ТИМЧАСОВЕ ВІДКЛЮЧЕННЯ ТЕЛЕФОНУ ЗА ЗАЯВОЮ АБОНЕНТА НЕ ЗМЕНШУЄ НІ НА КОПІЙКУ АБОНЕНТНУ ПЛАТУ ЗА КОРИСТУВАННЯ ТЕЛЕФОНОМВідповідно до пункт 91 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2005 р. N 720, за заявою абонента надання послуг (відключення телефону) може припинятися на зазначений у ній строк за умови внесення абонентної плати за період відключення та оплати цієї послуги. Таким чином тимчасове відключення телефону за заявою абонента не зменшує ні на копійку абонентну плату за користування телефоном (незважаючи на те, що у рахунок абонплати надається 12 000 нетарифікованих секунд загальної тривалості місцевих розмов для споживачів (населення) і| 10 500 нетарифікованих секунд для юридичних осіб при почасовій оплаті місцевих розмов незалежно від способу підключення), а крім того ще і вимагають оплатити відключення. Який дурень буде тоді тимчасово відключати ? Оператори мотивують необхідність відключення тим, щоб ніхто сторонній не скористався підключеним телефоном при відсутності господаря, ніби при його присутності ніхто не може підключити ся на лінії. Тобто технічні проблеми несанкціонованого підключення оператори вирішують за рахунок абонентів, замість того, щоб захищати абонентів від незаконного підключення. Віталій МОСЕЙЧУК ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/service/9_40.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|