Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу України Комментарий Налогового кодекса Украины| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

ГЛАВА XLІ. МАРАЗМИ, НОВИНИ ПРОКУРАТУРИ

ЧИСЕЛЬНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ГЕНЕРАЛЬНОЇ ПРОКУРАТУРИ В УКРАЇНІ ЗАЛЕЖИТЬ НЕ ВІД РІВНЯ ЗЛОЧИННОСТІ, А ВІД ФОНДУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ

Відповідно до частини третьої статті 13 Закону України від 05.11.1991 р. №1789-XII "Про прокуратуру" штатна чисельність органів прокуратури України в межах фонду заробітної плати затверджується Генеральним прокурором України. Тобто чисельність Генеральної прокуратури в Україні залежить не від рівня злочинності, необхідності захисту інтересів держави та громадянина, а від фонду заробітної плати … До речі, в загальному доступі Наказів Генерального прокурора про чисельність Генеральної прокуратури немає …

Куток споживача. Куток покупця. Куточок споживача. Куточок покупця

Кутки споживача від 99 до 399 грн. + все торговельне законодавство

Вантажний велосипед. Грузовой велосипед. Велорикша Украина

Універсальний вантажний велосипед + ручний вантажний візок в подарунок

Рекламна стійка, інформаційний стенд вертиться, вертящаяся стійка, стенд-листалка, стенд-вертушка

Ротаційна (гортальна) настільна система (промо-стійка), 11 прозорих кишень А4, 250 грн.

 


ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 19 вересня 2005 року №1

Про організацію роботи і управління в органах прокуратури України

З метою визначення основних засад і напрямів організації роботи органів прокуратури України, спрямування управлінської діяльності прокурорів на забезпечення ефективного виконання покладених на них завдань і функцій, керуючись ст. 15 Закону України «Про прокуратуру», наказую:

1. Заступникам Генерального прокурора України, прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів та Військово-Морських Сил України, міським, районним, міжрайонним та іншим прирівняним до них прокурорам, начальникам структурних підрозділів апаратів, їх заступникам здійснювати належне керівництво підпорядкованими органами та працівниками, спрямовувати їх діяльність на ефективне виконання покладених на прокуратуру завдань і функцій, приділяти постійну увагу питанням організації роботи та контролю виконання.

2. Організаційне забезпечення управлінських заходів Генерального прокурора України та прокурорів обласного рівня, контроль за виконанням їхніх доручень, додержання вимог наказів та інших документів з питань організації роботи покласти на організаційно-контрольні підрозділи, до яких призначати кваліфікованих і досвідчених працівників, що мають достатній практичний досвід роботи на керівних посадах в органах прокуратури і здатні принципово виконувати покладені на них обов'язки.

2.1. У Генеральній прокуратурі України зазначений підрозділ підпорядкувати першому заступникові Генерального прокурора України, а в прокуратурах обласного рівня — їх керівникам.

2.2. У прокуратурах районної (міської) ланки відповідальність за цей напрям роботи покласти безпосередньо на прокурорів.

3. Прокурорам усіх рівнів здійснювати свої повноваження виключно в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Не допускати втручання в компетенцію інших органів, установ та організацій. Не підміняти органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування. Поважати та захищати незалежність і гідність судової влади.

3.1. Принципово реагувати на будь-які посягання на незалежність прокуратури у здійсненні повноважень. Протидіяти втручанню органів державної влади, посадових осіб, громадських об'єднань та організацій у діяльність прокурорів. Запобігати впливу на працівників прокуратури з метою перешкодити виконанню ними службових обов'язків або добитися прийняття неправомірного рішення. Про такі факти невідкладно інформувати вищестоящих прокурорів, а в передбачених законом випадках вирішувати питання про притягнення винних осіб до встановленої законом відповідальності.

3.2. Не допускати порушення процесуальної самостійності прокурорсько-слідчих працівників. Вказівки з питань слідчої, наглядової діяльності та участі прокурорів у судах надавати підпорядкованим працівникам виключно у письмовій формі.

3.3. Інформувати про діяльність органів прокуратури, безумовно додержуючись вимог законодавства, що регламентує правовий режим інформації з обмеженим доступом, у тому числі даних досудового розслідування та наглядових перевірок. Порядок висвітлення діяльності прокуратури в засобах масової інформації визначати окремим наказом Генерального прокурора України.

4. Питання організації роботи органів прокуратури з окремих напрямів визначати в галузевих наказах, у яких на основі чинного законодавства та цього наказу конкретизувати завдання і пріоритети прокурорської діяльності, предмет нагляду, приводи, підстави або періодичність проведення перевірок, повноваження різних ланок прокурорської системи, критерії оцінки їхньої роботи.

4.1. Особливості діяльності військових, транспортних, природоохоронних, інших спеціалізованих прокуратур та прокуратур міст з районним поділом визначати окремими наказами Генерального прокурора України.

