Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XXX. МАРАЗМИ АКЦИЗНОГО ЗБОРУ

Акцизна марка як засіб оптимізації акцизного збору або чому на справжній горілці можуть бути марки з написом “вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць”

Згідно з абзацами першим-третім частини першої статті 7 Закон України від 15.09.1995 № 329/95-ВР “Про акцизний збір на алкогольні напої та тютюнові вироби” марки акцизного збору виготовляються, зберігаються та продаються відповідно до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору, маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

Виробники алкогольних напоїв та тютюнових виробів проводять маркування кожної пляшки (упаковки) алкогольних напоїв та кожної пачки (упаковки) тютюнових виробів у такий спосіб, щоб марка розривалася під час відкупорювання (розкривання) товару відповідно до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору, маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Маркування алкогольних напоїв здійснюється марками акцизного збору, зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України. Маркуванню підлягають усі алкогольні напої з вмістом спирту етилового понад 8,5% об’ємних одиниць. Кожна марка акцизного збору на алкогольні напої повинна мати окремий номер, місяць і рік випуску марки та позначення про суму сплаченого акцизного збору за одиницю маркованої продукції. Порядок запровадження марок акцизного збору нового зразка встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. N 567. І пункт 5 цього положення з квітня 2005 року передбачає два види акцизних марок для горілки та лікеро-горілчаних виробів вітчизняного та імпортного виробництва з вмістом спирту етилового понад 8,5% об’ємних одиниць — з написом “вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць” та з написом “вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”. Як відомо, горілка має 40% об’ємних одиниць, що є більше, аніж 25%. Але завдяки недолікам законодавства на горілку, виявляється, можна без особливих проблем наклеїти акцизну марку з написом “вміст спирту етилового до 25% об’ємних одиниць”. І так роблять десятки заводів тим самим мінімізуючи сплату акцизного збору. Скажете це кримінал ? Ні. В жодному нормативному акті не передбачено, що на горілку має бути наклеєна акцизна марка з написом “вміст спирту етилового 25% і більше об’ємних одиниць”. На ній має бути марка, а ось яка конкретно щодо міцності напою – не сказано, оскільки пункт 20 Положення говорить про те, що алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з відхиленням від вимог цього Положення або марками, що не відповідають виду продукції та місткості тари та/або не видавалися безпосередньо виробнику (імпортеру) зазначеної продукції, вважаються немаркованими. Може це оператор наклейки марок помилився чи ще щось на заводі сталося... Саме завдяки такій схемі існує легальна горілка по 7-9 грн. за пляшку.

Щоб запобігти цьому Кабмін через 3 роки вирішив, що для алкоголю вітчизняного марка буде одна із зазначенням сплаченої суми акцизного збору. Для цього запроваджуються нові акцизні марки згідно з Постановою Кабінет Міністрів України від 12.03.2008 р. № 179 “Про запровадження марок акцизного збору нового зразка для алкогольних напоїв”. І лише з 1 липня 2008 року вважаються немаркованими:

алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з порушенням вимог цього Положення та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробникові (імпортерові) зазначеної продукції;

алкогольні напої з марками акцизного збору попереднього зразка, що не відповідають виду продукції та місткості тари;

алкогольні напої з марками акцизного збору нового зразка, на яких зазначення суми акцизного збору, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих ставок акцизного збору, міцності продукції та місткості тари.

Віталій МОСЕЙЧУК

Для приклеювання акцизних марок юридично використовують клей «дескрин», але фізично існує «декстрин»

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

                   від 12 березня 2008 р. N 179

                               Київ

Про запровадження марок акцизного збору нового зразка для алкогольних напоїв

Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

1. Запровадити з 1 липня 2008 р. марки акцизного збору нового зразка для алкогольних напоїв залежно від суми акцизного збору, сплаченого за одиницю маркованої продукції.

2. Внести до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. N 567 (Офіційний вісник України, 2003 р., N 17, ст. 761, N 42, ст. 2224, N 45, ст. 2357; 2004 р., N 12, ст. 748; 2005 р., N 16, ст. 838, N 22, ст. 1211), зміни, що додаються.

3. Державній податковій адміністрації припинити з 1 липня 2008 р. продаж марок акцизного збору попереднього зразка (далі — марки попереднього зразка).

Установити, що закуплені марки попереднього зразка застосовуються у виробництві алкогольних напоїв до їх повного використання у період до 1 серпня 2008 р., а алкогольні напої з такими марками перебувають в обігу до повної реалізації в межах строку придатності для споживання.

Імпортування (ввезення, пересилання) алкогольних напоїв з марками попереднього зразка дозволяється в разі, коли такі марки було придбано до 1 липня 2008 р. в установленому законодавством порядку, а алкогольні напої з такими марками перебувають в обігу до повної реалізації в межах строку придатності для споживання.

4. Міністерству фінансів разом з Державною податковою адміністрацією, Службою безпеки, Міністерством внутрішніх справ і Міністерством юстиції розробити та подати до 20 березня 2008 р. Кабінетові Міністрів України зразки нових марок акцизного збору для алкогольних напоїв.

5. Державній податковій адміністрації забезпечити:

проведення інвентаризації станом на 1 серпня 2008 р. залишків невикористаних марок попереднього зразка у продавців марок, на підприємствах — виробниках та в імпортерів алкогольних напоїв;

прийняття залишків невикористаних марок попереднього зразка, повернутих продавцям підприємствами — виробниками та імпортерами алкогольних напоїв відповідно до актів інвентаризації;

знищення зазначених залишків на підставі актів інвентаризації;

узагальнення за результатами інвентаризації та подання до 15 серпня 2008 р. державному спеціалізованому підприємству Міністерства фінансів окремої рознарядки на виготовлення марок акцизного збору нового зразка для обміну на невикористані марки попереднього зразка, виявлені під час інвентаризації;

безоплатну видачу до 1 вересня 2008 р. марок акцизного збору нового зразка підприємствам — виробникам та імпортерам алкогольних напоїв в обмін на повернуті марки попереднього зразка залежно від вмісту спирту етилового в горілці чи лікеро-горілчаних виробах або виду виноробної продукції, для маркування яких вони були придбані.

6. Міністерству фінансів:

забезпечити до 20 червня 2008 р. виготовлення та доставку державним спеціалізованим підприємством Міністерства фінансів Державній податковій адміністрації марок акцизного збору нового зразка для алкогольних напоїв згідно з окремою рознарядкою;

передбачити фінансування витрат зазначеного підприємства, пов’язаних з виготовленням та доставкою марок акцизного збору нового зразка за зазначеною рознарядкою.

Прем’єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Iнд. 34

                                          ЗАТВЕРДЖЕНО

                             постановою Кабінету Міністрів України

                                  від 12 березня 2008 р. N 179

 

                              ЗМIНИ,

що вносяться до Положення про виробництво, зберігання, продаж марок акцизного збору з голографічними захисними елементами і маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів

 

1. В абзаці четвертому пункту 3:

слова “за їх видами та платіжний документ” замінити словами “за їх видами, платіжний документ";

доповнити після слів “захисними елементами” словами “, та звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці”.

2. Пункт 5 викласти у такій редакції:

"5. Марки на алкогольні напої та тютюнові вироби імпортного виробництва мають фіолетовий колір, вітчизняного — зелений.

Наскрізна нумерація на марках складається з двох цифр індексу регіону України за місцезнаходженням виробника продукції, серії та окремого для кожної марки номера. Така нумерація наноситься паралельно довшій стороні марки. Iндекси регіонів наведено у додатку 1.

Крім того, на кожну марку наносяться такі реквізити:

для тютюнових виробів — напис, що складається з початкових літер слів “тютюн імпортний” ("тютюн вітчизняний") — “ТI” ("ТВ"), двозначного та однозначного числа (рік і квартал, у якому вироблено марки), розділених скісними лініями;

для алкогольних напоїв — напис, що складається з початкових літер слів “алкоголь імпортний” ("алкоголь вітчизняний") — “АI” ("АВ"), двох двозначних чисел (рік і місяць, у якому вироблено марки), розділених скісними лініями, та зазначення суми акцизного збору, сплаченої за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака.”.

3. Абзац другий пункту 10 викласти у такій редакції:

"заявку-розрахунок на придбання марок та звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці, за затвердженою Державною податковою адміністрацією формою у двох примірниках, один з яких залишається у продавця марок, другий (з відміткою продавця) — у виробника;”.

4. Доповнити пункт 13 після абзацу другого новим абзацом такого змісту:

"звіт про використання марок, придбаних за попередній місяць за формою, затвердженою Державною податковою адміністрацією, у двох примірниках, один з яких залишається у продавця марок, другий (з відміткою продавця) — у імпортера (замовника);”.

У зв’язку з цим абзаци третій — шостий вважати абзацами четвертим — сьомим.

5. У пункті 20:

абзац другий викласти у такій редакції:

"Для алкогольних напоїв використовуються марки із зазначенням суми акцизного збору, сплаченого за одиницю маркованої продукції, з точністю до тисячного знака, яка відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих ставок акцизного збору, міцності продукції та місткості тари.";

абзац четвертий замінити абзацами такого змісту:

"Вважаються немаркованими:

алкогольні напої та тютюнові вироби, марковані з порушенням вимог цього Положення та/або марками, що не видавалися безпосередньо виробникові (імпортерові) зазначеної продукції;

алкогольні напої з марками акцизного збору попереднього зразка, що не відповідають виду продукції та місткості тари;

алкогольні напої з марками акцизного збору нового зразка, на яких зазначення суми акцизного збору, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням діючих ставок акцизного збору, міцності продукції та місткості тари.”.

____________

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/tax_akciz/30_8.html


Попередня статтяНаступна стаття

[an error occurred while processing this directive]


Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2020. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"