладно побачити, що у бланку Податкової декларація платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця немає такого важливого показника, як чистий дохід, а є просто "Сума доходу за звітний (податковий) період ". Тобто в декларації вказуються обсяг виручки, тобто валовий дохід від реалізації товарів, продукції (робіт, послуг) за звітний квартал наростаючим підсумком з початку строку дії Свідоцтва про сплату єдиного податку у календарному році, і сума фактично сплаченого єдиного податку у звітному кварталі, тому у податкових органів немає даних і підстав, щоб видавати платнику єдиного податку довідку про чистий дохід.

Отже, виходить, що приватні підприємці - платники єдиного податку можуть отримати довідку у податкових органах лише про обсяг виручки, отриманої за відповідний звітний період, яка навряд чи дасть можливість розраховувати на отримання субсидії, оскільчи це лише виручка, а не прибуток, а власне підприємець може бути у збитках.
Таким чином, приватних підприємців-платників єдиного податку фактично позбавили права на отримання субсидій з житлово-комунальних послуг. Легше підприємцям на загальній системі - вони можуть враховувати витрати. Тому приватні підприємці на єдиному податку у разі скрутної ситуації можуть перейти на загальну систему оподаткування або тимчасово виписатися із власного житла на час оформлення субсидій без зняття з податкового обліку.
Петро ПАТЛАТИЙ
22.03.2015
Надання житлових субсидій майже ніяк не сприяє енергозбереженню