5. Діяльність органів прокуратури організовувати за територіальним і функціональним (галузевим) принципами.

5.1. На міські, районні, міжрайонні, інші прирівняні до них прокуратури як на головну ланку системи органів прокуратури покласти здійснення на відповідній території нагляду за додержанням законів місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами й організаціями, незалежно від форм власності, підпорядкованості та приналежності, їх посадовими і службовими особами, громадянами; провадження досудового слідства; підтримання державного обвинувачення, представництво інтересів громадянина або держави у місцевих загальних судах у випадках, передбачених законом.

5.2. Прокуратурам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя безпосередньо здійснювати нагляд за додержанням законів відповідними органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами; провадити досудове слідство у справах про злочини, вчинені посадовими і службовими особами цих органів, та в інших важливих справах, що віднесені до підслідності прокуратури; забезпечувати підтримання державного обвинувачення у загальних апеляційних судах, організацію здійснення представництва інтересів громадянина або держави в місцевих, окружних спеціалізованих та апеляційних судах.

5.3. Генеральній прокуратурі України безпосередньо здійснювати нагляд за додержанням законів Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади та правоохоронними органами; проводити досудове слідство у справах про злочини, вчинені посадовими і службовими особами цих органів, та в інших особливо важливих справах, що віднесені до підслідності прокуратури; забезпечувати підтримання державного обвинувачення у Верховному Суді України, представництво інтересів громадянина або держави у вищих спеціалізованих судах та Верховному Суді України.

5.4. На апарати Генеральної прокуратури України та прокуратур обласного рівня покласти також організаційне і методичне керівництво підпорядкованими прокуратурами та контроль за їх діяльністю. Не допускати при цьому проявів формалізму, зайвого паперотворення, дріб'язкової опіки. Принципово реагувати на факти бюрократичного стилю і методів керівництва.

5.5. Розмежування повноважень між органами прокуратури у межах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя здійснювати за потреби на основі зазначених положень наказами відповідних прокурорів. Копії таких наказів надсилати до організаційно-контрольного підрозділу Генеральної прокуратури України.

5.6. Прокуратурам вищого рівня брати до свого розгляду питання, що належать до компетенції підпорядкованих прокуратур, лише за виняткових обставин та за розпорядженням чи письмовою вказівкою керівника відповідної прокуратури.

6. Визначення оптимальної структури, штатної чисельності апаратів та належний розподіл обов'язків між керівництвом і підлеглими працівниками розглядати як найважливіші організаційно-управлінські чинники.

6.1. Обов'язки між керівництвом розподіляти наказами Генерального прокурора України та прокурорів обласного рівня.

6.2. Структуру Генеральної прокуратури України, прокуратур обласного рівня розробляти управлінню кадрів за участю організаційно-контрольного підрозділу Генеральної прокуратури України за поданнями відповідних прокурорів і заступників Генерального прокурора України та затверджувати наказами Генерального прокурора України.

6.3. Штатну чисельність апарату Генеральної прокуратури України, підпорядкованих органів прокуратури розробляти управлінню кадрів Генеральної прокуратури України, додержуючись раціонального співвідношення керівних, оперативних і технічних працівників, погоджувати з організаційно-контрольним підрозділом та затверджувати наказами Генерального прокурора України.

22.2. Підсумкові колегії за участю підпорядкованих прокурорів проводити не частіше ніж два рази на рік по закінченні планово-звітного періоду з метою визначення необхідних заходів на перспективу.

22.3. Звіти керівників структурних підрозділів заслуховувати на колегіях за наявності суттєвих недоліків у роботі, після попередньо вжитих заходів реагування, а підпорядкованих прокурорів — також за результатами комплексних перевірок. У разі виникнення питання щодо відповідності зазначених осіб займаній посаді ініціювати внесення його на розгляд атестаційної комісії, а у передбачених законодавством випадках порушувати питання щодо притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.

22.4. На колегіях не розглядати кадрові питання, які віднесено до компетенції атестаційних комісій, а також питання, порядок вирішення яких врегульовано процесуальним законодавством.

22.5. На розгляд оперативних нарад виносити питання з окремих напрямів діяльності підпорядкованих прокуратур і піднаглядних органів, які не потребують комплексного підходу до їх вирішення, а також щодо організації роботи структурних підрозділів апаратів, міських, районних, міжрайонних та інших прирівняних до них прокуратур, звіти прокурорсько-слідчих працівників про виконання службових обов'язків, додержання дисципліни і правил трудового розпорядку. У разі прийняття рішень і визначення конкретних заходів складати протоколи за підписом головуючого, здійснювати контроль за їх виконанням.

22.6. Керівників та посадових осіб інших державних органів запрошувати на засідання колегій чи на оперативні наради у разі необхідності заслуховування їх повідомлень і пояснень з приводу порушень законодавства.

