Видача електронного цифрового підпису Міндоходів здійснюється за наказом, не зареєстрованим в Міністерстві юстиції, Положення про Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів також не зареєстрованеНаказом Міндоходів від 07.04.2013 р. №74 затверджено Положення про Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів. За ним основними завданнями ІДД Міндоходів є: 1) надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску; 2) інформування суб’єктів господарювання та громадян про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування державної митної справи, сплати єдиного внеску; 3) формування та підтримки в актуальному стані Бази знань Міндоходів; 4) організація роботи сервісу Міндоходів України «Пульс»; 5) організація роботи з надання послуг електронного цифрового підпису; 6) організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр». Таким чином його діяльність стосується прав та обов’язків громадян, зокрема зі сплати податків. Але тоді цей Наказ слід реєструвати в Мін‘юсті. Видача електронного цифрового підпису регулюється Наказом від 01.06.2013 №14, який теж ніде не зареєстровано. Петро ПАТЛАТИЙ 2.01.2014
МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ Н А К А З 07.04.2013 р. №74 Із змінами і доповненнями, внесеними наказами Міндоходів від 09.08.2013 № 340 Про затвердження Положення про Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів Відповідно до частини третьої статті 13 Закону України „Про центральні органи виконавчої влади”, постанов Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №563 „Про затвердження Типового положення про територіальні органи міністерства та іншого центрального органу виконавчої влади” і від 20 березня 2013 року №229 „Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів” та керуючись підпунктом 10 пункту 11 Положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року №141/2013, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Положення про Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів, що додається. 2. Директору Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів забезпечити дотримання вимог відповідного положення. 3. Департаменту інфраструктури (Лісняк С.І.) забезпечити виготовлення, засвідчення в установленому порядку та надсилання Інформаційно-довідковому департаменту Міндоходів двох примірників копії наказу і відповідного положення. Термін – три дні. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Міністр О.В. Клименко
Із змінами та доповненнями, внесеними наказами Міндоходів від 09.08.2013 №340 ПОЛОЖЕННЯ про Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів
1. Інформаційно-довідковий департамент Міністерства доходів і зборів України (далі – ІДД Міндоходів) є спеціалізованим департаментом у системі територіальних органів Міністерства доходів і зборів України (далі - Міндоходів), який підпорядковується Міндоходів. Скорочена назва Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів – ІДД Міндоходів. ІДД Міндоходів є правонаступником усіх прав та обов’язків Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби. 2. ІДД Міндоходів у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами і дорученнями Президента України, щорічним посланням Президента України до Верховної Ради України про внутрішнє і зовнішнє становище України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міндоходів, дорученнями Міністра доходів і зборів України (далі – Міністр), його першого заступника та заступників, іншими актами законодавства України. 3. Основними завданнями ІДД Міндоходів є: 1) надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску; 2) інформування суб’єктів господарювання та громадян про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування державної митної справи, сплати єдиного внеску; 3) формування та підтримки в актуальному стані Бази знань Міндоходів; 4) організація роботи сервісу Міндоходів України «Пульс»; 5) організація роботи з надання послуг електронного цифрового підпису; 6) організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр». 4. ІДД Міндоходів відповідно до покладених на нього завдань: 1) надає суб’єктам господарювання та громадянам консультації у письмовій формі з використанням Бази знань та інформаційно-довідкові послуги за допомогою Бази знань, системи Ліга:Закон та інших офіційних джерел інформації з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів; 2) наповнює Базу знань та взаємодіє зі структурними підрозділами Міндоходів щодо підтримки її в актуальному стані з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів; 3) реєструє користувачів, керує доступом для користування Базою знань, забезпечує захист інформаційних систем ІДД від несанкціонованого доступу; 4) забезпечує багатоканальний доступ суб’єктів господарювання та громадян до отримання інформаційно-довідкових послуг шляхом надання відповідей телефоном, факсом, електронною поштою, через веб-сайт, за допомогою автовідповідача; 5) здійснює моніторинг законодавства з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міністерство; 6) отримує від суб’єктів господарювання та громадян інформацію, яка надходить на сервіс «Пульс», щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників Міністерства та його територіальних органів, а також проблем, які виникають під час здійснення контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів