Держава мухлює з ЄСВ. Легалізація зарплатЗаконом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» від 28.12.2014 № 77-VІІІ установлено, що з 1 січня 2015 року при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам та/або при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами ставки єдиного внеску, встановлені частиною п'ятою статті 8 та статтею 10 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" для платників єдиного внеску, визначених в абзацах другому та третьому пункту 1 частини першої статті 4 та статті 10, застосовуються з коефіцієнтом 0,4 (крім виключень, передбачених цією частиною), у випадку, якщо платником виконуються одночасно такі умови: 1) загальна база нарахування єдиного внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами, в 2,5 рази або більше перевищує загальну середньомісячну базу нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік; або якщо загальна база нарахування єдиного внеску не перевищує в 2,5 рази, або більше загальну середньомісячну базу нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік, то платник замість коефіцієнту 0,4 застосовує коефіцієнт, що розраховується шляхом ділення загальної середньомісячної бази нарахування єдиного внеску платника за 2014 рік на загальну базу нарахування єдиного внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода, за цивільно-правовими договорами (але в будь-якому випадку коефіцієнт не може бути менше 0,4);2) середня заробітна плата по підприємству збільшилася мінімум на 30 відсотків у порівнянні з середньою заробітною платою за 2014 рік; 3) середній платіж на одну застраховану особу після застосування коефіцієнта складе не менше ніж 700 гривень; 4) середня заробітна плата по підприємству складе не менше трьох мінімальних заробітних плат. З 1 січня 2016 року при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам та/або при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами ставки єдиного внеску, встановлені частиною п'ятою статті 8 та статтею 10 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" для платників єдиного внеску, визначених в абзацах другому та третьому пункту 1 частини першої статті 4 та статті 10, застосовуються з коефіцієнтом 0,6. Що ми маємо по факту: 1) п.2 суперечить п.1 коефіцієнт 0.4 застосовується тільки якщо збільшити середню ЗП в 2.5 рази. Або держава змушує бізнес мухлевать за обліковим складом підприємства, переводячи з одного підприємства в інше для досягнення п.1. 2) пункт 3 і 4 фіксує, що середня ЗП по підприємству повинна бути не менше ніж 3654 грн. або можливо навіть більше з урахуванням пункту 3. 3) Законодавці фактично зробили умови, що сума оплати ЄСВ не зменшиться, а сума податку прибуткового збільшитися у зв'язку з легалізацією, що фактично є пряме збільшення податкового навантаження на бізнес при детінізації. 4) Тих, хто легально працював, змушують ще підвищити зарплату на 30%, що в умовах кризи - практично нереально. ЄСВ або розлучення бізнесу на «легалізацію зарплат» Данило Монин http://blogs.lb.ua/daniil_monin/291341_esv_razvod_biznesa.htmlЗниження ЄСВ не стосується нотаріусів, їхніх найманих працівників та інших самозайнятих осіб |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|
||||
___________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/strax_all/22_56.html
|
|||||
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |