За телефоном 109 можна отримати інформацію лише про абонентів Укртелекому. Телефонні оператори не поспішають ділитися між собою довідковою інформацієюВідповідно до частини першої статті 62 Закону України від 18.11.2003 р. № 1280-IV “Про телекомунікації” до загальнодоступних телекомунікаційних послуг належать: підключення кінцевого обладнання споживача до телекомунікаційних мереж загального користування (універсальний доступ), послуги фіксованого телефонного зв’язку в межах зони нумерації (місцевий телефонний зв’язок), а також виклик служб екстреної допомоги, послуги довідкових служб і зв’язку за допомогою таксофонів, за винятком послуг, що надаються з використанням безпроводового доступу. Аналогічно говорять і Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 09.08.2005 р. №720: “Телекомунікаційні послуги поділяються на: 1) загальнодоступні (універсальні), до яких належать послуги фіксованого телефонного (місцевого, міжміського, міжнародного) зв’язку, крім послуг, що надаються з використанням безпроводового доступу, в тому числі служб екстреного виклику, довідкових служб, зв’язку за допомогою таксофонів та переговорних пунктів, факсимільного і телеграфного зв’язку;.... Але річ в тім, що кожен телефонний оператор має свої довідкові служби і не дуже і хочуть всі вони створювати єдині довідкові служби. Тому за телефоном 109, який належить Укртелекому, можна дізнатися лише про абонентів Укртелекому, а не інших телефонних операторів. В той же час згідно з підпунктом 3.16 Ліцензійних умов провадження діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг фіксованого міжнародного, міжміського, місцевого телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку, які затверджено Наказом Держкомзв'язку та інформатизації від 17.06.2004 р. № 132 та зареєстровано у Мін’юсті України 05.08.2004 за № 977/9576, ліцензіат зобов’язаний періодично, шляхом оприлюднення інформувати споживачів щодо змісту, якості, вартості та порядку надання телекомунікаційних послуг. Про зміну цін (тарифів), інші зміни, що стосуються надання послуг фіксованого телефонного зв’язку, інформувати не пізніше ніж за сім календарних днів до їх уведення. Ліцензіат повинен вести облік абонентів і дані про них подавати до довідкових служб згідно з діючим законодавством. Але одночасно є протиріччя з пунктом 3.18 цих умов, за яким оператор телекомунікацій зобов’язаний надавати безоплатний доступ споживачам до телекомунікаційних мереж загального користування для виклику пожежної охорони, міліції, швидкої допомоги, аварійних служб газу. Ліцензіат для забезпечення доступу споживачів до аварійних служб та телефонних довідково-інформаційних служб повинен: взаємодіяти з іншими операторами, провайдерами телекомунікацій; співпрацювати на договірних засадах зі службами телефонних довідників; співпрацювати на договірних засадах з іншими операторами телекомунікацій для забезпечення доступу споживачів до телефонних довідково-інформаційних служб. Тобто доступ до довідкових служб між операторами покладено на комерційну основу, і вони не зобов’язані передавати один одному довідкові дані про абонентів. В підсумку ті самі абоненти не можуть знайти телефони один одного через автаркію та примітивність українських телефонних операторів. Віталій МОСЕЙЧУК ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/service/9_50.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|