та валютних цінностей, що переміщуються через митний кордон України; 7) направляє інформацію, яка надходить на сервіс «Пульс», до відповідних структурних підрозділів Міндоходів та його територіальних органів для реагування і вжиття заходів та інформує заявників про результати розгляду; 8) здійснює моніторинг та супроводжує опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», від суб’єктів господарювання та громадян; 9) аналізує статистику звернень суб’єктів господарювання та громадян на сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників Міністерства та його територіальних органів; 10) надає послуги електронного цифрового підпису; 11) надає у користування засоби криптографічного захисту інформації, у тому числі надійні засоби електронного цифрового підпису; 12) надає консультаційні послуги з питань отримання та використання електронного цифрового підпису; 13) приймає до розгляду звернення громадян, які надійшли до державної установи «Урядовий контактний центр» (далі – УКЦ) у інформаційній системі УКЦ, організовує та координує роботу структурних підрозділів Міндоходів зі зверненнями громадян, що надійшли з УКЦ та інформує УКЦ про результати їх розгляду; 14) здійснює інші визначені законами України повноваження, покладені на Міндоходів. 5. ІДД Міндоходів з метою організації своєї діяльності: 1) організовує роботу структурних підрозділів ІДД Міндоходів; 2) здійснює контроль за виконанням правил поведінки посадових осіб ІДД Міндоходів; 3) забезпечує прийом громадян, розгляд звернень громадян, запитів та звернень народних депутатів, а також запитів на отримання публічної інформації; 4) співпрацює з інститутами громадянського суспільства та забезпечує участь громадськості у формуванні та реалізації державної політики за напрямами діяльності Міндоходів; 5) інформує суспільство про показники роботи, напрями та підсумки діяльності ІДД Міндоходів у порядку та способи, передбачені законодавством; 6) організовує роз’яснювальну роботу у засобах масової інформації щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції Міндоходів; 7) реалізує в межах компетенції інформаційну політику Міндоходів; 8) надає пропозиції Міндоходів щодо формування державного замовлення на підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації фахівців у відповідних сферах; 9) здійснює добір кадрів в ІДД Міндоходів, формує кадровий резерв на відповідні посади, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників ІДД Міндоходів; 10) здійснює прогнозування та планування видатків на матеріально-технічне забезпечення і розвиток діяльності ІДД Міндоходів; 11) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики щодо державної таємниці та захисту інформації, контроль за її збереженням в ІДД Міндоходів, а також мобілізаційну підготовку, мобілізацію та контроль за здійсненням таких заходів; 12) здійснює нагляд за охороною праці в ІДД Міндоходів; 13) здійснює заходи щодо забезпечення протипожежної безпеки в ІДД Міндоходів; 14) забезпечує ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів; 15) організовує планово-фінансову роботу в ІДД Міндоходів, здійснює контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує організацію та удосконалення бухгалтерського обліку; 16) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів; 17) здійснює в межах своїх повноважень заходи щодо запобігання корупції і контроль за їх здійсненням в ІДД Міндоходів; 18) організовує інформаційно-аналітичне забезпечення ІДД Міндоходів та автоматизацію його діяльності; 19) здійснює інші повноваження, визначені законами України та покладені на Міндоходів Президентом України. 6. ІДД Міндоходів має право: 1) одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб; 2) скликати наради, утворювати консультативні органи (комісії, робочі групи тощо) для сприяння здійсненню покладених на ІДД Міндоходів завдань; 3) представляти за дорученням керівництва Міндоходів у взаємовідносинах з територіальними органами Міндоходів з питань, що належать до компетенції ІДД Міндоходів; 4) одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів Міндоходів та його територіальних органів інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на ІДД Міндоходів завдань і функцій; 5) вносити керівництву Міндоходів пропозиції з питань, що належать до компетенції ІДД Міндоходів; 6) узгоджувати і вирішувати питання координації, взаємодії з іншими структурними підрозділами Міндоходів та його територіальними органами; 7) видавати накази та інші організаційно-розпорядчі документи ІДД Міндоходів, готувати проекти наказів та інших організаційно-розпорядчих документів Міндоходів; 8) готувати за підписом керівництва Міндоходів листи та документи до міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, територіальних органів Міндоходів України, підприємств установ, організацій та громадян з питань, що належать до компетенції ІДД Міндоходів. Посадові особи ІДД Міндоходів користуються правами, передбаченими законом. 7. ІДД Міндоходів під час виконання покладених на них завдань у межах компетенції взаємодіє в установленому порядку зі структурними підрозділами Міндоходів, його територіальними органами, органами державної влади, громадськими організаціями, об’єднаннями, профспілками та організаціями роботодавців, підприємствами, установами, організаціями, громадянами, платниками тощо.
