Телеканали при трансляції реклами мають право не встановлювати свій логотипВідповідно до статті 21 Закону України від 02.06.1995 р. № 198/95-ВР "Про телебачення і радіомовлення" телерадіоорганізація зобов’язана повідомляти свою назву та інші вихідні дані (позивні, емблема тощо): при цілодобовому мовленні — не менше чотирьох разів, в інших випадках — на початку та в кінці мовлення. Для виділення власних програм чи передач телерадіоорганізація використовує постійний логотип. Логотип, зареєстрований у встановленому порядку, захищається законодавством про патенти. Відповідно до пункту 5.1.4.1.6 Правил використання каналів мовлення, які затверджено Рішенням Нацради телерадіомовлення від 02.06.2004 р. № 622, кожна програма повинна мати ідентифікуюче її зображення (логотип) телерадіоорганізації, що її створила. Таким чином, оскільки реклама не є програмою, тому телерадіоорганізації при трансляції реклами можуть не встановлювати свій логотип, особливо при трансляції роликів, які створені сторонніми організаціями. Особливо це спостерігається на телеканалі Інтер, 1+1 тощо. В результаті ускладнюється процес оскарження реклами, оскільки при запису її на відеомагнітофон немає логотипу. Напевно саме для цього це і зроблено, щоб транслювати сумнівну рекламу. Віталій МОСЕЙЧУК
Стаття 9. Ідентифікація реклами1. Реклама має бути чітко відокремлена від іншої інформації, незалежно від форм чи способів розповсюдження, таким чином, щоб її можна було ідентифікувати як рекламу. 2. Реклама у теле- і радіопередачах, програмах повинна бути чітко відокремлена від інших програм, передач на їх початку і наприкінці за допомогою аудіо-, відео-, комбінованих засобів, титрів, рекламного логотипу або коментарів ведучих з використанням слова “реклама”. 3. Інформаційний, авторський чи редакційний матеріал, в якому привертається увага до конкретної особи чи товару та який формує або підтримує обізнаність та інтерес глядачів (слухачів, читачів) щодо цих особи чи товару, є рекламою і має бути вміщений під рубрикою “Реклама” чи “На правах реклами”. 4. Логотип телерадіоорганізації, яка здійснює трансляцію програм, передач, не вважається рекламою. 5. Прихована реклама забороняється. Закон України від 11.07.2003 р. № 1121-IV "Про рекламу" ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/service/9_55.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|