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 



КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 лютого 2015 року № 106

Про удосконалення порядку надання житлових субсидій


Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.
2. Затвердити згідно з додатками 1, 2 форми бланків:
заяви про призначення житлової субсидії;
декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
3. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Міністерством інфраструктури забезпечити до 15 квітня та до 1 листопада 2015 р. виготовлення підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, і доставку їх споживачам.
4. Особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів.
5. Збільшити граничну чисельність працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, районних державних адміністрацій згідно з додатком 3.
Міністерству фінансів під час опрацювання змін до Державного бюджету України на 2015 рік передбачити відповідні видатки на утримання додаткової чисельності зазначених працівників.
6. Ця постанова набирає чинності з 1 травня 2015 року, крім пункту 3, який набирає чинності з дня опублікування.
Прем’єр-міністр України
А. Яценюк
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 року № 106
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України
1. У Положенні про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848 “Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива” (ЗП України, 1996 р., № 2, ст. 76; Офіційний вісник України, 1997 р., число 39, с. 17; 1998 р., № 19, ст. 683; 1999 р., № 20, ст. 886, № 48, ст. 2350; 2000 р., № 5, ст. 178, № 35, ст. 1511; 2001 р., № 20, ст. 881, № 52, ст. 2373; 2002 р., № 51, ст. 2290; 2003 р., № 9, ст. 397, № 45, ст. 2362; 2004 р., № 30, ст. 2020; 2006 р., № 50, ст. 3327; 2007 р., № 39, ст. 1552; 2009 р., № 37, ст. 1251, № 42, ст. 1410; 2010 р., № 55, ст. 1869, № 71, ст. 2561; 2011 р., № 22, ст. 914, № 55, ст. 2213, № 71, ст. 2684; 2012 р., № 7, ст. 249; 2013 р., № 21, ст. 705; 2014 р., № 73, ст. 2064):
1) у пункті 2:
абзац третій після слів “побутове паливо і природний газ” доповнити словами “або природний газ і електроенергія”;
абзац п’ятий після слів “відповідність вимогам нормативно-правових актів” доповнити словами “, проведених організаціями, які здійснюють обслуговування таких мереж”;
2) абзац перший пункту 3 викласти у такій редакції:
“3. Призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі — структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).”;
3) пункт 4 після абзацу першого доповнити новими абзацами такого змісту:
“Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами встановлюються Кабінетом Міністрів України.
В окремих випадках за рахунок коштів, передбачених для надання субсидій, виходячи з конкретних обставин субсидії можуть призначатися структурними підрозділами з питань соціального захисту населення непрацездатним особам, які проживають самі, на понаднормову площу житла за рішеннями районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад або комісій, які ними утворюються. Рішення про призначення (непризначення) субсидій у таких випадках приймається на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї і переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у такому приміщенні, працевлаштування таких осіб або виникнення в них інших джерел доходів. Положення про комісії затверджують органи, які їх утворили.”.
У зв’язку з цим абзаци другий — п’ятий вважати відповідно абзацами четвертим—сьомим;
4) у пункті 5:
підпункти 1—4 виключити;
у підпункті 5:
перше речення викласти у такій редакції: “5) будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень.”;
друге речення виключити;
підпункт 6 після слова “осіб” доповнити словами “(осіб, які фактично проживають)”;
5) у першому реченні абзацу першого пункту 51 слова “та виконавчих органів міських і районних рад” замінити словами “, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад”;
6) пункт 6 після слів “на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації” доповнити словами “, або особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг (далі — орендар)”;
7) у пункті 7:
абзац перший після слів “житловому приміщенні (будинку) осіб” доповнити словами “(осіб, які фактично проживають)”;
абзаци другий і третій пункту 7 викласти у такій редакції:
“Кількість зазначених осіб та їх соціальний статус визначається на початок місяця, в якому надійшло звернення за призначенням субсидії, а у разі повторного призначення субсидії на наступний період — на початок місяця, з якого призначається субсидія.
У разі коли обсяг споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають, на підставі рішень районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій та виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад або утворених ними комісій та актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, зокрема, довідок, що підтверджують місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку).”;
8) пункти 8, 12 і 13 викласти у такій редакції:
“8. Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з отриманих особами доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб, інформацію про які зазначено у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, а для призначення субсидії на наступний період — доходів, відомості про які надаються ДФС, Пенсійним фондом України, фондами соціального страхування, вищими навчальними закладами у порядку, визначеному пунктом 13 цього Положення, а також розмірів державної соціальної допомоги, що виплачуються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово).”;
“12. Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного сукупного доходу осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення, а для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива — на основі річного доходу осіб за попередній календарний рік.
Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у I кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року, в інших випадках — за попередній календарний рік.
За бажанням громадян субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за шість місяців, що передують місяцю звернення) сукупного доходу осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення, після подання довідок про доходи таких осіб за зазначений період за формами, затвердженими Мінсоцполітики.
Для обчислення доходу непрацюючих громадян, яким призначено пенсію вперше або якщо вони залишили роботу в період, за який враховуються доходи, і не мають інших доходів, крім пенсії та доходів від особистого селянського господарства, в сукупному доході на розсуд пенсіонера враховується дохід за зазначений період або розмір призначеної щомісячної пенсії.
Для працездатних осіб (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, вищих навчальних закладах; осіб, призваних на строкову військову службу), середньомісячний дохід яких протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, менший від прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на такий період, у розрахунок субсидії за кожний місяць зазначеного періоду включається місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.
Для громадян, які одержують (одержували) стипендію, соціальні виплати (допомоги при народженні (усиновленні) дитини, до досягнення дитиною трирічного віку, по догляду за інвалідом I групи або особою, яка досягла 80-річного віку, за дитиною-інвалідом віком до 18 років, інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, допомоги по безробіттю, а також компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги і мають право на отримання субсидії, у тому числі на підставі рішень комісій, під час визначення сукупного доходу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) (осіб, які фактично проживають), враховуються фактичні розміри стипендій та соціальних виплат.
13. Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі — за місцем проживання):
заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами;
довідки про доходи — у випадках, передбачених абзацом третім пункту 12 цього Положення;
договір найму (оренди) житла (за наявності).
Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі — за місцем проживання).
Забороняється вимагати від громадян документи, що не передбачені цим Положенням.
Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.
Для нарахування субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п’ятиденний строк з дня його отримання подаються відомості про:
склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб — житлово-експлуатаційними організаціями або іншими органами, що визначені місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; у сільській місцевості — сільські (селищні) ради;
забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами за формами, затвердженими Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими держадміністраціями, в яких зазначається вартість послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування комунальними послугами в опалювальний і неопалювальний періоди, — житлово-експлуатаційними організаціями, житлово-будівельними (житловими) кооперативами, об’єднаннями співвласників багатоквартирного будинку та організаціями, що надають житлово-комунальні послуги;
доходи осіб з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків — ДФС у порядку, встановленому Мінсоцполітики та Мінфіном;
суми пенсійних виплат осіб, пенсії яким призначені відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (крім військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей), а також осіб, які отримують пенсії не за місцем реєстрації — Пенсійним фондом України.
Інформація про суми пенсійних виплат осіб (крім осіб, пенсії яким призначені відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”) одержується структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за результатами обміну електронними базами даних відповідно до пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. № 497 “Про забезпечення виконання функцій з призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 15, ст. 814).
Для нарахування субсидії можуть використовуватися відомості про доходи та розміри платежів у вигляді списків, довідок, даних на електронних носіях інформації, одержаних від служб зайнятості населення, житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирного будинку, організацій, що надають житлово-комунальні послуги та здійснюють нарахування плати за житлово-комунальні послуги за договорами з підприємствами (інформаційно-обчислювальні центри, розрахункові центри, центри нарахування плати за житлово-комунальні послуги тощо).
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 15 календарних днів від ДФС, Державтоінспекції, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, які здійснюють технічну інвентаризацію об’єктів нерухомого майна, вищих навчальних закладів, фондів соціального страхування інформацію, необхідну для призначення субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за призначенням субсидій.
У разі подання документів, передбачених цим пунктом, у неповному обсязі субсидія призначається за умови надходження протягом місяця з дня подання (відправлення) заяви усіх необхідних документів.
Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, визначених абзацами восьмим — дванадцятим цього пункту.”;
9) у пункті 14:
у першому реченні абзацу першого слова “шість місяців” замінити цифрами і словами “12 місяців з місяця звернення за її призначенням”;
абзаци третій — шостий викласти у такій редакції:
“У разі звернення із заявою про призначення субсидії протягом двох місяців з початку опалювального періоду (з дати зміни цін і тарифів на житлово-комунальні послуги) як виняток субсидія призначається з початку опалювального періоду (з місяця, в якому відбулися такі зміни).
Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення здійснюють розрахунок субсидії на наступний період (12 місяців, календарний рік) для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому відповідному періоді. Для цього структурні підрозділи з питань соціального захисту населення збирають необхідну інформацію у порядку, передбаченому пунктом 13 Положення, без звернення громадянина і протягом десяти днів після отримання зазначеної інформації приймають рішення щодо призначення (непризначення) субсидії та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.
У разі коли оплата послуг з централізованого опалення проводиться лише в опалювальний період або за двоставковим тарифом, або для індивідуального опалення використовується природний газ (електроенергія), розмір субсидії розраховується окремо на опалювальний і неопалювальний періоди.
Громадянин, якому призначено субсидію, зобов’язаний протягом місяця поінформувати структурні підрозділи з питань соціального захисту населення про зміни у складі зареєстрованих  у житловому приміщенні (будинку) осіб (орендарі — про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг, передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення, шляхом подання відповідних документів.”;
доповнити пункт після абзацу десятого новими абзацами такого змісту:
“коли початок (закінчення) опалювального періоду встановлений не з першого числа (не до останнього числа) місяця — виходячи з вартості послуг з централізованого опалення, газо- та електропостачання для індивідуального опалення з урахуванням кількості днів опалювального періоду;
отримання від ДФС за запитом уточненої інформації про доходи осіб, зазначених у пункті 7 цього Положення (крім субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива).”.
У зв’язку з цим абзаци одинадцятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами тринадцятим — сімнадцятим;
абзац тринадцятий виключити;
перше речення абзацу п’ятнадцятого після слів “не більше встановленої соціальної норми житла” доповнити словами і цифрою “(крім випадків призначення субсидії на понаднормову площу житла відповідно до пункту 4 цього Положення)”;
доповнити пункт абзацами такого змісту:
“Якщо норми споживання комунальних послуг, що затверджені органами місцевого самоврядування, є меншими, ніж соціальні нормативи користування комунальними послугами, для розрахунку субсидій застосовуються:
соціальні нормативи користування комунальними послугами (за наявності засобів обліку);
норми споживання, затверджені органами місцевого самоврядування (за відсутності засобів обліку).”;
10) у другому реченні абзацу третього пункту 15 слова “оплата обов’язкової частки платежу домогосподарства на наступний розрахунковий період” замінити словами “оплата послуг, у тому числі обов’язкової частки платежу домогосподарства, на наступні розрахункові періоди”;
11) у пункті 20:
у першому реченні абзацу другого після слів “житлово-комунальні послуги, якщо” доповнити словами “змінився власник особового рахунка або”;
абзац п’ятий виключити;
в абзаці восьмому слова “набуття права власності на житло (житлове приміщення) іншою особою, яка не була в ньому зареєстрована” замінити словами і цифрами “зміни, зазначені у пункті 14 цього Положення,”, а після слів “повертається ним” доповнити словами “у подвійному розмірі”;
12) у тексті Положення слова “органи праці та соціального захисту населення” в усіх відмінках і формах числа замінити словами “структурні підрозділи з питань соціального захисту населення” у відповідному відмінку і числі.
2. В абзаці першому пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 1998 р. № 1156 “Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії” (Офіційний вісник України, 1998 р., № 30, ст. 1129; 1999 р., № 20, ст. 886; 2000 р., № 5, ст. 178; 2003 р., № 21, ст. 932; 2007 р., № 2, ст. 69; 2010 р., № 55, ст. 1869, № 71, ст. 2561; 2011 р., № 53, ст. 2116; 2014 р., № 73, ст. 2064) слова “за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення” виключити, а слова “середньомісячного сукупного доходу за попередній календарний рік” замінити словами “сукупного доходу за попередній календарний рік”.
Додаток 1
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
Додаток 2
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106
Додаток 3
до постанови Кабінету Міністрів України
від 28 лютого 2015 р. № 106

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/tax_edin/4_110.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"