8. ІДД Міндоходів у межах повноважень, на основі і на виконання доручень Міндоходів видає накази організаційно-розпорядчого характеру, які підписуються директором ІДД Міндоходів. Акти ІДД Міндоходів можуть бути скасовані Міністром повністю чи в окремій частині. 9. ІДД Міндоходів очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади Міністром у порядку, визначеному законодавством. Директор ІДД Міндоходів має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади Міністром. Директор ІДД Міндоходів вносить Міністру пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад своїх заступників.
10. Директор ІДД Міндоходів: 1) очолює та здійснює керівництво діяльністю ІДД Міндоходів, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності; 2) вносить Міністру пропозиції щодо пріоритетів роботи ІДД Міндоходів і шляхів виконання покладених на нього завдань, подає на затвердження плани роботи ІДД Міндоходів (річні, піврічні), звітує про їх виконання; 3) організовує та забезпечує виконання в ІДД Міндоходів Конституції України, законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України, наказів Міндоходів, доручень Міністра, першого заступника (заступника, заступника Міністра - керівника апарату); 4) дає обов’язкові для виконання державними службовцями та працівниками ІДД Міндоходів доручення; 5) підписує від імені Міндоходів (на бланках Міндоходів) листи та документи до територіальних органів Міндоходів з питань, що належать до його компетенції; 6) звітує перед Міністром щодо виконання покладених на ІДД Міндоходів завдань; 7) призначає на посади та звільняє з посад керівників структурних підрозділів, працівників ІДД Міндоходів, присвоює їм спеціальні звання та ранги державних службовців, приймає рішення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності; 8) порушує перед Міністром питання про присвоєння спеціальних звань та рангів державних службовців своїм заступникам, а також щодо заохочення та притягнення їх до відповідальності; 9) подає на затвердження Міністру структуру ІДД Міндоходів; 10) розподіляє обов'язки між своїми заступниками; 11) визначає функціональні повноваження структурних підрозділів у складі ІДД Міндоходів; 12) затверджує положення про структурні підрозділи ІДД Міндоходів і посадові інструкції працівників; 13) підписує накази та інші документи організаційно-розпорядчого характеру ІДД Міндоходів; 14) бере участь у розробці та внесенні в установленому порядку Міністру проектів законодавчих актів, організаційно-розпорядчих документів з питань, що належать до сфери діяльності ІДД Міндоходів; 15) здійснює розгляд та погодження проектів нормативно-правових актів та організаційно-розпорядчих документів Міндоходів; 16) ініціює питання проведення службового розслідування стосовно керівників структурних підрозділів, їх заступників, інших посадових осіб ІДД Міндоходів; 17) вирішує інші питання, пов’язані з діяльністю ІДД Міндоходів; 18) вносить Міністру подання щодо представлення в установленому порядку посадових осіб ІДД Міндоходів до відзначення державними нагородами України; 19) представляє ІДД Міндоходів у публічно-правових відносинах з іншими органами, підприємствами, установами та організаціями в Україні та за її межами; 20) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенції ІДД Міндоходів; 21) забезпечує ведення посадовими особами ІДД Міндоходів особистого прийому громадян та розгляд їх письмових звернень; 22) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.
11. ІДД Міндоходів утримується за рахунок державного бюджету. Структуру ІДД Міндоходів затверджує Міністр. Штатний розпис, кошторис ІДД Міндоходів затверджує заступник Міністра - керівник апарату. Гранична чисельність працівників ІДД Міндоходів затверджується Міністром. 12. ІДД Міндоходів утворюється у порядку, передбаченому статтею 13 Закону України „Про центральні органи виконавчої влади”. 13. ІДД Міндоходів є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України, коду ЄДРПОУ і свого повного найменування, інші печатки і штампи, власні бланки, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України.
Директор Департаменту регулювання діяльності Міністерства та його територіальних органів Л.Г. Клочкова
____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/tax/4_254.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2024. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|