Гучність телереклами в Україні збільшується порівняно с гучністю поточної передачіЗгідно з частиною шостою статті 8 від від 03.07.1996 р. № 270/96-ВР «Про рекламу» гучність звуку реклами, що транслюється по телебаченню і радіо, не повинна перевищувати гучність звуку поточної програми, передачі. Але на практиці гучність телереклами в Україні збільшується десь на 30-50% порівняно с гучністю поточної передачі (фільма). А чому так? Річ в тім, що Закон не містить прямої відповідальності за порушення частини шостої статті 8. Є штрафи на розповсюджувачів реклами за вчинення дій, передбачених пунктом 3 частини другої цієї статті (розповсюджувачі реклами, винні в порушенні встановленого законодавством порядку розповсюдження та розміщення реклами), — у розмірі п’ятикратної вартості розповсюдження реклами (абзац четвертий частини четвертої статті 27 Закону). А гучність звуку слід спеціально документувати, що робити значно важче, ніж документувати відео. Петро ПАТЛАТИЙ 20.04.2014
Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/service/9_129.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|