Не можу добитися відключення послуг Укртелекома!!! Або чому нараховують абонплату при відключенні телефону?Рік тому в мене не прийняли заяву про відключення телефону у відділенні по вул. Гудименко в Запоріжжі, тому що мені особисто потрібно звернутися в центральний офіс. Я пояснила, що не можу їхати з пересадками за станом здоров'я. ЦЕ ВАШІ ПРОБЛЕМИ була відповідь!!! Намагалася не платити за телефон до напівроку - не відключили... Я ним практично не користуюся. У мене мобільний зв'язок. АЛЕ НАРЕШТІ із КВІТНЯ місяця відключили за несплату. Я зняла телефонний апарат з надією, що ВСЕ ЗАКІНЧИЛОСЯ. Останню оплату послуг погасила 1 квітня. Але мені знову приходять повідомлення. У відділенні зв'язку всі той же оператор Виноградова Валентина вже ухвалює на місці заяви про відключення, але від мене вона знову його не ухвалює, тому що я зобов'язано погасити нараховані 72,91 грн??? Наскільки правомірні її вимоги??? Я пенсіонер з мінімальною пенсією. Це було 13 травня 2013 року. Тамара
Здрастуйте. Особисто в мене була така ж проблема. Навіть якщо вам відключають телефон за заборгованість, то продовжують нараховувати абонплату як вони говорять « за забереження номеру». Примусово змушують платити за місяці, коли телефон був відключений + збір за видачу судового наказу, якщо справа дійшла до суду. чи Правильно нараховувати абонплату за час, коли телефон був відключений? Це дивно, але нараховують абонплату правильно. Адже номер за вами зберігається, ведеться його обслуговування, подається струм і т.п. Адже в хитрому договорі, складеному Укртелекомем, не прописане, що абонплата не нараховується, якщо телефон відключений за борг. Тим більше, що борг виник з вини абонента. І це проблема не тільки абонентів «Укртелекома», контрактні абоненти мобільних операторів також маю такі проблеми, правда в них часто залишаються вхідні дзвінки, а вихідні блокуються. Укртелекому варто було б побрати цю практику на озброєння, а то виходить, що він гроші практично одержує нізащо, а радянське минуле й слабкі технічні можливості цього робити не завжди дозволяють. Без відвідування офісу обслуговування абонентів для розв'язку проблеми не обійтися або за дорученням це може зробити хто-небудь інший, але отут потрібний нотаріус. Заява повинна бути написане в 2-х екземплярах (один для "Укртелекома", другий — для вас, на якім попросите поставити оцінку про одержання). Бланки заяв дають в офісах Укртелекома. Особисто мені дали тільки один экземляр бланка, тому другий потрібно проситися-вимагати.
Якщо Ви
одержали копію судового наказу, у Вас ще їсти час подати заява про його
скасування (10 днів після вручення).
Якщо Вам
буде відмовлено й наказ набуде чинності, залишається просити про відстрочку або
розстрочку виконання розв'язку (ст.36 ЗУ " Про виконавче провадження").
Ситуація
така: «Відповідно до пунктів 116-117 Правил надання та отримання
телекомунікаційних послуг (затверджено
постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295)
оплата за надані в кредит послуги електрозв'язку вноситися абонентом в 10-ти
денний рядків після одержання рахунку на оплату, алі не пізніше 20 числа місяця,
наступного за розрахунковим періодом. Віталій МОСЕЙЧУК 14.05.2013 ____________ Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/service/9_119.html
(C)
Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99. |
Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
|