22.7. Рішення і протоколи засідань колегій складати та підписувати у п'ятиденний термін з часу їх проведення, а протоколи оперативних нарад — упродовж трьох діб.

23. Прокурорам усіх рівнів координувати діяльність правоохоронних органів по боротьбі із злочинністю відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про прокуратуру». Координаційні наради проводити відповідно до виникаючих проблем з метою визначення спільних заходів по боротьбі із злочинністю та контролю за їх виконанням.

23.1. Прокурорам міст з районним поділом здійснювати координаційну діяльність у межах міста із залученням прокурорів районного рівня в порядку, визначеним наказом Генерального прокурора України щодо їх повноважень.

24. Міжвідомчі наради проводити у разі необхідності узгодження спільних заходів з питань додержання законності з контролюючими органами, іншими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

25. Порядок проведення координаційних та міжвідомчих нарад визначати у регламентах. Копії постанов і рішень надсилати до прокуратур вищого рівня протягом 10 діб після їх проведення.

26. До відповідних підрозділів вищестоящих прокуратур у п'ятиденний термін з дня підписання надсилати примірники таких документів:

— аналізів та узагальнень з питань прокурорсько-слідчої діяльності;

— планів роботи;

— протоколів засідання колегії;

— регламенту роботи прокуратури;

— положень про структурні підрозділи;

— наказів про розподіл обов'язків між керівним складом прокуратури та розмежування повноважень між прокуратурами різних рівнів;

— розподілу обов'язків між працівниками міських, районних, міжрайонних та інших прирівняних до них прокуратур;

— інформаційних листів про позитивний досвід та методичних рекомендацій з питань прокурорсько-слідчої діяльності.

27. Вищестоящим прокуратурам не витребовувати від підпорядкованих прокуратур інформацію та дані, що не пов'язані з прокурорсько-слідчою діяльністю та звітністю.

28. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників Генерального прокурора, прокурорів Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військових прокурорів регіонів та Військово-Морських Сил України.

Наказ надіслати прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів та Військово-Морських Сил України, міським, районним, міжрайонним та іншим прирівняним до них прокурорам.

Наказ Генерального прокурора України №1гн від 19 січня 2004 року «Про організацію роботи та контроль виконання в органах прокуратури України» та №1/1гн від 19 січня 2004 року «Про організацію аналітичної і методичної роботи в органах прокуратури» вважати такими, що втратили чинність.

 Генеральний прокурор України

 С. Піскун

 

Постійна адреса статті в Інтернеті: http://www.marazm.org.ua/index.html?/prokuratura/41_1.html


Попередня статтяНаступна стаття


[an error occurred while processing this directive]

Головна сторінка | Українська національна ідея. Українократія | КУТКИ СПОЖИВАЧА для всіх міст з літературою |  ІНФОРМАЦІЙНІ СТЕНДИ, щити, дошки | Уголки потребителя для всех городов с литературой | Информационные стенды, щиты, доски | Перекидні системи Перекидные системы | Штендеры, Штендери | Буклетницы Буклетниці | Коментар Податкового кодексу, Митного Комментарий Налогового кодекса, Таможенного| НОВИНИ | RSS | Реклама | Контакт | Журнали з охорони праці та інші | Календар бухгалтера Календарь бухгалтера | Інструкції з охорони праці |Оперативна поліграфія, тиражування |  Фотоприколы | Термінологічний словник | Книги, словник, реферати з історії, ЗНО з історії України

Скачати Книгу маразмів України одним файлом

(C) Copyrіght by V.Moseіchuk, 1999-2023. All rіghts reserved. Тел. (067) 673-51-59, (099) 565-62-62, (093) 918-70-99.
Пропозиції та зауваження надсилайте на
Електронним та друкованим ЗМІ дозволяється  цитування матеріалів Книги маразмів України за умови посилання на Книгу маразмів України та сайт www.marazm.org.ua Обов'язкове посилання наступного змісту: "За матеріалами Книги маразмів України (www.marazm.org.ua)…". з використанням в Інтернеті гіперпосилання (hyperlink) на Книгу маразмів України  (www.marazm.org.ua). Іншим організаціям та приватним особам використання матеріалів для публічних цілей дозволяється за умови окремого дозволу автора з дотриманням вищезгаданих посилань.

Розсилка новин
[an error occurred while processing this directive]
Підтримка проекту:
U634971969297
Z404288205014
E208021446192

Новини
маразмiв


Нова українська національна ідея. Новая украинская национальная идея
 
Кутки споживача для всіх міст із законодавством та книгою скарг. Кутки покупця. Уголки потребителя для всех городов с законодательством и книгой жалоб. Уголки покупателя





Украинские 100x100




Газета "Правовий тиждень"