ЯКЩО ЗВ’ЯЗОК ЧЕРЕЗ ПОШКОДЖЕННЯ КАБЕЛЮ АБО СТАНЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ ВТРАТИЛО МЕНШЕ 100 АБОНЕНТІВ, ТО ЦЕ НЕ АВАРІЯ. СТРОКИ УСУНЕННЯ ПОШКОДЖЕНЬ НЕ РУГУЛЮЮТЬСЯ ПРАВИЛАМИ НАДАННЯ ТА ОТРИМАННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГЗгідно з пунктом 3 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України № 720 від 09.08.2005 р., у цих Правилах терміни вживаються у такому значенні: <…> аварія у телефонній мережі — пошкодження кабелю або станційного обладнання ємністю 100 і більше ліній, яке призводить до втрати зв’язку 100 або більшої кількості абонентів; Таким чином, якщо зв’язок через пошкодження кабелю або станційного обладнання втратило менше 100 абонентів, то це не аварія. А невідомо що, напевно полтергейст. А головне в іншому. Згідно з пунктом 491 цих Правил оператор, провайдер зобов’язаний: забезпечувати якість послуг відповідно до вимог, встановлених нормативними документами у сфері телекомунікацій; усувати пошкодження і наслідки аварій у строки і в порядку, передбачені нормативними документами у сфері телекомунікацій. А оскільки аварії при відсутності зв’язку у менш ніж 100 абонентів немає, то нема чого і усувати, і наслідкив ніяких немає … При цьому зауважимо, що строки усунення пошкоджень не ругулюються Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг. Одразу видно, що Правила написано на замовлення операторів та провайдерів. Віталій МОСЕЙЧУК ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/service/9_32.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|